افزایش قیمت پایه NFTهای Milady در پی توییت ماسک؛ ماجرا چه بود؟

خانهاخبارافزایش قیمت پایه...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، در یک پست توییتری، تصویری را منتشر کرد که از مجموعه NFT مطرح Milady الهام گرفته شده بود. کمی پس از انتشار این پست توییتری، قیمت پایه NFTهای Milady با رشد بسیار خوبی همراه شد و از کف 3.9 اتریومی به 7.3 اتریوم به ازای هر توکن رسید. باید اشاره داشت که در زمان انتشار این مطلب، کمی از هیجان پیرامون آن کاسته شده و قیمت پایه توکن‌های Milady کمی کاهش داشته است.

افزایش قیمت پایه NFTهای Milady

به نقل از کوین تلگراف، مجموعه Milady در سال 2021 و توسط پلتفرم هنرهای دیجیتال Remilia ساخته شد. این مجموعه شامل 10 هزار NFT از تصاویر پروفایلی انیمه مانند است که از استایل خیابانی الهام گرفته شده است. باید اشاره داشت که شارلوت فنگ، مؤسس دائو رمیلیا است که در طراحی این مجموعه NFT نیز نقش زیادی داشت.

- Advertisement -
توییت ماسک

قابل‌توجه است که نام NFTهای Milady نوعی بازی با عبارت my lady است که به‌صورت تاریخی از آن برای محترمانه خطاب کردن بانوان اشرافی استفاده می‌شده است. در ماه مه 2022، و هم‌زمان با سقوط کلی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت پایه این مجموعه NFT سقوط 50 درصدی را تجربه کرد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال مرده (Dead Coin) چیست؟

باید اشاره داشت که بیشتر دلیل این اتفاق سقوط بازار نبود بلکه ارتباط نزدیکی به اتهامات علیه سازنده این مجموعه توکن داشت. بر اساس گزارش‌ها، در آن زمان شارلوت فنگ به‌صورت ناشناس در ایدئولوژی‌های حاشیه‌ای زیادی فعالیت داشته است. فنگ کمی پس از این اتهامات معتبر بودن آن‌ها را تأیید کرد و گفت که اشاره به آن کار درستی نبوده است و اینکه وی تاکنون هیچ آسیبی به کسی نرسانده است.

پس از این اتفاقات، فنگ از تیم NFT کنار کشید. علیرغم این موارد اما NFTهای Milady همچنان در میان جوامع وب 3 محبوب است. علاوه بر آن، در حال حاضر از حمایت افراد پرنفوذی مانند ایلان ماسک نیز بهره‌مند شده است. باید اشاره داشت که پیش ماسک، سو ژو، مدیرعامل شرکت ورشکسته ‌تری اروز کاپیتال نیز درباره این مجموعه زیاد صحبت کرده بود و از هولدرهای بزرگ Milady به شمار می‌رود. وی همچنین به‌صورت مقطعی، این NFTها را به دنبال کنندگان خود در توییتر معرفی و تبلیغ می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان