top banner adv

توییت ایلان ماسک قیمت فلوکی اینو را ۲۰٪ افزایش داد

توییت ایلان ماسک قیمت فلوکی اینو را ۲۰٪ افزایش داد
0
بازدید : 10306

قیمت فلوکی اینو، یکی از میم کوین های حاضر در بازار کریپتو پس از انتشار یک پست توییتری توسط ایلان ماسک با رشد بسیار خوبی همراه شد. به نظر می‌رسید که در چند وقت اخیر مدیرعامل تسلا نفوذ خود را برای پامپ کردن قیمت ها در خصوص دارایی هایی مانند دوج کوین و بیت کوین از دست داده اما با توجه به اتفاق اخیر خلاف  این موضوع ثابت شده است.

ماسک با اشاره به نام سگش فلوکی که از نام شخصیتی در سریال وایکینگ ها گرفته شده است باعث تشویق و هیجانی شدن سرمایه گذاران شد تا دست به خرید میم کوین فلوکی اینو زده و در تنها یک ساعت باعث رشد 20 درصدی قیمت این ارز دیجیتال شوند.

بیشتر بخوانید : کریستیانو رونالدو به زودی مجموعه NFT خود را منتشر می‌کند

توییت ماسک

فلوکی اینو یک کلون و مقلدی از میم کوین های مشهور و محبوب بازار یعنی دوج کوین و شیبا اینو است اما تصویر و تم آن به سمت وایکنیگ ها میل می‌کند. این نوع توکن ها در ابتدا تنها برای شوخی و سرگرمی ایجاد شدند اما اکنون شاهد آن هستیم که برخی از آنها به صورت فعال به عنوان ابزار پرداخت استفاده می‌شوند و برخی نیز در حال تشکیل زیرساخت دیفای مختص خود هستند.

مطلب مفید: سختی استخراج (Mining Difficulty) چیست ؟ هرآنچه که باید بدانید

بیشتر بخوانید : صرافی کوینکس واریز و برداشت دارایی‌ها را از فردا از سر خواهد گرفت

پروژه فلوکی اینو چیست؟

بیشتر بخوانید : مدیر عامل تسلا، با عکس جدید Floki جامعه دوج کوین را هیجان زده می کند

بیشتر بخوانید : شرکت های بزرگ با بیت کوین چه خواهند کرد؟

فلوکی اینو یک پروژه کوچک و ناشناخته نیست و در چند وقت اخیر هزینه و تلاش زیادی را برای انجام تبلیغات و نشان دادن خود به اعضای جامعه کریپتو کرده است. برای مثال، تایسون فیوری، بوکسور معروف و مطرح جهان چندی پیش پیراهنی تن خود کرد که روی آن تصویر یک سگ با کلاه وایکینگی بود که اشاره به این میم کوین داشت.

بیشتر بخوانید : تاریخ اجرای به روزرسانی مرج (Merge) اتریوم مشخص شد

این پروژه به صورت فعال در حال تبلیغ کردن خود است و می‌توان تبلیغات آن را در سراسر جهان از آمریکا و لندن گرفته تا ترکیه دید. فلوکی همچنین در تلاش است تا بتواند در صرافی های بزرگ رمز ارزی لیست شود.

در میان این موضوعات، تیم توسعه فلوکی اینو روز گذشته پرده از اولین پروتکل دیفای فلوکی فای با نام «پروژه ال» برداشت. در حالی که فلوکی فای تمام اکوسیستم این پروژه را تشکیل می‌دهد، پروژه ال یک راهکار قفل کردن کریپتو است که اجازه قفل کردن و سرمایه گذاری در دارایی های شبکه های ERC20، BEP20 و ERC-1155 را به کاربران خود می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x