هم‌بنیانگذار 3AC: شرکت تری اروز کپیتال طعمه مدیران و توکن StarkWare شده است

خانهاخبارهم‌بنیانگذار 3AC: شرکت...

آنچه می‌خوانید...

سو ژو، هم‌بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری 3AC پس از یک ماه عدم فعالیت در فضای مجازی به تازگی در توییتر فعالیت خود را از سر گرفت. وی در یک پست توییتری مرموز، مدیران را به دلیل طعمه کردن این شرکت با استفاده از توکن های StarkWare مقصر دانست.

این توییت که یک ایمیل حقوقی نیز به آن ضمیمه شده بود، ادعا می‌کرد که سهام StarkWare دارای مجوز توکنی بوده است که در تاریخ 5 جولای منقضی شده است و مدیران لیکوئیدیتور این مجوز چنین حکمی را اعمال نکرده تا بدین ترتیب شاهد زیان توکن های StarkWare باشیم. ژو مدیران تصفیه را مقصر دانست و گفت این افراد از توکن های StarkWare استفاده نکردند و شرکت 3AC را طعمه ای کردند تا از این اطلاعات علیهش استفاده کنند.

- Advertisement -

این توییت در حالی منتشر شده است که شرکت 3AC چند روز پیش و پس از شکست در فراهم کردن نقدینگی لازم و پرداخت وام های خود درخواست ورشکستگی فصل 15 را به دادگاه نیویورک ارائه کرد. شایعات ورشکستگی این شرکت در ماه ژوئن آغاز شد و پس از آن نیز دادگاهی در جزایر بریتیش ویرجین رای به لیکوئید شدن سرمایه های آن داد.

توییت سو ژو

مشکلات 3AC با بازار نزولی و سقوط اکوسیستم ترا آغاز شد. چندی پس از این سقوط فاجعه آمیز مشخص شد که این شرکت 559 میلیون دلار در لونا سرمایه گذاری کرده بوده و پس از این اتفاق ارزش دارایی ها به 650 دلار رسیده است. علاوه بر لونا، این شرکت سولانا و آوالانچ نیز داشت که در پی بازار نزولی به کف های جدیدی رسیده بودند.

در پی سقوط بازار کریپتو، بیشتر ارزهای دیجیتال سقوط حداقل 70 درصدی را تجربه کردند. 3AC علاوه بر ارزهای دیجیتال در دارایی های ترکیبی مانند صندوق بیت کوین گری اسکیل و stETH نیز سرمایه گذاری کرده بود. پس زمانی که ارزش دارایی های دیجیتال به کف های چهار ساله خود رسید، شاهد لیکوئید شدن های متوالی در این شرکت سرمایه گذاری بودیم. داده ها حاکی از آن است که 3AC تقریبا 400 میلیون دلار از سرمایه های خود را در قالب لیکوئید شدن در پلتفرم های مختلف از دست داده است.

مطلب مفید: ماینر چیست و چه استفاده‌ای از آن می‌شود؟

گفتنی است که ورشکستگی 3AC، دیگر شرکت های وام دهنده به این مجموعه را نیز تحت تاثیر قرار داده است و چند روز پیش شرکت ویجر (Voyager) نیز اعلام ورکشستگی کرد. لازم به ذکر است که ویجر 550 میلیون دلار به 3AC وام داده بود و این شرکت در بازپرداخت وام خود ناکام ماند تا شاهد ورشکستگی ویجر نیز باشیم. پس از ویجر، بلاک فای نیز در امور تجاری خود به مشکل برخورده است و مهم ترین دلیل آن به نظر بازپرداخت نشدن وام 1 میلیارد دلاری آن به 3AC است.

توییت اخیر هم‌بنیانگذار 3AC در زمانی منتشر شد که شایعات زیادی در رابطه با بنیانگذاران این شرکت در فضای مجازی ایجاد شده است. چرا که مدتی است خبری از آنها نیست و چنین اتفاقی باعث جلب توجه اعضای جامعه شده است. توییت اخیر سو ژو باعث شد تا شاهد واکنش های زیادی در فضای مجازی باشیم و برخی نیز وی را به تمسخر گرفتند و گفتند وی چگونه می‌تواند بعد از نابود کردن ملیون ها دلار سرمایه کاربران و سرمایه گذاران خود به مدیران تصفیه اطمینان داشته باشد. یکی از کاربران درباره توییت وی گفت:

«چنین رفتاری از سمت این اشخاص پس از نابود کردن یک ساختار مالی و کشیده شدن همه چیز به حوزه حقوقی بسیار استاندارد و قابل پیش بینی است. سو ژو در حال رو کردن کارت قربانی در برابر عموم است. این رفتار بسیار مشمئز کننده اما قابل انتظار در چنین وضعیتی است.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان