بایننس تیمی اختصاصی برای راهکارهای بلاکچینی توییتر راه اندازی می‌کند

خانهاخباربایننس تیمی اختصاصی...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش‌های مختلف در روز گذشته، صرافی بایننس قصد دارد تا با ساخت یک تیم اختصاصی بر راهکارهای کریپتویی و بلاکچینی در توییتر کار کند. به گزارش کوین تلگراف، این تصمیم پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک گرفته شده است. این تصمیم چند ساعت پس از آن گرفته شد که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس تایید کرد که شرکت با سرمایه‌ای 500 میلیون دلاری به پشتیبانی مالی از ماسک در خرید توییتر پرداخته است.

بدین ترتیب، بایننس به چهارمین شرکت بزرگ و حامی مالی در خرید توییتر تبدیل شده است. گفتنی است که در جریان خرید این شرکت، 19 سرمایه گذار با جمع آوری 7 میلیارد دلار به ماسک کمک کردند. روز گذشته و در پستی توییتری، ژائو تایید کرد که مبلغ را اواسط هفته گذشته و از طریق سیستم بانکی و ارزهای فیات انتقال داده است.

در ماه مه 2022، صرافی بایننس اعلام کرد که در کنار سرمایه گذاران دیگری مانند صندوق‌های سکویا کاپیتال و لاورنس جی الیسون و همچنین شرکت فیدلیتی قصد سرمایه گذاری در توییتر را دارد. در آن زماان ژائو اشاره داشت که سرمایه گذاری این صرافی در توییتر مشارکت کوچکی در برای این هدف است.

مطلب مفید: ایلان ماسک رسما توییتر را خرید؛ نگاهی به تغییرات دوران پساماسک!

روز 25 آوریل، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به صورت رسمی اعلام کرد که توییتر را با مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری می‌کند. وی اعلام کرده بود که حذف اسپم‌ها و ربات‌های کلاهبرداری در رابطه با حوزه کریپتو از اولویت‌های اصلی وی پس از تصاحب شرکت است.

توییت مدیرعامل بایننس

روز 27 اکتبر، ایلان ماسک غول حوزه رسانه‌های اجتماعی را به ازای هر سهم 54.2 دلار و ارزش کلی 44 میلیارد دلار خریدارای کرد. در اولین اقدام خود نیز وی تمامی مدیران برتر شرکت را اخراج کرد. همچنین به عنوان بخشی از معامله، ماسک شرکت را خصوصی می‌کند و به زودی شاهد خروج سهام توییتر از بازارهای عمومی خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان