دیزنی متاورس را خود را منحل و تمام تیم متاورسی را اخراج کرد

خانهاخباردیزنی متاورس را...

آنچه می‌خوانید...

بنا بر گزارش‌های تازه شرکت بزرگ دیزنی به‌تازگی تیم 50 نفره واحد متاورس خود را به‌طور کامل اخراج کرده است. باید اشاره داشت که این تصمیم در پی تعدیل نیروی شرکت برای کاهش هزینه‌ها و زنده نگه‌داشتن شرکت صورت گرفته است.

تعطیلی واحد متاورس دیزنی

به نقل از کریپتواسلیت و بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، تلاش شرکت دیزنی برای زنده نگه‌داشتن کسب و کار خود واحد متاورس این مجموعه را تحت تأثیر قرار داده است. قابل‌توجه است که این مجموعه برای کاهش هزینه‌ها در حال تعدیل نیرو گسترده است و تصمیم دارد 7000 کارمند خود را اخراج کند.

علاقه دیزنی به متاورس در سال 2022 نمایان شد و این مجموعه شبکه پالیگان را به‌عنوان بلاک چین منتخب خود برای فعالیت انتخاب کرد. در آن زمان، شرکت استخدام واحد متاورسی را آغاز کرد و تصمیم گرفت تا شورایی برای فعالیت در زمینه امور مالی غیرمتمرکز و NFTها راه‌اندازی کند.

مطلب مفید: کمیابی NFT چیست؟ چطور با ماشین حساب کمیابی توکن را اندازه‌گیری کنیم؟

با این وجود و بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، برنامه‌های متاورسی دیزنی دوام زیادی نداشت و یک سال پس از آغاز به پایان رسید و تمام کارمندان آن واحد نیز اخراج شدند. لازم به ذکر است شرایط اقتصادی نامناسب و افزایش رقابت در صنعت استریمینگ از مهم‌ترین دلایل تصمیم کنار گذاشتن واحد متاورسی دیزنی به شمار می‌آیند.

با منحل شدن پروژه متاورس این مجموعه، شرکت دیزنی نیز به لیست شرکت‌های سنتی اضافه شد که پس از ورود و آزمایش مختصر حوزه وب 3 تصمیم به خروج از آن گرفتند.

در همین راستا و برای مثال می‌توان به شرکت متا اشاره کرد که اخیراً اعلام کرد پشتیبانی از قابلیت NFTها را در پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام قطع خواهد کرد. باید اشاره داشت که در پی اتفاقات اخیر بازار و همچنین خروج دیزنی از حوزه متاورس، ارزش توکن‌های این حوزه با کاهش 4.71 درصدی همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان