top banner adv

ثبت نام در کوینکس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها!

ثبت نام در کوینکس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها!
4
بازدید : 16786

ثبت نام در کوینکس؛ از بایننس بگیرید تا کوکوین، گیت و دیگر صرافی‌های جهان، همگی در حال مسدود کردن حساب کاربران ایرانی هستند. دیگر فرقی نمی‌کند با مدارک هویتی واقعی در این صرافی ثبت نام کرده باشید یا نه! مطمئن باشید که نهایتا حساب کاربری خود را از دست خواهید داد. همین مسئله باعث شد تا در فکت کوینز به دنبال راه حلی دائمی برای این مشکل بگردیم و کوینکس را پیدا کنیم!

صرافی کوینکس از زمان آغاز به کار خود سیاست کاری خود در قبال کاربران ایرانی را مشخص کرد. مشکلی با کاربران ایرانی نداریم و نخواهیم داشت! این سیاستی است که کوینکس در شرایط عجیب و غریب تحریم‌ها نیز حفظ کرد. این صرافی همین اواخر به صورت شفاف اعلام کرد که قصد ندارد ارائه خدمات به کاربرانی را متوقف کند. ماجرا جذاب‌تر هم می‌شود وقتی بدانید که از چند ماه پیش زبان فارسی راه خود را به وبسایت این صرافی پیدا کرده است. کاربران Coinex می‌توانند از اپلیکیشن و پشتیبانی فارسی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید : ثبت نام در کوینکس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها!

ثبت نام در کوینکس

بیشتر بخوانید : پای نتورک (Pi network) چیست؟

ثبت نام در کوینکس

بهتر است بدون هیچ صحبت اضافی به سراغ اصل مطلب یعنی ثبت نام در کوینکس برویم. برای راحتی شما ویدیویی آموزشی ضبط کرده‌ایم که می‌تواند در تمامی مراحل ثبت نام شما را همراهی کند. آموزش ویدیویی ما روی کامپیوتر و از طریق وبسایت انجام شده است تا تمام جزئیات را پوشش دهد. با این همه کاربرانی که از گوشی خود برای ثبت نام در Coinex استفاده می‌کنند نیز مشکلی برای ثبت نام به کمک این ویدیوی آموزشی نخواهند داشت؛ چرا که تمامی مراحل ثبت نام مشابه چیزی است که در ویدیو می‌بینید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که تنها صرافی که ایرانیان را تحریم نکرده است توسط فیلتر است! در نتیجه برای استفاده از این صرافی باید از همان نرم افزارهایی که می‌شناسید استفاده کنید :). البته از بابت تغییر IP جای نگرانی وجود ندارد چرا که کوینکس شرایط را درک می‌کند به این دلیل هیچ حساب کاربری را نخواهد بست.

ویدئو یوتیوب ثبت نام در کوینکس

بیشتر بخوانید : یک شبه پولدار شوید! از افسانه تا واقعیت

ویدیو کافی نیست؟ مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید

فکر کردید افرادی را که به هر دلیل نمی‌توانند ویدیو آموزشی تماشا کنند فراموش می‌کنیم؟ اشتباه فکر کردید! چرا که برای ساخت حساب کاربری در کوینکس می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

مراجل ثبت نام در کوینکس

روی گزینه sign up در صفحه اصلی کلیک کنید. صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن باید به ترتیب آدرس ایمیل، رمز عبور و کد معرف (در صورتی که کد معرفی دارید) را وارد کنید. در انتخاب رمز عبور دقت کنید؛ برای افزایش امنیت بهتر است رمز عبوری از ترکیب حروف بزرگ، کوچک، اعداد و علائمی مثل @ بسازید. حالا با تایید شرایط و قوانین، روی دکمه sign up کلیک کنید و وارد مرحله بعدی ثبت نام شوید.

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که استفاده از کد رفرال یا همان کد معرف در زمان ساخت حساب کاربری جدید برای شما و کاربری که شما را معرفی کرده است مزایایی خواهد داشت. بهره‌مندی از تخفیف روی کارمزدهای معاملاتی و شرکت در برنامه‌های تشویقی از جمله این مزیت‌ها است.

کد تایید ثبت نام در کوینکس

بیشتر بخوانید : آموزش فیوچرز صرافی کوکوین (Kucoin Futures)

بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور باید ایمیل خود را تایید کنید. روی گزینه send code کلیک کنید تا کد تاییدیه به ایمیل‌تان ارسال شود. حالا کد دریافتی را در کادر مخصوص به خودش وارد کنید تا آدرس ایمیل‌تان تایید شود.

پس از تایید ایمیل و اتمام فرآیند ساخت حساب کاربری، باید به سراغ تنظیمات کاربری در کوینکس برویم. برای این کار روی گزینه account settings کلیک کنید. در این صفحه می‌توانید با مدارک ایرانی خود مراحل احراز هویت را طی کنید. دقت کنید که برای احراز هویت نهایی باید ورود ۲ مرحله‌ای را فعال کرده باشید که در کمی جلوتر به آن خواهیم پرداخت.

گزینه‌ای با عنوان Email نیز در همین صفحه تنظیمات حساب کاربری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد ایمیل خود را تغییر دهید.

شماره موبایل خود را به حساب کاربری‌تان اضافه کنید

شماره موبایل خود را به حساب کاربری‌تان اضافه کنید

برای اینکه شماره موبایل خود را به حساب کاربری‌تان اضافه کنید، روی دکمه Bind کلیک و در پنجره جدید، گزینه send code را انتخاب کنید تا یک کد تایید به آدرس ایمیل ما ارسال شود. کدی که دریافت کرده‌ایم را در قسمت مورد نظر وارد کنید و به مرحله بعد بروید. در این مرحله باید کشور محل زندگی‌تان را انتخاب و شماره موبایل خود را وارد کنید. حالا گزینه send code را انتخاب کنید تا کد تایید به شماره موبایل‌تان پیامک شود. با استفاده از این کد شماره موبایل‌ به حساب کاربری‌تان متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید : تنها با 10% سرمایه خود وارد بازار شویم؟! +ویدئو

فعال سازی ورود دو مرحله‌ای را فراموش نکنید!

فعال سازی ورود دو مرحله‌ای را فراموش نکنید!

فعال سازی ورود دو مرحله‌ای می‌تواند مهم‌ترین بخش از فرایند ثبت نام شما باشد. بدون فعال سازی این گزینه حساب کاربری شما در کوینکس به صورت کامل فعال نخواهد شد. علاوه بر این امنیت حساب کاربری‌تان تا حد زیادی به فعال سازی این گزینه وابسته است. قبل از فعال سازی ورود دو مرحله‌ای، به این نکته نیز توجه کنید که ذخیره اطلاعات مربوط به این مکانیزم امنیتی امری ضروری است و در صورت فراموشی اطلاعات مربوط به آن با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

برای شروع روی گزینه Bind در صفحه تنظیمات کاربری خود کلیک کنید. درست مانند مراحل قبلی برای تایید عملیات باید رمز موقتی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود را وارد و عملیات را تایید کنید. برای این منظور روی گزینه send code کلیک کرده و پس از دریافت رمز موقت، آن را در قسمت تعیین شده وارد کنید. در صورت درستی رمز عبور، وارد مرحله بعد خواهید شد.

کلید خصوصی کوینکس

در صفحه جدیدی که پیش روی شما باز می‌شود کلید خصوصی حساب کاربری‌تان به همراه یک QR code به نمایش در می‌آید. از این صفحه اسکرین شات بگیرید؛ چرا که ممکن است به هر دلیلی به این کلید خصوصی یا QR Code نیاز پیدا کنید. حال کلید خصوصی حساب کاربری‌تان را در برنامه 2FA وارد، یا به صورت مستقیم QR code صفحه را اسکن کنید. تبریک! رمز موقت شما فعال شد؛ حالا کافی است کد دریافتی از برنامه را در زمان مشخص وارد صفحه باز شده در کوینکس کنید و روی Next کلیک کنید.

اگر به هر دلیل مجبور شدید کلید خصوصی‌تان را عوض کنید، وارد همین صفحه شوید و روی کلید Change کلیک کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود رمز موقت فعلی خود را وارد و عملیات تغییر رمز را تایید کنید. رمز دیگری نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بعد از اینکه این رمز را در صفحه وارد کردید، یک کلید خصوصی و بارکد جدید دریافت خواهید کرد.

امنیت را تا جای ممکن بالا ببرید

امنیت را تا جای ممکن بالا ببرید

برای ادامه ثبت نام در کوینکس وارد قسمت Advance Settings شوید؛ همانطور که می‌بینید چهار گزینه تعویض رمز عبور، فعال سازی Anti-Fishing Code و اضافه کردن ایمیل تاییدیه دوم و غیر فعال سازی دائمی حساب کاربری در این بخش قرار دارند. در رابطه با گزینه تغییر رمز عبور نیازی به توضیح اضافه نیست چرا که همه چیز ساده و روشن است؛ در نتیجه به سراغ دیگر گزینه‌ها می‌رویم.

آنتی فیشینگ کد یکی از روش‌های موثر صرافی کوینکس برای کمک به شما در برابر کلاهبرداری است. در واقع با استفاده از این کد می‌توان ایمیل‌های واقعی را از ایمیل‌های جعلی و تقلبی تشخیص دهیم. برای فعالسازی این قابلیت همانند مراحل قبلی باید کد تایید ارسالی به ایمیل‌تان را وارد و سپس عبارت مورد نظرتان که می‌تواند ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد را وارد کنید.

withdrawal multi approval گزینه دیگری است که می‌توانید با استفاده از آن برای برداشت از حساب، یک آدرس ایمیل دیگر نیز تعیین کنید. آخرین گزینه این صفحه نیز Disable Account است که به شما اجازه می‌دهد حساب کاربری خود را در صرافی کوینکس به صورت دائم غیرفعال کنید.

آپشن‌های مختلف کوینکس را بشناسید

آپشن‌های مختلف کوینکس را بشناسید

در این بخش از مقاله به سراغ ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف کوینکس می‌رویم تا آنها را بررسی کنیم…

Login Status Management: در این بخش می‌توانید اطلاعات مربوط به ورودهای موفق به صرافی را بررسی و در پایین صفحه و بخش Login History کلیه سوابق ورود به صرافی را مشاهده کنید.

Preferences Settings: این قسمت شامل مواردی مانند یادآور order ها و استفاده از توکن محلی کوینکس به نام CET برای پرداخت هزینه و کارمزدها است. تنظیمات مربوط واحد پولی فیات صرافی، انتخاب زبان و حالت شب و روز نیز در همین بخش قرار دارند.

Email Subscription: با ورود به این قسمت می‌توانیم تعیین کنیم که مایل به دریافت چه نوع ایمیل‌هایی هستیم. فهرست توکن‌های تازه لیست شده در صرافی، پروموشن‌های جدید و اخبار منتشر شده در وبلاگ صرافی از مواردی هستند که صرافی در حالت عادی برای شما ارسال می‌کند.

مرکز پیام‌ها در کوینکس

message center: همانطور که از نام این بخش پیدا است، کلیه پیام‌های سیستمی و اعلان‌های صرافی را می‌توان از این قسمت مشاهده کرد.

API management: در صورت نیاز به اتصال صرافی به وب سایت‌های خارجی و یا ربات‌های معامله‌گر می‌توانیم تنظیمات لازم را در این بخش انجام دهیم.

Sub accout: این بخش به شما اجازه می‌دهد حساب‌های کاربردی دیگر که در صرافی کوینکس فعال هستند را به حساب کاربری خود متصل و همه آنها را به صورت همزمان مدریت کنید.

voucher center: بخشی است که در آن کدهای تخفیف و یا جایزه‌های دریافتی خود پیدا خواهید کرد.

Referral Rewards: نهایتا بخش Referral Rewards نیز داریم که مربوط به هدایا و مزایایی است که با معرفی دوستانمان به کوینکس به دست آورده‌ایم.

13
4
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    4 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    عباس قادری
    1 سال ago

    آیا واقعا بایننس بی اعتباره؟؟؟

    پشتیبانی
    ادمین
    پاسخ به  عباس قادری
    1 سال ago

    سلام دوست عزیز.
    بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان هست. اما به دلیل محدودیت‌هایی که برای شهروندان ایرانی ایجاد کرده، ریسک معامله در آن برای ایرانیان بسیار بالاست.
    ممنون از همراهیتون.

    قادر عباسی
    پاسخ به  عباس قادری
    1 سال ago

    یعنی از صرافی معتبری مثل بایننس گرفته تا صرافی‌های بی اعتبار، همگی دارند کاربرهای ایرانی رو اذیت می‌کنند!!
    (لطفا با دقت بیشتری بخونید)

    سورنا
    1 سال ago

    ممنون از آموزش

    محل تبلیغ
    ramzarzy
    4
    0
    نظر خود را بنویسید !x