جامعه شیبا اینو در انتظار انتشار بازی Shiba Eternity؛ آیا شاهد رشد قیمت شیبا خواهیم بود؟

خانهاخبارجامعه شیبا اینو...

آنچه می‌خوانید...

روز 17 سپتامبر انتشار بازی Shiba Eternity در اکوسیستم شیبا اینو در استرالیا صورت گرفت و در پی آن شاهد رشد 7 درصدی قیمت شیبا پس از سقوط آن در تاریخ 13 سپتامبر بودیم. در این فاصله زمانی، رالی صعودی موفق نشد احساسات بازار را تغییر دهد با این حال اطلاعاتی درباره انتشار بازی ممکن است باعث ایجاد هیجاناتی در میان اعضای جامعه شود.

بنابر یک پست توییری که Shib Rumours به تازگی منتشر کرده است، تاریخ انتشار بازی امروز، 1 اکتبر است. با این حال آخرین پست توییتری حساب رسمی شیبا اینو بیانگر آن است که راه اندازی جهانی Shiba Eternity روز 6 اکتبر صورت خواهد گرفت. گفتنی است که قیمت این ارز در حال حاضر در محدوده ثابت 0.00001073 تا 0.00001154 دلاری در نوسان است و باید دید که آیا انتشار این بازی می‌تواند باعث رالی صعودی در قیمت شود یا خیر.

پس از آخرین فشار فروش در تاریخ 18 سپتامبر، رالی صعودی در قیمت شیبا اینو صورت گرفت و تا امروز همچنان ادامه داشته است. با توجه به این که چنین حرکتی یک روز پس از راه اندازی Shiba Eternity در استرالیا صورت گرفت، ممکن است به این دلیل بوده باشد که هولدرهای بلند مدت شاهد افزایش قیمت بوده و تصمیم به فروش دارایی های خود گرفته باشند.

در این زمان، قیمت میم کوین با پولبک 8.5 درصدی همراه شد. پس از آن حرکات قیمتی شیبا منجر به ایجاد الگوی سر و شانه شد و صبح امروز شاهد خروج قیمت از الگو با افزایش 2.9 درصدی بودیم.

با توجه به وضعیت فعلی Shiba Eternity، حرکات قیمتی شیبا را می‌توان به عنوان افزایش انتظارات از انتشار بازی در نظر گرفت. علاوه بر آن، رفتار نهنگ های اتریوم نیز باعث هیجان در میان سرمایه گذاران شده است. بنابر داده ها، 1000 نهنگ برتر اتریوم به تازگی بیش از 147.5 میلیون دلار شیبا خریداری کرده‌اند.

مطلب مفید: آیوتا (IOTA) چیست و چگونه کار می‌کند؟

نمودار شیبا اینو
نمودار شیبا اینو

شیبا با دقت در حال رصد کردن بازار

با توجه به اتفاقات پیش آمده، سرمایه گذاران و تریدرهای شیبا اینو باید موارد زیادی را در نظر گرفته و از آنها آگاه باشند. یکی از این موارد آن است که افزایش قیمت این میم کوین معمولا با یک اصلاح شدید در بازار همراه می‌شود. مشابه اتفاقی که در 18 سپتامبر رخ داد. گفتنی است که قیمت شیبا اینو در حال حاضر و با رشدی 2.5 درصدی نسبت به شبانه روز گذشته در محدوده 0.00001137 دلاری قرار گرفته است.

باید دید با نزدیک شدن به تاریخ 6 اکتبر و راه اندازی Shiba Eternity شاهد چه تغییراتی در نمودار قیمتی شیبا اینو خواهیم بود. آیا انتشار جهانی بازی می‌تواند رالی صعودی قابل توجهی را در بازار ایجاد کند یا شیبا به حرکت نوسانی خود در محدود ثابت برای مدتی دیگر ادامه خواهد داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان