تراست ولت خسارت ۱۷۰هزار دلاری کاربران را جبران می‌کند

خانهاخبارتراست ولت خسارت...

آنچه می‌خوانید...

- Advertisement -
https://factcoins.com/

کیف پول رمز ارزی تراست ولت به‌تازگی آسیب‌پذیری را رفع کرده است که منجر به از دست رفتن 170 هزار دلار سرمایه کاربران شده است. بر اساس داده‌های شرکت، آسیب‌پذیری مربوط به اواسط ماه نوامبر سال گذشته حل شده و این پلتفرم اعلام کرده است که خسارت کاربران خود را جبران خواهد کرد.

رفع آسیب پذیری تراست ولت

به نقل از کوین تلگراف، تراست ولت از طریق برنامه جایزه برای یافتن باگ متوجه این مشکل شد. در پی آن و در ماه نوامبر، یک محقق امنیتی آسیب‌پذیری WebAssembly را در کتابخانه منبع باز کیف پول گزارش کرد. وی اشاره داشت که آدرس‌های تازه کیف پول ایجاد شده در فاصله زمانی 14 تا 23 نوامبر در افزونه مرورگر دارای این آسیب‌پذیری هستند. تراست ولت در این رابطه اشاره داشت که آدرس‌های به وجود آمده قبل و بعد از تاریخ اعلام شده، هیچ مشکلی ندارند.

باید اشاره داشت که در پی این آسیب‌پذیری، دو حمله هکری صورت گرفت که درنهایت منجر به سرقت 170 هزار دلار سرمایه شد. پس از آن و در گزارشی مشخص شد که همچنان حدود 500 آدرس آسیب‌پذیر با سرمایه حدود 88 هزار دلاری وجود دارند. بر اساس اطلاعیه این شرکت سازنده کیف پول رمز ارزی، سرمایه کاربرانی که قربانی حمله بوده‌اند به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

توییت تراست ولت

مطلب مفید: نود یا گره بلاک چین چیست؟ آشنایی با انواع Node بلاک چین

تراست ولت در این باره توضیح داد که شرکت قصد دارد خسارت‌های وارد شده به کاربران در پی این حملات هکری را جبران کند و برای این منظور یک فرایند بازگردانی سرمایه را ایجاد کرده است. این شرکت همچنین از دیگر کاربران خواست تا 88 هزار دلار باقی‌مانده در آدرس‌های آسیب‌پذیر را در اسرع وقت منتقل کنند.

بر اساس داده‌ها، کاربرانی که در اواخر ماه دسامبر سال گذشته و مارس امسال شاهد انتقال‌های غیرعادی سرمایه بوده‌اند، احتمالاً جزء کاربرانی هستند که تحت تأثیر این حملات قرار گرفته‌اند. تراست ولت از کاربران خواسته تا هرچه سریع‌تر کیف‌های جدید بسازند و سرمایه‌های خود را منقل کنند.

کاربران با آدرس‌هایی آسیب‌پذیر از طریق افزونه مرورگر مطلع خواهند شد. همچنین توسعه‌دهندگانی که از کتابخانه Wallet Core استفاده کرده‌اند باید آخرین نسخه Wallet Core را اجرایی کنند. گفتنی است که آدرس‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر تراست ولت در بایننس قبلاً از طریق صرافی مطلع شده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان