top banner adv

یکی از مهندسان ارشد ریپل به زودی از این شرکت جدا خواهد شد

یکی از مهندسان ارشد ریپل به زودی از این شرکت جدا خواهد شد
0
بازدید : 9128

روز جمعه، نیک بوگالیس (Nik Bougalis)، رمزنگار و مهندس نرم افزار، فردی که در حال حاضر مدیر بخش مهندسی ریپل است، در پستی توییتری اعلام کرد که در هفته‌های آینده از این شرکت جدا خواهد شد. به گزارش کریپتوگلوب بوگالیس که اکنون 10 سال است برای ریپل لدجر (XRPL) کار می‌کند در پستی توییتری از پایان کار  خود با ریپل خبر داد و گفت:

«سفر ده ساله من در ریپل فوق العاده بوده است. من موفق شدم در پروژه‌ای که دوست دارم و برای هدفی که به آن اعتقاد دارم فعالیت کنم. با این حال، سفر من به روزهای پایانی خود رسیده است. بسیار سپاسگزارم که فرصت همکاری و یادگیری از افرادی مانند جوئل کاتز، آرتور بریتو، هم‌تیمی‌هایم در تیم ++C و دیگران در ریپل را داشتم. رفاقت و رحیه تیمی که در تیم ++C وجود داشت بیشترین چیزی است که پس از ترک ریپل حسرت آن را خواهم خورد.

در رابطه با ریپل لدجر نیز سلامت و موفقیت بلند مدت آن را هیچ کس به خودی خود نمی‌تواند پیش بینی کند. اطمینان دارم که پروژه به لطف افراد با استعداد و پرشوری که در آن فعالیت می‌کنند، به خوبی کار خود را پیش خواهد برد. ترک ریپل تصمیم آسانی نیست اما برای من تصمیم درستی است. به تمام همکارانم در این شرکت: امیدوارم همیشه موفق باشید.

در رابطه با آینده نیز در زمان درست آن صحبت خواهم کرد. با این حال باید بگویم که به شرکت یا پروژه بلاک چینی دیگری ملحق نخواهم شد و قصد ورود به دیفای و NFT ها را نیز ندارم.»

مطلب مفید: کمیسیون بورس بالاخره اسناد مدیر پیشین خود را به دادگاه ارائه کرد؛ پیروزی احتمالی ریپل؟

در رابطه با آینده کاری نیک بوگالیس بر اساس اطلاعاتی که در وبسایت شخصی‌اش منتشر کرده به نظر می‌رسد وی قصد داشته باشد استارتاپی برای راهکارهای رمزنگاری توسعه دهد تا بتواند به فضای بلاک چین کمک کند. با توجه به تلاش‌های روز افزون وی در ریپل و موفقیت‌هایی که در کتار همکارانش کسب کرده، پس از انتشار این پیام بسیاری از آنها برای کار فوق العاده‌اش در این شرکت از وی تشکر کردند.

بیشتر بخوانید : صرافی های ارز دیجیتال انگلستان ملزم به پرداخت مالیات شدند

بیشتر بخوانید : ارزهای دیجیتال DIMO و ZEPH و EMP و LORDS در کوینکس لیست شدند

گفتنی است که نیک بوگالیس حق زیادی به گردن جامعه ریپل دارد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده و زمانی که افراد بیشتری از خبر جدا شدن وی مطلع شوند شاهد پیام‌های تشکر بسیار بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید : مجموعه NFT آنتونی هاپکینز رکورد زد؛ سریع‌ترین فروش تاریخ اوپن سی

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x