توسعه‌دهندگان هارمونی: برنامه ای برای عرضه توکن های ONE جدید وجود ندارد

خانهاخبارتوسعه‌دهندگان هارمونی: برنامه...

آنچه می‌خوانید...

پروتکل هارمونی که در ماه ژوئن شاهد یک حمله هکری به پل هورایزن خود بود، به تازگی به روزرسانی را در رابطه با برنامه بازیابی خود برای اعضای جامعه به اشتراک گذاشته است. تیم توسعه هارمونی اشاره داشت که حداقل در حال حاضر مینت کردن توکن های اضافی در پروتکل صفر درصد خواهد بود.

در اصلاحیه طرح بازیابی پروتکل که روز جمعه و در پستی وبلاگی منتشر شد، تیم هارمونی اشاره داشت که در این برنامه هیچ قصدی برای مینت کردن توکن های اضافی ONE وجود ندارد و علاوه بر آن هارد فورکی نیز در شبکه صورت نخواهد گرفت.

یکی از تغییرات این اصلاحیه نسبت به طرح قبلی، موضوع هارد فورک است که در ماه جولای تیم توسعه هارمونی از احتمال راه اندازی آن صحبت کرده بود. در آن طرح تیم توسعه پیشنهاد هارد فورکی با مینت میلیاردها توکن ONE را داد. این طرح با مخالفت اعضای جامعه همراه شد و در نتیجه آن تیم توسعه شبکه به اصلاح آن پرداخت.

هارمونی در پست خود اشاره داشت که به نگرانی ها و پیشنهادات اعضای جامعه و اعتبارسنج های شبکه گوش داده و قصد دارد از خزانه خود برای بازیابی و توسعه بیشتر پروتکل استفاده کند. در قسمتی از این پست وبلاگی نوشته شده است:

«ما متعهد به ایجاد هارمونی برای سال‌های متمادی هستیم تا از مزیت ‌های مقیاس‌ پذیری منحصر به ‌فرد زنجیره خود مانند شاردینگ یکنواخت استفاده کنیم و چشم‌انداز بلندمدت خود را در مورد پذیرش شبکه و رشد اکوسیستم محقق کنیم. به منظور انجام و رسیدن به چنین هدفی، قصد داریم خزانه خود را برای توسعه و تبدیل کردن آن به بهترین شبکه مقیاس پذیر موجود در اکوسیستم و همچنین بازیابی شبکه به کار ببریم.»

مطلب مفید: آموزش مینت NFT سولانا از طریق متاپلکس (Metaplex)

همچنین، تیم توسعه هارمونی وعده داد در روزهای آینده جزئیات بیشتری را ارائه کند و مکانیزم‌ هایی را پیدا کند تا از استقرار مناسب بودجه اختصاص داده شده برای بازیابی شبکه اطمینان حاصل شود. همانطور که در ابتدا اشاره شد، هارمونی در ماه ژوئن مورد حمله هکرها قرار گرفت و 100 میلیون دلار از سرمایه های پل هورایزن این شبکه به سرقت رفت. تیم شبکه در ادامه پیشنهاد 1 میلیون دلاری در ازای بازگشت سرمایه ها داد که هکر آن را نادیده گرفت و در عوض سرمایه ها را وارد میکسر تورنادو کش کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان