هارد فورک واسیل کاردانو در چه وضعیتی قرار دارد؟ توسعه‌دهندگان پاسخ می‌دهند

خانهاخبارهارد فورک واسیل...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس داده های شرکت اینپوت اوتپوت، کمتر از یک هفته تا راه اندازی هارد فورک واسیل کاردانو زمان باقی است. این به روزرسانی مورد انتظار علاوه بر قابلیت های جدید پلوتوس نسخه 2، قصد دارد عملکرد و توانایی شبکه کاردانو را نیز افزایش و بهبود ببخشد. قرار است با راه اندازی هارد فورک، شاهد قرار گیری پایپلاینینگ (Pipelining) در شبکه کاردانو و با هدف گنجایش و توان عملیاتی شبکه باشیم.

روز 22 سپتامبر، تیم توسعه هارد فورک واسیل کاردانو، این به روزرسانی را در سطح پروتکل و با استفاده از ترکیب کننده فورک در شبکه راه اندازی می‌کند. یک ایپاک (دوره زمانی) پس از آن، در 27 سپتامبر، توسعه دهندگان قادر خواهند بود که از ویژگی های جدید (نودها و پشتیبانی از CLI برای ورودی های مرجع، داده های درون خطی، اسکریپت های مرجع و خروجی های جانبی) در کنار مدل هزینه ای تازه پلوتوس استفاده کنند.

توییت هریسون

اینپوت اوتپوت، شرکت توسعه دهنده شبکه کاردانو در حال دنبال کردن سه شاخص نودها، صرافی ها و برنامه های غیرمتمرکز شبکه است. جامعه SPO اولین جامعه ای بود که خبر از ساخته شدن 98 درصدی بلاک ها با نود 1.35.3 واسیل داد. این در حالی است که حداقل میزان بلاک تولیدی لازم با این نودها 75% بوده است.

علاوه بر آن، نقدینگی صرافی ها به 60% رسیده است و بسیاری از صرافی های بزرگ تایید کرده‌اند که در فرایند به روزرسانی قرار دارند. تیم صرافی بنیاد کاردانو انتظار دارد که این شاخص در زمان هارد فورک واسیل کاردانو به 80% برسد. گفتنی است که اگر صرافی ها سیستم های خود را در زمان به روزرسانی شبکه ارتقا ندهند، کاربران و هولدرهای کاردانو ممکن است اختلالاتی را در مبادلات خود تجربه کنند.

مطلب مفید: حمله 51 درصدی چیست و چه خطری برای بلاکچین دارد؟

بنابر داده های شرکت حامی کاردانو، این مجموعه از نزدیک در حال همکاری با برخی از پروژه های برتر برنامه های غیرمتمرکز بوده تا آماده شدن آنها برای هارد فورک واسیل کاردانو را زیر نظر بگیرد. بنابر داده های شرکت، این تعداد در حال افزایش و امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

باید توجه داشت که اخیرا جامعه فنی کاردانو رای گیری انجام داد تا مشخص شود که آیا آنها برای تاریخ 22 سپتامبر آماده خواهند شد یا خیر. واکنش ها و بازخوردهای مثبت به این رای گیری باعث شد تا زمان به روزرسانی شبکه اصلی همان 22 سپتامبر تعیین شود.

گام های بعدی برای شبکه کاردانو

شرکت حامی شبکه به تازگی اشاره داشته است که اتفاقاتی باید قبل از هارد فورک واسیل کاردانو رخ دهند. آزمایش اولیه واسیل نیازمند ایجاد شدن شبکه توسعه واسیل است که از مدتی پیش منسوخ شده است. پلتفرم توسعه سریع جامعه در ادامه محیط پیش نمایش جدید شبکه و محیط پیش تولید نیز بیشتر نمایانگر شبکه اصلی خواهد بود. قبل از راه اندازی هارد فورک واسیل کاردانو، به روزرسانی در محیط پیش تولید باید با موفقیت صورت گیرد.

این شرکت در ادامه راجع به زمان بندی راه اندازی به روزرسانی های لازم و هارد فورک واسیل صحبت کرد. محیط پیش تولید قرار است که فردا و در تاریخ 19 سپتامبر با هارد فورکی به واسیل بپیونند. گفتنی است که طرح ارتقا شبکه اصلی واسیل نیز باید در همین زمان ارائه شود.

هارد فورک واسیل کاردانو برای 22 سپتامبر برنامه ریزی شده است و در تاریخ 24 سپتامبر نیز قابلیت های جدید پلوتوس و مدل هزینه ای آن در محیط پیش تولید در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس در تاریخ 27 سپتامبر شاهد آن در شبکه اصلی کاردانو خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان