جلسه ماسک با کارکنان توییتر؛ پرداخت با رمزارزها از مهم ترین اهداف وی در این پلتفرم

خانهاخبارجلسه ماسک با...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز پنجشنبه، ایلان ماسک اولین جلسه کامل خود را با کارکنان توییتر برگزار کرد. در این جلسه وی از برنامه های کریپتویی مانند اضافه شدن پرداخت با رمزارزها و دیگر تغییراتی که پس از خرید شرکت قصد انجام آن ها را دارد، صحبت کرد.

اضافه شدن پرداخت های کریپتویی به توییتر

در طول جلسه، ماسک تایید کرد که پرداخت با رمزارزها یکی از قابلیت هایی است که احتمال  اضافه شدن آن به توییتر دور از انتظار نیست. وی در این باره گفت که ادغام موضوع پرداخت در پلتفرمی مانند توییتر منطقی است و کاربران می‌توانند بدین وسیله دارایی های خود را انتقال دهند. وی در ادامه نیز از پتانسیل بالای رمز ارزها برای چنین اقدامی خبر داد.

- Advertisement -

در حالی که توییتر، سال گذشته و تحت رهبری جک دورسی، پرداخت از طریق بیت کوین را به پلتفرم خود اضافه کرد، دیدگاه ماسک به نظر جامع تر است. ماسک گفت که کاربردهای این سرویس را به حدی خواهد رساند که زندگی گردن بدون توییتر برای مردم غیرممکن باشد. وی پرداخت ها در توییتر را به عنوان یکی از سه رکن اصلی پلتفرم معرفی کرد. دو رکن دیگر اخبار و سرگرمی است.

ماسک در ادامه به ماهیت کنونی پول اشاره کرد و گفت که در حال حاضر از نظر بنیادی، پول دیجیتال است و برای درک بهتر و مقایسه به پی پال و خدمات آن اشاره کرد. گفتنی است که ایلان ماسک در گذشته به پرداخت با رمزارزها در توییتر اشاره کرده بود اما هیچگاه برنامه ای کلی برای توصیف نکرده بود. در آخرین بیانیه اش وی تنها گفت که شاید بتوان از دوج کوین برای این امر استفاده کرد؟

برنامه ایلان ماسک برای از بین بردن کلاهبرداری ها

جدا از پرداخت با رمزارزها، یکی دیگر از موضوعات مهمی که ماسک به آن اشاره کرد، هدفش برای از بین بردن کلاهبرداری های رمز ارزی در این پلتفرم فضای مجازی بود. وی گفت که در توییتر کلاهبرداری های حوزه کریپتو بسیار زیاد شده است. ماسک در ادامه برنامه خود برای از بین بردن این مشکل را شرح داد.

یکی از این راه حل ها بازبینی عمومی الگوریتم های ضد ربات توییتر است. علاوه بر آن، وی قصد دارد سرویس دلخواهی را راه اندازی کند که در آن با پرداخت مبلغی جزئی، کاربران می‌توانند هویت خود را ثابت کنند.

هویت ماسک به عنوان فردی مشهور در جهان باعث شده تا خود وی یکی از اهداف کلاهبرداران در توییتر باشد. تصویر وی تاکنون در چندین مورد از این نوع کلاهبرداری ها استفاده شده است و در هک های شخصیت های معروف سال 2020 نیز حساب کاربری وی نیز مورد هک واقع شد. در حالی که از طریق این حملات هکری تنها 11 هزار دلار به سرقت رفت اما موضوع مهم هک شدن 130 حساب کاربری و بحث امنیت توییتر بود.

مطلب مفید: شاخص ترس و طمع چیست؛ چه کاربردی در تحلیل قیمت رمز ارزها دارد؟

حمایت ژائو از خرید توییتر توسط ماسک

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، اخیرا از اقدام ایلان ماسک مبنی بر خرید توییتر حمایت کرد. روز گذشته وی در مصاحبه ای با بلومبرگ درباره برنامه های ماسک صحبت کرد. ژائو همچنین گفت که بایننس از هدف ماسک برای خرید توییتر پشتبانی می‌کند. وی در ادامه گفت که اگر خرید توییتر به سرانجام نرسد، ناامید خواهد شد.

گفتنی است که در ماه مه گزارشی منتشر شد که بنابر آن بایننس مبلغ 500 میلیون دلار را در جهت خرید توییتر توسط ماسک و به منظور حمایت از وی آماده کرده بود.

وضعیت خرید پلتفرم هنوز مشخص نیست

در حالی که ماسک و توییتر تاکنون چندین بار خرید پلتفرم را تایید کرده‌اند اما هنوز خبری از قطعی شدن این موضوع وجود ندارد. خرید شرکت ابتدا در ماه مه و پس از تقاضای ماسک مبنی بر مشاهده داده ها و مشخص کردن تعداد حساب های نامشروع در شبکه به تعویق افتاد. در آن زمان ماسک گفت تنها در صورتی توییتر را می‌خرد که تعداد حساب های تقلبی آن زیر 5 % باشد.

روز 8 ژوئن، واشنگتن پست در گزارشی گفت که توییتر با درخواست ماسک موافقت کرده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار وی قرار داده است. هنوز مشخص نیست که علاوه بر این دادها، در آینده شاهد تقاضاهای دیگری نیز باشیم یا خیر. باید صبر کنیم و ببینیم که با رقم 44 میلیارد دلار، ماسک صاحب توییتر خواهد شد و ایده هایی مانند پرداخت با رمزارزها را در این پلتفرم شاهد خواهیم بود یا این خرید هیچگاه صورت نمی‌گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان