top banner adv

کسب جوایز نامحدود عید نوروز در صرافی کوینکس (CoinEx)

کسب جوایز نامحدود عید نوروز در صرافی کوینکس (CoinEx)
0
بازدید : 7910

صرافی کوینکس (Coinex) برای شروع سال جدید کاربران فارسی‌زبان خود جوایزی را درنظر گرفته است. کوینکس برای قدردانی از کاربران فارسی‌زبان خود، مجموعه‌ای از رویدادهای همراه با جوایز را با مضمون «عید نوروز، شادی بدون محدودیت» برای جشن سال نوی فارسی آماده کرده است. کوینکس از تمامی کاربران فارسی‌زبان برای پیوستن به این جشن با لذت نامحدود دعوت می‌کند!

کوینکس ابتدای فعالیت خود، ضمن تلاش برای ارائه محصولات و خدماتی عالی، همواره به دنبال تسهیل معاملات کریپتو بوده است. کوینکس امروزه خدمات معاملات آسان، راحت و نامحدود کریپتو را به بیش از 4 میلیون سرمایه‌گذار در سراسر جهان ارائه می‌کند و به خاطر جلب علاقه و اعتماد کاربران فارسی‌زبان بر خود می‌بالد.

بیشتر بخوانید : مجموعه تئاتر و سینمای AMC خبر از پذیرش اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش داد

در این مطلب ضمن آشنایی کوتاهی با صرافی کوینکس، مروری بر رویداد «عید نوروز، شادی بدون محدودیت» خواهیم داشت. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : یونی سواپ کیف پول اندروید خود را راه‌اندازی کرد

پلتفرم کوینکس چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

بیشتر بخوانید : صرافی کوکوین معاملات با کارمزد صفر را برای بیت کوین و اتریوم راه اندازی کرد

کوینکس یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال و همچنین ارائه‌دهنده خدمات مبتنی بر بلاک‌ چین است. صرافی CoinEx خدمات مختلفی را به سرمایه گذاران و تازه کاران حوزه کریپتو، ارائه می‌دهد. این پلتفرم از طیف گسترده و متنوعی از کوین‌ها، توکن‌ها یا سایر دارایی‌ها پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق یک رابط کاربری آسان که هم برای دسکتاپ و هم برای دستگاه‌های تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش یا معامله کنند. خدمات ارائه‌شده در این پلتفرم عبارتند از:

بر اساس بررسی‌های ما در رابطه با صرافی کوینکس، این پلتفرم قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد:

  • CoinEx تراکنش‌های سریع و قابل اعتمادی را دارد که معمولاً در عرض چند دقیقه انجام می‌شوند، بر خلاف برخی صرافی‌های سنتی که حتی ممکن است چند روز طول بکشد تا انتقال انجام شود.
  • کوینکس یک رابط کاربری یکپارچه برای رایانه و تلفن همراه دارد.
  • همچنین صرافی کوینکس دارای بهترین کیف پول رمزنگاری است که می‌تواند به سرعت دارایی‌های معامله شده در صرافی را به اکوسیستم دیجیتال شرکت منتقل کند.
  • به علاوه CoinEx مقرراتی و تمهیداتی هم مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال دارد. اما رویدادهای ماینینگ در این پلتفرم ادامه‌دار نیستند و در فواصل زمانی متفاوت اعلام می‌شوند.

چطور در کوینکس ثبت نام کنم؟

افرادی که مایل به شروع معامله در این پلتفرم هستند می‌توانند از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه ثبت نام کنند. در درجه اول، اطلاعات اولیه مورد نیاز عبارتند از ایمیل، نام و شماره تلفن. این پلتفرم گزینه KYC (احراز هویت مشتری) را هم دارد، اما افراد برای انجام معاملات کوچک اجباری به تکمیل این فرآیند ندارند.

تکمیل فرآیند احراز هویت حساب برای کاربرانی که می‌خواهند مقادیر زیادی را از حسابشان برداشت کنند اجباریست ولی اگر شخصی این مرحله را کامل نکرده باشد، حجم قابل برداشت برای او کمتر خواهد بود. حساب های احراز نشده در اکثر کشورها از جمله بریتانیا می توانند در اسپات و مارکت تریدینگ فعالیت داشته باشند.

احراز هویت در صرافی کوینکس چگونه است؟

به صورت کلی احراز هویت در صرافی کوینکس برای کاربران از سه مرحله تشکیل می شود. مرحله اول مرحله تایید هویت دو عاملی است اما در صورتی که حجم مبالغی که در بازار ارز دیجیتال معامله می کنید زیاد است، باید احراز هویت را به مرحله دو یا سه برسانید.

برای انجام احراز هویت باید در ابتدا بر روی گزینه account level در پنل خود کلیک کنید و سپس گزینه id verification را انتخاب نموده و وارد صفحه بعدی شوید.

در این صفحه باید اطلاعاتی را اعم از: نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات شخصی را وارد کنید.

کادر بعد از آن نیز به اطلاعات ملیتی شما مربوط است و کشور ایران را برای آن باید انتخاب کنید.

در ادامه باید اطلاعات مربوط به پاسپورت خود را نیز وارد کنید و پس از اینکه تصویر پاسپورت اپلود شد باید با کلیک بر روی گزینه submit مراحل احراز هویت کوینکس را به پایان برسانید.

این مرحله از احراز هویت در صرافی کوینکس ممکن است که تا یک هفته نیز طول بکشد و پس از آن وارد مرحله دیگری خواهید شد.

عیدی نوروزی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس به پاس حمایت کاربران ایرانی از این صرافی و اهدای پاداش به آنها، جوایزی را برای سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته که در ادامه نحوه دریافت آنها را مرور می‌کنیم:

1. جوایز شگفت‌انگیز نوروزی ثبت نام در کوینکس

کاربرانی که طی 17 الی 21 اسفند به گروه تلگرام رسمی فارسی‌زبانان کوینکس بپیوندند از جوایز CET بهره‌مند خواهند شد. کاربران می‌توانند طی سال نوی فارسی در رویدادهای همراه با جوایز در گروه فوق نیز شرکت کنند. این گروه 1 فروردین، ردپاکت های سال نو را ارسال می‌کند.

کاربران علاقه‌مند به دریافت این ردپاکت‌ها کافی است هشتک #عیدی_نوروز_کوینکس را روز 1 فروردین در گروه فوق ارسال کنند. بیایید ردپاکت های سال نو را دریافت و همراه با هم شادی کنیم! روز تحویل سال نو 20000 CET ردپاکت در گروه فوق عرضه می‌شوند. دوستانتان را نیز فراموش نکنید و همراه با هم شرکت کنید و ردپاکت های سال نو را برنده شوید.

2. جوایز مخصوص تعامل با کوینکس در رسانه‌های اجتماعی

کاربران می‌توانند طی ۱۹ اسفند الی ۱ فروردین از طریق حساب‌های شبکه اجتماعی کوینکس یا انجمن فارسی‌زبانان در رویدادهای حدس زدن کوین، یا نقاشی روی تخم‌مرغ شرکت کنند و جوایز CET برنده شوند. برای کسب آگاهی درباره این رویدادها حساب‌های رسمی کوینکس در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید.

  • اینستاگرام: https://www.instagram.com/coinexfarsi_official/
  • توییتر: https://twitter.com/CoinEx_official
  • گروه تلگرام: https://t.me/CoinExOfficialPersian

3. جوایز بخش ردپاکت

معامله‌گران می‌توانند 28 اسفند الی 4 فروردین با استفاده از ردپاکت‌های سال نوی کوینکس در رتبه‌بندی ردپاکت شرکت کنند و جوایز تتر برنده شوند. نوروز امسال سعی کنید همچون یک کاربر بومی وب 3 بهترین آرزوهایتان را در قالب ردپاکت‌ها از طریق موبایلتان برای عزیزانتان ارسال کنید.

4. جوایز شگفت‌انگیز ارسال اولین سفارش

کاربرانی که 2 تا 4 فروردین اولین سفارش سال جدیدشان را در کوینکس ثبت کنند شانس دریافت کوپن 5 دلاری کوینکس را خواهند شد. گفتنی است طی این رویداد فقط 1000 کوپن به 1000 نفری که زودتر اقدام کنند تعلق خواهد گرفت.

بعلاوه، کوینکس هرازگاهی پادش هایی را در جامعه رسمی فارسی‌زبانان عرضه می‌کند و بدون نیاز به شرکت در هیچ رویدادی می‌توانید از مزایای نامحدود نوروزی کوینکس استفاده کنید.

کوینکس اکنون از 15 زبان از جمله فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و همه کاربران فارسی‌زبان دسترسی نامحدودی به محصولات و خدمات تحت وب و تحت برنامه کاربردی کوینکس دارند. بعلاوه، معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای به کمک مرکز راهنمای جامع، حرفه‌ای و کاملاً بومی‌سازی شده کوینکس می‌توانند تجربه‌ای روان و لذت‌بخش در کوینکس داشته باشند.

بیشتر بخوانید : ربات‌ های MEV اتریوم 25 میلیون دلار از دست دادند

گروه کوینکس سال جدید نیز به ارتقای محصولاتش و تنوع‌بخشی به خدمات اکوسیستمش ادامه خواهد داد. تلاش می‌کنیم با تمرکز بر عملیات محصول، خدمات معاملاتی و پایداری سیستمی، راه‌حل‌هایی همه‌جانبه و تجربه معاملات کریپتوی آسان‌تری را برای کاربران فارسی‌زبانمان فراهم کنیم و دسترسی همگان به خدمات کوینکس را تسهیل کنیم.

جمع‌بندی

صرافی کوینکس یکی از صرافی‌های پشتیبانی‌کننده از کاربران ایرانی است که با ارائه خدمات متنوع، توانسته کاربران فارسی‌زبان زیادی را به خود جذب کند. به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز، این صرافی جوایز متعددی را برای کاربران فارسی‌زبان خود در نظر گرفته که در این مقاله روش‌های دریافت آنها را مرور کردیم. امیدواریم شما هم بتوانید جوایز ارزشمندی از این صرافی دریافت کنید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x