جک دورسی: حاضرم برای بیت کوین توییتر و اسکوئر را رها کنم

خانهاخبارجک دورسی: حاضرم...

آنچه می‌خوانید...

گزیده خبر:

به نظر می‌رسد که بیت کوین (BTC) مهم‌ترین مسئله برای جک دورسی مدیرعامل توییتر و شرکت اسکوئر باشد. در حقیقت اگر دورسی در توییتر یا اسکوئر مشغول به کار نبود، به گفته خودش در شبکه بیت کوین فعالیت می‌کرد.

بیت کوین مهم‌ترین مسئله برای جک دورسی

به گزارش کریپتوپوتیتو، دورسی، در سخنرانی خود در کنفرانس 2021 بیت کوین اظهار داشت که بیت کوین همه‌چیز را برای وی تغییر می‌دهد و آزادی آن بیشترین چیزی است که او را جذب کرده است.

- Advertisement -

وی افزود:

من تصور نمی‌کنم چیزی مهم‌تری نسبت به بیت کوین در زندگی کاری من وجود داشته باشد.

اسکوئر، سال گذشته 50 میلیون دلار بیت کوین خرید. به گفته دورسی، این شرکت تنها با BTC کار خواهد کرد و هدف آن افزایش قابلیت دسترسی و کارایی این دارایی است.

همچنین به نظر می‌رسد که توییتر یا اسکوئر هیچ کدام به اندازه بیت کوین برای دورسی ارزش داشته باشند. وی در این رابطه گفت:

اگر من در توییتر یا اسکوئر نبودم روی بیت کوین کار می‌کردم. اگر بیت کوین بیش از اسکوئر و توییتر به کمک احتیاج داشته باشد، این دو را رها خواهم کرد. بااین‌حال من معتقدم که هر دو این شرکت‌ها نقشی برای ایفا کردن دارند.

مدیرعامل توییتر معتقد است که با ظهور بلاک چین و ارزهای دیجیتال، دیگر احتیاجی به حضور بانک‌ها نداریم. به عقیده وی، ارزهای دیجیتال در کشورهایی مانند اتیوپی، غنا، هند و … به دلیل کمبود خدمات مالی مناسب بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند و نقش به سزایی در زندگی آنها دارند.

دورسی خاطرنشان کرد که شرکت اسکوئر همچنان از توسعه پادشاه ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. به عقیده وی، اینترنت به یک ارز بومی احتیاج دارد و بیت کوین برای آن ساخته شده است.

وی افزود:

این هدف تنها دلیلی است که باعث ورود اسکوئر به بیت کوین شد. به همین دلیل است که ما با کوین‌های دیگر سروکار نداریم چراکه تمرکز زیادی روی بیت کوین و تبدیل آن به ارز بومی اینترنت گذاشته‌ایم.

در حاشیه کنفرانس بیت کوین 2021 که در شهر میامی برگزار شد، دورسی اعلام کرد که شرکت اسکوئر قصد دارد تا کیف پولی سخت‌افزاری برای بیت کوین بسازد و به صدها میلیون و حتی میلیاردها نفر خدمات ارائه دهد.

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان