top banner adv

میتریل از فهرست معاملاتی بایننس حذف شد؛ درخواست غرامت 53 میلیون دلاری از بایننس

میتریل از فهرست معاملاتی بایننس حذف شد؛ درخواست غرامت 53 میلیون دلاری از بایننس
0
بازدید : 8526

میتریل (Mithril) یک پروژه شبکه اجتماعی غیرمتمرکز با توکن بومی MITH است که به تازگی از فهرست معاملاتی صرافی بایننس خارج شده است. در واکنش به حذف از فهرست معاملاتی بایننس، میتریل از صرافی بایننس خواسته است تا 200 هزار توکن BNB که به عنوان بیمه برای لیست شدن در بایننس واریز کرده بود را پس بگیرد.

به گزارش کوین تلگراف، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در پاسخ به این درخواست، تصویری از قرارداد امضاشده را به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، در صورت سقوط قیمت MITH به زیر سطح مشخصی، بایننس حق دارد بیمه واریز شده را به صورت جزئی یا کل و به عنوان کارمزد اضافی کسر کند.

حذف میتریل از بایننس

بیشتر بخوانید : پیش‌نویس سند الزامات فعالیت صرافی‌های رمزارزی تدوین شد

ژائو ادعا کرد که قیمت توکن پروژه میتریل چندین بار از سطح اشاره شده در قرارداد پایین‌تر رفته و بعد از بررسی صورت گرفته توسط صرافی مشخص شده که جامعه پروژه نیز به مدت دو سال است که به روز نشده است. ژائو مدعی است تیم بایننس در رابطه با حذف پروژه تصمیم درستی گرفته است و کاملا مطابق حقوق و قرارداد عمل کرده است.

توییت ژائو

بیشتر بخوانید : حواستان به این سه اتفاق مهم در ماه جولای باشد

بیشتر بخوانید : رئیس جمهور السالوادور از 44 کشور برای صحبت کردن در رابطه با بیت کوین دعوت کرد

پروژه میتریل توسط جف هوانگ، یک موزیسین مشهور و سرمایه‌گذار NFT تایوانی راه‌اندازی شده است. جالب است بدانید بنیانگذار این پروژه دارای سابقه مخدوشی با ZachXBT، تحلیلگر آنچین بازار هست و مدتی پیش وی را به اختلاس 22 هزار اتریوم متهم کرده بود.

مطلب مفید: مهم‌ترین اتفاقات دنیای ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲

بیشتر بخوانید : بررسی فاندینگ ریت بیت کوین در سال 2021

اما اتفاقات رخ داده میان پروژه Mithril و بایننس واکنش جامعه رمزارزها را برانگیخت. بسیاری از اعضای جامعه اشاره داشتند که پروژه میتریل از سال 2021 تاکنون عملا وجود خارجی نداشته و 200 هزار توکن استفاده شده به عنوان بیمه نیز در زمان واریز ارزشی معادل 2 میلیون دلار داشته است. این در حالی است که 200 هزار BNB اکنون حدود 53 میلیون دلار ارزش دارد.

برخی دیگر از کاربران نیز عادلانه بودن تصمیم بایننس مبنی بر دریافت بیمه با توکن بومی پلتفرم برای لیست کردن آنها در صرافی را زیر سوال بردند. کاربر دیگری در توییتی تمرکز صرافی بر حذف دارایی‌ها بر اساس قیمت توکن را زیر سوال برد. به گفته این کاربر اگر قیمت چنین وزن بالایی داشته باشد، پروژه می‌تواند هربار که قیمت به زیر آستانه مشخص می‌رسد به صورت مصنوعی باعث پامپ و دامپ قیمت شود.

باید اشاره داشت که بایننس در هفته‌های اخیر و به خاطر اتفاقات مختلفی تیتر اصلی اخبار بوده است. اخیرا گواه اثبات ذخایر صرافی بایننس به موضوع بحث میان کارشناسان حوزه رمزارزها تبدیل شده است و بسیاری درباره آن ابراز نگرانی کرده‌اند. با این وجود، پلتفرم تحلیلی کریپتوکوانت، داده‌های آنچین ذخایر بایننس را مورد بررسی قرار داده و خاطرنشان کرده که هیچ موردی مشابه با صرافی FTX برای بایننس وجود ندارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x