صرافی هوبی ۳۳ ارز دیجیتال را از فهرست معاملاتی خود حذف می‌کند

خانهاخبارصرافی هوبی ۳۳...

آنچه می‌خوانید...

صرافی هوبی، یکی از پلتفرم‌های معاملاتی رمز ارزی است که در چند هفته گذشته با حواشی زیادی همراه بوده است. در همین راستا، روز گذشته این صرافی ارز دیجیتال اعلام کرد که 33 توکن ABT، ATP، AST، APN، DIE، DHT، DFA، EDEN، GEAR، HC، INDI، IOI، INV، IRIS، GCOIN، GOF، KMA، MTA، NAS، OPUL، PEARL، PRIMATE، QASH، SMT، SLC، SKU، SOC، STC، TALK، VALUE، WHALE، WILD و YAM را در تاریخ 16 ژانویه از پلتفرم حذف خواهد کرد.

حذف 33 ارز دیجیتال از صرافی هوبی

به نقل از کوین تلگراف و بر اساس بیانیه هوبی، معاملات این توکن‌ها از 16 ژانویه متوقف شده و جفت ارزهای این رمز ارزها نیز از لیست پلتفرم حذف خواهند شد. درباره حذف این ارزها، صرافی هوبی اعلام کرد که اکثر آنها قوانین 1 و 2 بخش 17 قوانین مدیریت توکن صرافی را نقض کرده‌اند. در این قوانین آمده است:

«هوبی این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بر اساس شدت اتفاقات، مطابق با رویدادهای زیر، معاملات را پنهان یا متوقف کند: 1) توکن‌ها با برچسب هشدار «ST» برچسب‌گذاری شده و ظرف 30 روز هشدارها لغو نشوند. 2) توکن‌ها حد لازم 50000 دلار حجم معاملات روزانه را برآورده نکنند.»

مطلب مفید: بحران در صرافی هوبی؛ آیا سرنوشت FTX تکرار می‌شود؟

- Advertisement -

بنا بر اطلاعیه صرافی هوبی، هشدار ST بر اساس رویدادهای خاصی برای یک توکن صادر می‌شود. این هشدار در صورت رخ دادن 4 مورد خاص صادر می‌شود که شامل:

به‌روزرسانی نشدن گزارش‌های فصلی توسط تیم پروژه‌ها یا به‌روزرسانی گزارش ماهانه دو بار متوالی و پس از گذشت هفت روز از زمان اطلاع به تیم پروژه می‌شود. در مورد دوم، اگر پس از 15 روز متوالی حجم معاملاتی هیچ یک از جفت‌های معاملاتی توکن به بیش از 50000 دلار نرسد، هشدار ST برای آن صادر خواهد شد.

علامت‌گذاری ST برای شرایط ارزیابی جامع از طریق پرس‌وجو، بررسی منظم، تحقیقات ویژه یا تحقیقات در محل برای توکن‌های تحت بررسی ضروری است. همچنین دیگر شرایطی که به‌عنوان نقض جدی قوانین صرافی هوبی تلقی شوند نیز با این هشدار مواجه خواهند شد.

باید اشاره داشت که هوبی علت حذف HC را نقض قانون 17 در بخش 17 قوانین مدیریت توکن خود اعلام کرد. این قانون بیانگر نقض شدید قوانین یا دیگر سناریوهای پرخطر است. در حال حاضر این صرافی رتبه 17 را میان برترین صرافی‌های رمز ارز از نظر حجم معاملات در اختیار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان