صرافی بایننس توکن AMP را از لیست دارایی های معاملاتی خود حذف می‌کند؛ علت چیست؟

خانهاخبارصرافی بایننس توکن...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بایننس آمریکا روز گذشته اعلام کرد که توکن AMP را از لیست دارایی های معاملاتی خود حذف خواهد کرد و دلیل این اتفاق را نیز احتیاط فراوان درباره احتمال اقدامات قانون گذاران در رابطه با این ارز دیجیتال عنوان کرد.

روز دوشنبه و در پستی وبلاگی، بایننس آمریکا گفت که تمامی واریزی های AMP را مسدود می‌کند و معاملات این ارز در برابر دلار آمریکا را نیز از تاریخ 15 اوت به بعد حذف خواهد کرد. به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم، اشاره شدن به نام این توکن در شکایتی قانونی از سمت کمیسیون بورس باشد.

این نهاد قانون گذار پیش تر شکایتی را علیه مدیر محصولات سابق کوین بیس و دو تن دیگر تنظیم کرد و گفت که AMP و هشت ارز دیجیتال دیگر اوراق بهادار هستند و باید تحت نظارت کمیسیون بورس فعالیت کنند. بایننس آمریکا در این باره گفت که ما معتقد هستیم گاهی اوقات حذف یک دارایی از لیست صرافی بهترین تصمیم برای حفاظت از کاربران و اعضای جامعه است.

این صرافی در ادامه گفت که فعالیت های ما در یک محیط رو به تکامل صورت می‌گیرد و فرایندهای لیست شدن و حذف شدن باید به صورت درست طراحی شوند تا پاسخگوی نیاز بازار و همچنین قانون گذاران باشد.

توییت بایننس

بر اساس صحبت های بایننس آمریکا، AMP تنها توکن از میان 9 توکن اشاره شده در شکایت کمیسیون بورس است که در این پلتفرم برای معاملات قرار دارد. این صرافی همچنین اعلام کرد که ممکن است زمانی در آینده دوباره معاملات AMP را از سر بگیرد. گفتنی است که صرافی های دیگری که توکن هایی مانند DFX، KROM، RLY، POWER، RGT، DDX، LCX و XYO را لیست کرده و می‌کنند نیز احتمالا با اقدامات قانونی کمیسیون بورس در آینده مواجه خواهند شد.

کارولین فام، یکی از اعضای CFTC در رابطه با این پرونده کمیسیون بورس گفت که ادعاهای SEC می‌تواند پیامدهای گسترده ای فراتر از این پرونده داشته باشد و چنین اتفاقی تاکیدی بر ضرورت همکاری قانون گذاران بای یکیدگر است. لازم به ذکر است که در پی انتشار بیانیه بایننس، قیمت AMP با ریزشی 6 درصدی همراه شد و به محدوده 0.0087 دلاری رسید.

مطلب مفید: بهترین ربات بیت کوین (Bitcoin Robot) کدام است؟

آیا کاهش 90 درصدی کاربران بایننس واقعیت دارد؟

روز گذشته کوین دسک در گزارشی مدعی شد که در پی اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، این پلتفرم 90 % از کاربران خود را از دست داده است. این اتفاق باعث اظهارنظرات و شایعات مختلفی در فضای مجازی شد و در نهایت چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس به این شایعات پاسخ داد و شفاف سازی کرد.

ژائو گفت که فرایند احراز هویت بایننس با هزینه 1 میلیاردی و به عنوان بخشی از تلاش های شرکت برای تطابق با قوانین صورت گرفته است. وی در ادامه و در پاسخ به ادعاهای مربوط به از دست رفتن 90 % کاربران پلتفرم گفت که این ادعاها دروغ هستند و تنها با نگاهی به داده های بلاکچینی متوجه خواهید شد که سهم بازاری بایننس هیچ سقوطی نداشته و این صرافی در زمینه سهم بازار پیشرو ترین پلتفرم است.

ژائو در ادامه نیز گفت که در ماه های اخیر واریزی ها به این پلتفرم بیشتر نیز شده و رشدی پیوسته را داشته است. با این حال باید دقت داشت که اجرایی شدن عملیات احراز هویت در بایننس تاثیری 1 میلیارد دلاری در درآمد صرافی داشته است. ژائو افزود:

«بایینس بیش از 1 میلیارد دلار خرج کرده تا مطابق قوانین رفتار کند و این عملیات کاملا موفقیت آمیز بود. سهم بازاری صرافی نیز در این مدت افزایش یافته و برخلاف ادعاهای دروغین روندی کاهشی نداشته است. این موضوع را می‌توان به صورت واضح در داده های بلاک چینی و شخص ثالث مشاهده کرد.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان