دلار بایننس (BUSD) از ذخایر صندوق دارایی امن بایننس حذف شد

خانهاخباردلار بایننس (BUSD)...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در گزارشی عنوان کرد که حذف BUSD از ذخایر صندوق دارایی امن در دستور کار این صرافی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد بازار BUSD همچنان در حالت ریزش قرار دارد و بایننس قصد دارد BUSD را با USDT و TUSD جایگزین کند.

بایننس در هر حال 1 میلیارد دلار BUSD را نگه می‌دارد

به نقل از بین‌کریپتو، صرافی بایننس حدود 1 میلیارد دلار از BUSD های خود را برای اطمینان در صندوق دارایی امن خود نگه خواهد داشت. در نتیجه، حذف BUSD به صورت 100 درصدی اتفاق نخواهد افتاد. BUSD استیبل کوین صرافی بایننس است که توسط Paxos منتشر شده است.

- Advertisement -

آدرس بیت کوین صندوق دارایی امن بایننس (SAFU) حدود 16 هزار بیت کوین به ارزش 438 میلیون و 518 هزار و 660 دلار در اختیار دارد.

حذف BUSD  از ذخایر صندوق دارایی امن بایننس

کیف پول BNB و USDT این صندوق نیز حدود 1 میلیارد و 364 هزار و 102 BNB معادل 458 میلیون و ,257 هزار و 191 دلار در اختیار دارد.

حذف BUSD  از ذخایر صندوق دارایی امن بایننس

بایننس به نگهداری وجوه کاربران در آدرس‌های عمومی  و قابل تأیید ادامه می‌دهد. همچنین با وجود حذف BUSD از صندوق ذخیره خود، از معاملات BUSD پشتیبانی می‌کند.

بایننس صندوق ذخیره دارایی امن را در سال 2018 پیاده سازی کرد. این صندوق با استفاده از بخشی از کارمزدهای معاملاتی تامین مالی می‌شود.

پس از دستور دفتر خدمات مالی نیویورک، پکسوس 7.9 میلیارد دلار BUSD را در 32 روز بازخرید یا تبدیل به ارز فیات کرد. این شرکت گفت که حداقل تا فوریه 2024 به حمایت از این دارایی ادامه خواهد داد.

کوین بیس نیز در راستای حذف BUSD، معاملات این استیبل کوین را در مدت کوتاهی پس از اخبار نیویورک به حالت تعلیق درآورد. این صرافی عنوان کرد که این توکن دیگر الزامات کوین بیس برای لیست شدن را برآورده نمی‌کند.

هشدار آژانس Moody’s درباره بحران استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات

آژانس Moody’s اعلام کرد که کاهش پذیرش استیبل کوین USDC پس از سقوط بانک سیلیکون ولی (Silicon Valley) ممکن است حساسیت‌های روی استیبل کوین‌ها در ایالات متحده را تشدید کند.

هفته گذشته، قیمت USDC در صرافی کراکن به حدود 0.92 دلار کاهش یافت. این اتفاق پس از اینکه قانون‌گذاران ایالات متحده SVB را تحت نظارت قرار دادند به وقوع پیوست.

به دنبال این رویداد در هفته گذشته، Moody’s می‌گوید استیبل کوین‌هایی که برای حفظ پیوند خود با دلار به ارز فیات متکی هستند، ممکن است دچار بحران شوند.

ماکسین واترز (Maxine Waters)، رئیس بخش خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا پس از دی‌پگ (depeg) شدن  USDC گفت که او و رئیس کمیته بانکی سنا یعنی پاتریک مک‌هنری، متعهد شدند که تصویب لایحه استیبل کوین‌ها که سال گذشته پیش‌نویس شد را تسریع کنند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان