تا قبل از به روزرسانی مرج، قیمت اتریوم به چه سطحی خواهد رسید؟

خانهاخبارتا قبل از...

آنچه می‌خوانید...

به روزرسانی مرج شبکه اتریوم به یکی از موضوعات داغ در میان تحلیلگران حوزه کریپتو پس از حادثه فروش آدرساید توسط یوگا لبز و از دست رفتن 200 میلیون دلار کارمزد تبدیل شده است. مرج که آن را با نام اتریوم 2.0 نیز می‌شناسیم یک به روزرسانی روی شبکه اتریوم است و آن را از اثبات کار به اثبات سهام منتقل می‌کند.

اثبات کار در ابتدا و توسط پیشگامان حوزه بلاک چین مورد استفاده قرار بود و شاهد این مکانیسم در شبکه های بزرگی مانند بیت کوین و اتریوم هستیم. این مکانیسم با استفاده از ماینرها و رمزگشایی مسائل الگوریتمی و بسیار سخت ریاضی قصد دارد امنیت شبکه و غیرمتمرکز بودن آن را فراهم کند. با این حال، در پی افزایش تقاضا برای تراکنش ها شاهد کند شدن شبکه و افزایش هزینه کارمزدها و همچنین کمبود منابع می‌شویم.

اثبات سهام از جهات زیادی به اثبات کار شباهت دارد اما تفاوت در آنجاست که در این شبکه ها اعتبار تراکنش ها از طریق کاربرهایی که توکن های خود را در بلاک چین استیک کرده‌اند، تایید می‌شود.

به روزرسانی مرج برای اتریوم بسیار گام مهمی خواهد بود و باید توجه داشت که زنجیره بیکن به صورت جداگانه از شبکه اصلی اتریوم کار می‌کند. بدین ترتیب بیکن به صورت موازی و به عنوان اثبات سهام کار می‌کند و تمامی حساب ها، تراکنش ها و قراردادهای هوشمند توسط اثبات کار ایمن خواهند بود تا زمانی که شاهد به روزرسانی مرج باشیم.

مطلب مفید: آموزش استخراج بیت کوین (Bitcoin Mining)

علیرغم مقاومت روزانه، قیمت اتریوم به حرکت خود ادامه می‌دهد

با نزدیک شدن به مرج، قیمت اتریوم نیز قدرت بیشتری از خود نشان می‌دهد. در حال حاضر این ارز در محدوده 1730 دلاری قرار دارد و شکست مقاومت پیش رو باعث صعود قیمت تا محدوده 2400 دلاری و حتی بالاتر خواهد شد. در بازه زمانی روزانه قیمت اتریوم بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد. با توجه به حجم معاملات کم در روزهای ابتدایی هفته اما اتریوم ممکن است کار دشواری برای شکست مقاومت پیش رو در ماه جولای داشته باشد.

گفتنی است که اگر اتریوم موفق به شکست مقاومت نشود، شاهد آزمایش دوباره سطح حمایتی 1600 دلاری خواهیم بود.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

نمودار 4 ساعته ETH

در حال حاضر مقاومت اتریوم محدوده 1730 دلاری است و حجم پایین معاملات معضلی است که شکست این سطح را دشوارتر کرده است. اگر قرار باشد شاهد یک پولبک به سطوح پایینی باشیم، احتمالا 1600 دلار به عنوان ناحیه ورود به بازار ایفای نقش کند. نکته مثبت دیگر نیز RSI است که در محدوده بالای 50 قرار دارد. با تلاش خریداران در روزهای آینده احتمال می‌رود که سطح 1730 دلاری زیاد دوام نیاورد و شاهد رشد قیمت در میان مدت باشیم.

نمودار 4 ساعته ETH
نمودار 4 ساعته ETH

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان