حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟ بهترین پلتفرم های شبیه‌ سازی معاملات

آنچه می‌خوانید...

آیا در ترید ارزهای دیجیتال یک تازه‌وارد هستید و به دنبال راهی برای تمرین ترید بدون پول واقعی هستید؟ حساب دمو می‌تواند ابزاری عالی برای مبتدیانی باشد که می‌خواهند در مورد پلتفرم‌های معاملاتی، ویژگی‌های آنها و استراتژی‌های ترید بیاموزند.

در این مقاله فکت کوینز به بررسی حساب‌های دموی ترید، نحوه کارکرد آن‌ها و صرافی‌هایی که این سرویس را ارائه میدهند، می‌پردازیم. چه به معاملات اسپات و فیوچرز و چه به ربات‌های معاملاتی علاقه داشته باشید، امکان دسترسی به یک حساب دمو برای شما وجود دارد. تعداد کارگزاری هایی که خدمات حساب دمو و ترید در بازار مالی را به کاربران خود ارائه میدهند اندک نیستند و بهترین راهکار برای انتخاب امنترین و پرقابلیت ترین پلتفرم برای فعالیت، بررسی دقیق کارگزاری است. برای این کار میتوانید از گروه تخصصی فکت کوینز  یکی از به روزترین منابع اطلاعاتی در رابطه با بازارهای مالی ایران کمک بگیرید .

- Advertisement -

حساب دمو (Demo) چیست؟

حساب‌ دمو یا حساب آزمایشی به تریدرها امکان می‌دهد تا بدون خطر از دست دادن پول واقعی، ترید ارزهای دیجیتال را تمرین کنند. این ابزار برای مبتدیانی که مایل به یادگیری ترید در بازار ارزهای دیجیتال هستند ایدئال است. حساب‌های آزمایشی همچنین برای سرمایه‌گذاران باتجربه‌ای که به دنبال آزمایش استراتژی‌ها و تکنیک‌های جدید هستند، عالی هستند.

حساب دمو چیست؟
حساب دمو چیست؟

حساب‌های آزمایشی به کاربران این فرصت را می‌دهند تا بدون سرمایه‌گذاری پول واقعی معامله انجام دهند و بر فعالیت‌های بازار نظارت کنند. این نوع حساب‌ها با پول مجازی شارژ می‌شوند که می‌توان از آن برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف مانند یک حساب معاملاتی واقعی استفاده کرد.

حساب‌های دمو به معامله‌گران محیطی امن برای تمرین تکنیک‌ها و استراتژی‌های معاملاتی، شناخت ابزارها و شاخص‌های مختلف و ایجاد اعتماد به توانایی‌هایشان قبل از سرمایه‌گذاری واقعی ارائه می‌دهند. این یک منبع ارزشمند برای هرکسی است که می‌خواهد در مورد ترید ارزهای دیجیتال بدون خطر ضرر به دلیل کمبود تجربه بیاموزد.

بیشتر بخوانید‌:استراتژی معامله لاک‌پشتی (Turtle Trading) چیست؟

چرا به یک حساب آزمایشی نیاز دارید؟

حساب‌های آزمایشی به دلایل مختلفی می‌توانند بسیار سودمند باشند. اولین دلیل آن این است که به شما امکان می‌دهد بدون ریسک ترید کنید. یک حساب دمو به معامله‌گران محیطی برای تمرین و یادگیری ترید ارائه می‌دهد. همچنین کاربر را قادر می‌سازد تا با پلتفرم معاملاتی آشنا شود، معاملات را در زمان واقعی بدون ترس از ضرر مالی انجام دهند و به سادگی یاد بگیرند که برای موفقیت در معاملات چه چیزهایی نیاز است.

دومین مزیت حساب دمو ترید این است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی مختلف را آزمایش کنید. حساب‌های آزمایشی یک ابزار ایدئال برای آزمایش استراتژی‌ها و تکنیک‌های معاملاتی قبل از اعمال آن‌ها در حساب معاملاتی واقعی ارائه می‌کنند. معامله‌گران می‌توانند رویکردهای مختلف را آزمایش کنند، کارایی آنها را ارزیابی کنند و تنظیمات لازم را قبل از سرمایه‌گذاری پول واقعی در آنها انجام دهند.

ناگفته نماند که یک حساب آزمایشی همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببرید. معامله در یک حساب آزمایشی می‌تواند ترس تریدر از اشتباه را کاهش دهد. این به آنها اجازه می‌دهد تا از اشتباهات خود درس بگیرند و مهارت‌های خود را بدون ترس از ضرر تقویت کنند. درعین‌حال، این حساب به هر معامله‌گر جدیدی اجازه می‌دهد تا در مورد بازار ارزهای دیجیتال بیاموزد. حساب‌های آزمایشی راهی ایدئال برای به دست آوردن اطلاعات در مورد بازار کریپتو و همه اجزای آن است. معامله‌گران می‌توانند تغییرات قیمت را رصد کنند، نمودارها و شاخص‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و درک بهتری از نحوه عملکرد همه چیز به دست آورند.

بیشتر بخوانید: استراتژی آربیتراژ (Arbitrage)؛ بهترین روش سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در سال۲۰۲۳

۹ حساب دمو برتر برای ترید

در ادامه به معرفی 9 حساب برتر دمو در موضوعات مختلف می‌پردازیم:

1. Kraken: بهترین برای معاملات فیوچرز

  • وب‌سایت: www.kraken.com

Kraken Futures یک پلت فرم آزمایشی ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد معاملات فیوچرز را بدون نیاز به استفاده از پول واقعی تجربه کنند.

معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال دارای چندین مزیت است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند. یکی از مزایای اصلی این است که می‌توانید در معرض طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال بدون مالکیت واقعی آن‌ها قرار بگیرید. معامله‌گران می‌توانند بدون نگرانی در مورد خطرات و پیچیدگی‌های مربوط به ذخیره، انتقال و ایمن‌سازی دارایی‌ها از حرکات قیمت رمزارزهای مختلف سود کسب کنند.

همچنین می‌توانید از معاملات فیوچرز برای پوشش ریسک (Hedge) در برابر نوسانات بازار استفاده کنید. این یعنی اگر از قبل صاحب یک رمزارز هستید، می‌توانید از معاملات فیوچرز برای محافظت از موقعیت معاملاتی خود در برابر نوسانات قیمت استفاده کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا ریسک خود را کاهش دهید و از سرمایه خود در بازار بی‌ثبات محافظت کنید.

Kraken Futures یک حساب دمو کریپتو ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا نحوه عملکرد معاملات فیوچرز را بیاموزید.

در اینجا می‌توانید یک حساب آزمایشی Kraken Futures ایجاد کنید.

ویژگی‌های حساب دمو فیوچرز کراکن:

  • کیف پول Multi-collateral (استفاده از انواع مختلف وثیقه برای مدیریت تمام پوزیشن‌های خود)
  • پشتیبانی از API trading
  • استفاده از معاملات فیوچرز برای محافظت در برابر نوسانات بازار اسپات
  • امکان کسب سود فارغ از نحوه حرکت بازار ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: صرافی ارز دیجیتال کراکن بانک خود را راه‌اندازی می‌کند

2. eToro: بهترین برای کپی تریدینگ

  • وب‌سایت: www.etoro.com

حساب آزمایشی eToro راهی عالی برای کشف دنیای ترید بدون به خطر انداختن پولی است که به سختی به دست آورده‌اید.

هنگامی که یک حساب آزمایشی باز می‌کنید، 100000 دلار پول نقد مجازی برای سرمایه‌گذاری در هر دارایی در پلتفرم به شما داده می‌شود. این به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی مختلف را آزمایش کنید و مهارت‌های خود را آزمایش کنید.

برای شروع استفاده از پلتفرم، باید حساب خود را از ” Real ” به ” Virtual ” تغییر دهید. این کار را می‌توانید با کلیک روی گزینه ” Real ” در زیر تصویر پروفایل خود و انتخاب گزینه “Virtual Portfolio” انجام دهید.

این پلتفرم کاربرپسند و استفاده از آن آسان است، اما بررسی ویژگی‌های آن می‌تواند به شما کمک کند از حساب آزمایشی خود بیشترین بهره را ببرید.

ویژگی‌های حساب eToro:

  • رابط کاربری ساده و تمیز
  • روندهای واقعی با ابزارهای تحلیل پیشرفته
  • معاملات اهرمی، «حد ضرر» و «سیو سود».
  • امکان ارتباط با معامله‌گران برتر از سراسر جهان و کپی تریدینگ
حساب دمو ترید ارز دیجیتال

3. Bybit: بهترین برای معاملات مارجین

  • وب‌سایت: www.bybit.com

Bybit یک صرافی محبوب مشتقات ارزهای دیجیتال است که در سال 2018 تأسیس شد. این صرافی یک حساب دمو (به نام Bybit Testnet) ارائه می‌کند و از متاتریدر 4 یا MT4 پشتیبانی می‌کند. این امر آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی که با ترید فارکس آشنا هستند تبدیل می‌کند.

با پشتیبانی از MT4، معامله‌گران می‌توانند معاملات خودکار، استراتژی‌های بک تست (Backtest) و تحلیل تکنیکال پیشرفته را انجام دهند. بای بیت (Bybit) همچنین ابزارهای تحلیلی پیشرفته و سفارشی‌سازی معاملات را برای تجربه بهتر ترید ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن با یک حساب دمو Bybit MT4 آغاز به کار کنید. معامله‌گران می‌توانند MT4 را برای پلتفرم مورد نظر خود دانلود کنند، با وارد کردن اطلاعات حساب آزمایشی خود به سیستم لاگین کنند و ترید را شروع کنند. پس از انکه برای انتقال به یک حساب واقعی آماده  شدید، می‌توانید اطلاعات حساب Bybit خود را به MT4 اضافه کنید. ضمن اینکه می‌توانید از پلتفرم وب یا موبایل بای بیت برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

ویژگی‌های حساب دمو بای بیت:

  • امکان دریافت کوین‌های تست نت (Testnet) از طریق فاست‌های مختلف
  • رابط کاربری روان و دسترسی به قیمت ارزهای دیجیتال و سایر اندیکاتورهای ضروری
  • دسترسی به سایت Bybit Learn برای معامله‌گران جدید و امکان یادگیری استراتژی‌های معاملاتی
  • پلتفرم کپی تریدینگ که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا معاملات تریدرهای حرفه‌ای را کپی و اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: کپی تریدینگ (Copy Trading) چیست ؟ آیا ریسک زیادی دارد ؟

4. StormGain: بهترین برای معامله با اهرم‌های سنگین

  • وب‌سایت: www.stormgain.com

استورم گین (StormGain) معاملات فیوچرز را با اهرم 200 برابری ارائه می‌دهد. البته این اهرم این می‌تواند بسیار خطرناک باشد و تنها با یک حرکت 0.5 درصدی در جهت اشتباه، کل موقعیت یک معامله‌گر را از بین ببرد.

حساب دمو StormGain راهی عالی برای درک این پلتفرم و درک اینکه چرا باید با اهرم با احتیاط رفتار کرد ارائه می‌دهد. حساب آزمایشی استورم گین نمودارهای قیمتی استاندارد را به همراه اندیکاتورها ارائه می‌دهد. به علاوه، قابلیت ترسیم خطوط روند در این پلتفرم ارائه شده است.

یکی از مزیت‌های این حساب دمو این است که اجازه می‌دهد معامله‌گران چندین بار با پول مجازی لیکویید شوند. گفتنی است، همه حساب‌های آزمایشی این قابلیت را ارائه نمی‌دهند.

ویژگی‌های حساب دمو StormGain:

  • امکان اجرای سفارشات لیمیت، استاپ لاس و تیک پروفیت و ابزارهای دیگر
  • رابط کاربرپسند و ناوبری آسان
  • هوش مصنوعی با الارم‌های خودکار ترید
  • اهرم تا 200 برابر در جفت ارز BTC/USDT، و تا 100 برابر در جفت‌ ارزهای ETH/USDT، BCH/USDT، و LTC/USDT، و تا 50 برابر در سایر جفت‌ ارزهای پشتیبانی‌شده.
  • پشتیبانی از ترید ارزهای دیجیتال برتر

بیشتر بخوانید: فروش جمعی ارز دیجیتال (Cryptocurrency Crowdsale) چیست؟

5. TradingView: بهترین برای تحلیل تکنیکال

  • وب‌سایت: www.tradingview.com

TradingView به‌عنوان یک وب‌سایت تحلیل تکنیکال مبتنی بر کلود (ابر) در دنیای ترید و سرمایه‌گذاری بسیار مورد توجه است.

در ابتدا، این پلت فرم به‌منظور رصد سهام‌های بورس و تحلیل نمودار انها توسعه یافت. از طریق تریدینگ ویو، کاربران می‌توانند قیمت‌های تاریخی هزاران جفت معاملاتی را در بازارهای مختلف بر روی یک پلتفرم نظارت کنند. با این حال، تریدینگ ویو یک صرافی نیست که در آن بتوان وجه واریز کرد و با پول واقعی معامله کرد.

کاربران می‌توانند یک حساب دمو را در این برنامه برای شبیه‌سازی استراتژی‌های معاملاتی خود فعال کنند. این قابلیت برای سرمایه‌گذاران باتجربه یا کسانی که می خواهند درباره تحلیل تکنیکال بیشتر بیاموزند مناسب است. TradingView از انواع مختلف سفارش‌ها مانند مارکت، لیمیت، استاپ لاس و همچنین سفارش‌های تیک پروفیت پشتیبانی می‌کند.

TradingView داده‌ها را از صرافی‌های ارز دیجیتال جمع‌آوری می‌کند و به صدها جفت ارز دیجیتال دسترسی می‌دهد. یکی دیگر از مزایای بزرگ اکانت دمو TradingView ویژگی استراتژی تستر آن Strategy Tester)) است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی را شبیه‌سازی و نتایج را ارزیابی کنید.

کاربران می‌توانند اندیکاتورهای رایج ارزهای دیجیتال را سفارشی‌سازی و الگوهای نمودار را ترسیم کنند و حتی از اندیکاتورهای سفارشی ساخته‌شده توسط کاربران دیگر استفاده کنند.

ویژگی‌های حساب نمایشی TradingView:

  • ترید شبیه‌سازی‌شده و آزمایش استراتژی‌ها و ایده‌های کاربران
  • دسترسی به صدها جفت ارز از صرافی‌های مختلف
  • سیستم نموداری پیشرفته با قابلیت افزودن اندیکاتورهای محبوب و سفارشی و ترسیم الگوهای نمودار
  • انواع سفارش‌ها، مانند سفارش‌های Market، Limit و Stop loss
  • رصد موقعیت‌های فعال در زمان واقعی

6. Binance: بهترین برای ترید آلتکوین‌‌‌ها

  • وب‌سایت: www.binance.com

بایننس یک بازیگر پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال است. این صرافی طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را به معامله‌گران ارائه می‌دهد، به علاوه دسترسی به مجموعه عظیمی از آلت‌کوین‌ها.

این پلتفرم یک حساب آزمایشی با پول مجازی ارائه می‌دهد تا به معامله‌گران جدید در معاملات اهرمی کمک کند. کاربران می‌توانند مهارت‌های معاملاتی خود را با استفاده از ابزارهای پیشرفته تحلیل نمودار و انواع سفارش‌ها تقویت کنند.

درعین‌حال، می‌توانید استراتژی‌های معاملات فیوچرز خود را در این حساب آزمایشی تمرین کنید. بایننس قراردادهای دائمی USDT را با اهرم تا 125 برابر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند بیش از 233 جفت ارز دیجیتال را بدون ریسک ترید کنند.

اگرچه بایننس کاربرپسندترین پلتفرم موجود نیست، اما یک محیط معاملاتی شبیه‌سازی‌شده را ارائه می‌دهد که می‌توان از طریق اپلیکیشن آن نیز به آن دسترسی داشت. بنابراین، حساب دمو بایننس یک گزینه ایدئال برای معامله‌گران جدیدی است که می‌خواهند با اهرم بالا و بدون هیچ‌گونه ریسکی تمرین کنند.

ویژگی‌های حساب معاملاتی ساختگی بایننس

  • دسترسی به یک حساب ترید با موجودی 15000 دلار
  • رابط کاربری آن مانند رابط معاملاتی واقعی به نظر می‌رسد، با چند جزئیات کوچک که آنها را از هم متمایز می‌کند
  • تکنیک‌های معاملاتی پیشرفته و معاملات فیوچرز
  • برای معامله‌گران مبتدی و پیشرفته مفید است
  • حساب آزمایشی را می‌توان در تنظیمات فعال کرد
  • از طریق وب‌سایت بایننس یا اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کیف پول چندامضایی (آپدیت ۲۰۲۳)

7. Cryptohopper: بهترین برای ربات تریدینیگ

اکانت آزمایشی کریپتو هاپر (Cryptohopper) یک ربات ترید کاغذی را ارائه می‌دهد. در حالی که این شبیه‌ساز ممکن است مانند سایر پلتفرم‌ها ساده نباشد، اما به کاربران اجازه می‌دهد تا نحوه استفاده از یک ربات معاملاتی را بیاموزند.

این طرح رایگان دسترسی به اکثر ربات‌های تریدینگ و حساب‌های معاملاتی کاغذی را ارائه می‌دهد. معاملات کاغذی در Cryptohopper مشابه معاملات معمولی عمل می‌کند اما به‌جای حساب صرافی شما به داده‌های عمومی متصل می‌شود.

شما می‌توانید تا 100 هزار دلار از هر ارز دیجیتال را در این شبیه‌ساز رایگان واریز کنید و ترید در صرافی‌های با داده‌های زمان واقعی را تجربه کنید.

ویژگی‌های حساب معاملاتی Cryptohopper

  • ویژگی معاملات خودکار که به شما امکان می‌دهد معاملات کارآمد را با استفاده از الگوریتم‌ها آغاز کنید
  • ویژگی آربیتراژ صرافی و بازار که از اختلاف قیمت‌ها در بیش از 70 صرافی بهره می‌برد
  • قابلیت بازارساز با تنظیمات متعدد برای کمک به بهترین معامله.
  • قابلیت معاملات آینه‌ای که به معامله‌گران بی‌تجربه اجازه می‌دهد تا استراتژی تریدرهای حرفه‌ای را کپی کنند
  • حساب آزمایشی به شما امکان می‌دهد با استفاده از داده‌های تاریخی ترید کنید.

8. OKX: بهترین برای معاملات اسپات

  • وب‌سایت: www.okx.com

OKX یکی دیگر از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال است که به معامله‌گران یک حساب دمو برای ترید ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند در حساب آزمایشی OKX معاملات اسپات یا مشتقات را انتخاب کنند، که فرصتی برای یادگیری در مورد اهرم و نحوه مدیریت وجوه فراهم می‌کند.

معامله‌گران باتجربه نیز می‌توانند از حساب آزمایشی برای آزمایش استراتژی‌های جدید استفاده کنند و با رابط کاربری OKEx آشناتر شوند.

ویژگی‌های حساب آزمایشی OKX:

  • محیط معاملاتی شبیه‌سازی‌شده برای ارزهای دیجیتال برتر
  • شروع حساب آزمایشی با 9000 دلار
  • انواع مختلف سفارش، ازجمله مارکت، لیمیت، استاپ لاس، و غیره
  • فرصتی برای آزمایش جفت ارز ها و بازارهای مختلف معاملاتی
  • رابط کاربری آسان با آموزش‌های گام‌به‌گام برای معاملات اسپات، فیوچرز و دائمی
  • امکان انتقال آسان از معاملات دمو به معاملات بازار واقعی
  • منابع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترید و آموزش مشتقات کریپتو.

9. KuCoin: بهترین برای معاملات مشتقات

  • وب‌سایت: www.kucoin.com

کوکوین (KuCoin) یک حساب دمو برای افرادی که تازه‌وارد دنیای ترید ارزهای دیجیتال شده‌اند ارائه می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی ایجاد کنند و با بازارها آشنا شوند. این حساب تمرینی با نام Kucoin Sandbox شناخته می‌شود.

این پلتفرم به دلیل پشتیبانی از بیش از 600 دارایی قابل مبادله و ارائه خدمات و محصولات فراوان و تدابیر امنیتی برای به حداقل رساندن خطرات شناخته شده است.

KuCoin طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهد، ازجمله معاملات اسپات، معاملات مارجین، قراردادهای فیوچرز یا مشتقات ETF،  وام ارز دیجیتال و همچنین خدماتی مانند P2P، ربات معاملاتی و امتیازات ویژه برای کاربران API.

حساب دمو کوکوین دسترسی به تمام این ویژگی‌ها و خدمات را فراهم می‌کند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد قبل از سرمایه‌گذاری واقعی، مهارت‌های خود را آزمایش کرده و توسعه دهند.

ویژگی‌های Kucoin Sandbox:

  • صرافی محبوب ارزهای دیجیتال با گستره جهانی
  • پلتفرم ساده و ایمن برای ترید دارایی‌های دیجیتال
  • از بیش از 600 ارز دیجیتال و بیش از 1000 جفت تجاری پشتیبانی می‌کند
  • پشتیبانی از چندین ابزار ترید خودکار ازجمله ربات‌های معاملاتی
  • پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان

بیشتر بخوانید: آموزش کامل استیکینگ در کوکوین (Kucoin)

سخن پایانی

شروع ترید در بازار ارز دیجیتال می‌تواند ترسناک باشد، اما گزینه‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مهارت‌های معاملاتی خود را در یک محیط بدون ریسک توسعه دهید. با استفاده از یک حساب دمو یا پلتفرم معاملات کاغذی، می‌توانید ترید دنیای واقعی را با پول مجازی شبیه‌سازی کنید و ویژگی‌های معاملاتی مختلف ارائه شده توسط صرافی‌ها و ربات‌های معاملاتی مختلف را کشف کنید.

هنگامی که احساس راحتی کردید، به جای حساب دمو می‌توانید ترید با پول واقعی را در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال شروع کنید. به یاد داشته باشید که همیشه قبل از شروع معامله با پول واقعی، یک استراتژی معاملاتی با قوانین مدیریت ریسک تعریف کنید که قابل تکرار و سودآور باشد. علاوه بر این، استفاده از یک صرافی با کارمزد صفر را در نظر بگیرید تا هزینه‌های معاملاتی را کاهش دهید. چه به معاملات فیوچرز علاقه‌مند باشید یا صرفاً بخواهید رمز ارز معامله کنید، پلتفرمی برای تمرین و بهبود مهارت‌های شما وجود دارد.

سوالات متداول

حساب دمو یا حساب آزمایشی چیست؟

حساب‌های آزمایشی به کاربران این فرصت را می‌دهند تا بدون سرمایه‌گذاری پول واقعی معامله انجام دهند و بر فعالیت‌های بازار نظارت کنند. این نوع حساب‌ها با پول مجازی شارژ می‌شوند که می‌توان از آن برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف مانند یک حساب معاملاتی واقعی استفاده کرد.

حساب دمو بایننس چیست؟

بایننس یک حساب آزمایشی با پول مجازی ارائه می‌دهد تا به معامله‌گران جدید در معاملات اهرمی کمک کند. کاربران می‌توانند مهارت‌های معاملاتی خود را با استفاده از ابزارهای پیشرفته تحلیل نمودار و انواع سفارش‌ها تقویت کنند.
درعین‌حال، می‌توانید استراتژی‌های معاملات فیوچرز خود را در این حساب آزمایشی تمرین کنید. بایننس قراردادهای دائمی USDT را با اهرم تا 125 برابر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند بیش از 233 جفت ارز دیجیتال را بدون ریسک ترید کنند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان