استخرهای ماینینگ بزرگ اتریوم از فورک اثبات کار این شبکه حمایت می‌کنند

خانهاخباراستخرهای ماینینگ بزرگ...

آنچه می‌خوانید...

توسعه دهندگان فورک اثبات کار اتریوم (ETHPoW) به تازگی اعلام کردند که تعدادی از بزرگ ترین استخرهای ماینینگ اتریوم از راه اندازی این فورک پس از به روزرسانی مرج حمایت می‌کنند. بنابر چندین پست توییتری که حساب کاربری فورک اثبات کار اتریوم منتشر کرد، استخرهای بزرگی مانند F2Pool، Poolin و BTC.com از استخراج ETHW حمایت می‌کنند. کمی بعد از این اعلامیه، استخر بزرگ Nanopool نیز حمایت خود از این فورک را اعلام کرد. گفتنی است که بر اساس داده ها انتظار می‌رود در فاصله یک روز پس از مرج، شاهد راه اندازی هارد فورک و این شبکه اثبات کار باشیم.

استخرهای ماینینگ، گروهی از ماینرهای ارز دیجیتال هستند که منابع خود را به اشتراک گذاشته تا ماینرهای دیگر نیز بتوانند با آنها کار کرده و شانس پردازش تراکنش ها و در نتیجه پاداش ها افزایش یابد.

توییت تیم ethpow

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بازار تا ساعاتی دیگر شاهد به روزرسانی مرج و انتقال به مدل اثبات سهام خواهد بود. چنین انتقالی، نیاز شبکه برای ماینرها را از بین می‌برد و آنها جای خود را به اعتبارسنج ها خواهند داد. پس از انتقال، پردازش تراکنش ها و حفظ امنیت شبکه بر عهده اعتبارسنج های شبکه خواهد بود.

انتظار می‌رود که پس از تکمیل به روزرسانی، مصرف انرژی اتریوم کاهش یابد و این بلاک چین به شبکه ای دوستدار محیط زیست شود. شبکه های اثبات کار مانند بیت کوین مصرف انرژی بسیار بالایی دارند. از سویی دیگر مکانیسم اثبات سهام نیاز به عملیات های صنعتی که از برق زیادی برای فعال نگه داشتن شبکه استفاده می‌کنند را از بین برده است.

مطلب مفید: توکن dYdX؛ بررسی صرافی غیرمتمرکز dYdX و توکن آن

علیرغم آن، چندلر گوا، یک ماینر چینی، ماه گذشته کمپینی راه اندازی کرد و با به روزرسانی مرج مخالفت کرد و گفت که ماینرهای شبکه اتریوم بدین صورت از کار بی کار خواهند شد. به منظور حفظ این عملیات ها، وی و دیگر توسعه دهنده ها طرح ارز دیجیتال تازه ای از طریق هارد فورک را ارائه دادند که همچنان بر مبنای اثبات کار عمل کند. اکنون و حمایت این استخرهای ماینینگ نشان از پذیرش فورک اثبات کار اتریوم در سطح گسترده تری دارد.

حساب کاربری فورک اثبات کار اتریوم صبح امروز گفت که علاوه بر استخرهای ماینینگ بزرگی که حمایت خود را اعلام کرده‌اند، تعدادی استخر دیگر نیز در حال آزمایش استخراج بر اساس داده های شبکه آزمایشی فورک اثبات کار اتریوم هستند. تیم توسعه این فورک در ادامه نیز گفت که جامعه ETHW با استخر ماینینگ پشتیبان EthwMine همکاری می‌کند.

علاوه بر این استخرهای ماینینگ، تعدادی از صرافی های بزرگ رمز ارزی مانند بایننس و کوین بیس نیز احتمال لیست کردن توکن ETHW را رد نکرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان