top banner adv

صرافی بایننس از فورک های احتمالی اتریوم پس از مرج حمایت می‌کند؛ کاربران به همان میزان توکن جدید دریافت خواهند کرد

صرافی بایننس از فورک های احتمالی اتریوم پس از مرج حمایت می‌کند؛ کاربران به همان میزان توکن جدید دریافت خواهند کرد
0
بازدید : 9468

صرافی بایننس نیز مانند بسیاری از پلتفرم های معاملاتی اعلام کرد که خود را برای فورک های احتمالی اتریوم آماده و از آن حمایت می‌کند. پس از حمایت بایننس از فورک اتریوم، این پلتفرم همچنین عنوان داشت که از نماد ETH برای نسخه اثبات سهام شبکه اتریوم استفاده خواهد کرد.

توضیحات بایننس در رابطه با مرج اتریوم

بیشتر بخوانید : سولانا دوباره با حمله DDoS مواجه شد

بزرگ ترین صرافی رمز ارزی در جهان، روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد به حساب های کاربران خود توکن هایی از نسخه های فورک شده احتمالی اتریوم پس از به روزرسانی مرج را اعتبار دهد. در یک گزارش، بایننس به سناریو احتمالی تبدیل شدن شبکه اتریوم به دو زنجیره جداگانه و ایجاد شدن یک توکن جدید اشاره کرد. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، بایننس برای توکن اثبات سهام از همان نماد ETH استفاده خواهد کرد که بسیاری از پروتکل ها و شرکت ها نیز حمایت خود را از آن اعلام کرده‌اند.

با این حال، پلتفرم قصد دارد علاوه بر توکن اثبات سهام، به حساب های کاربران با توکن های فورک شده احتمالی اعتبار دهد. در اعلامیه بایننس آمده است که این صرافی قبل از اجرایی شدن لایه پاریس به روزرسانی، به نسبت یک به یک و با توجه به موجودی اتریوم حساب کاربران به آنها توکن فورک شده اعتبار خواهد داد.

همانطور که در بالا اشاره شد، در این اعلامیه شاهد اعلام حمایت بایننس از فورک اتریوم و توکن های به وجود آمده پس از آن نیز بودیم. با این حال باید توجه داشت که توکن فورک شده مراحل بازبینی و فرایند لیست شدن خود را مانند دیگر توکن های مدنظر این صرافی پشت سر خواهد گذاشت.

مطلب مفید: راه ‌های شناسایی ارز دیجیتال آینده دار ؛ بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کدامند ؟

بیشتر بخوانید : اوپن سی از NFT های سولانا پشتیبانی خواهد کرد

در همان اعلامیه، بایننس تایید کرد که واریز و برداشت های خود را برای اتریوم و توکن های ERC-20 در تاریخ 6 سپتامبر معلق خواهد کرد و دلیل آن را نیز آماده سازی برای به روزرسانی لایه اجماع بیاتریکس بیان کرد. پس از آن نیز دوباره در تاریخ 15 سپتامبر و هنگام صورت گرفتن مرج واریز و برداشت های شبکه معلق خواهد شد. گفتنی است که دیگر پلتفرم های معاملاتی مانند کوین بیس نیز اعلام کرده‌اند که به منظور جلوگیری از گم شدن و یا از بین رفتن سرمایه های کاربران اقدامات مشابهی را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید : افزایش قیمت DOT در پی راه‌اندازی پاراچین های شبکه پولکادات

مرج اتریوم به نظر بزرگ ترین به روزرسانی تاریخ اتریوم تا بدین لحظه باشد و دسترنج چندین سال تلاش بی وقفه توسعه دهندگان این شبکه است. در حالی که بسیاری از کاربران و استیک کنندگان اتریوم موافق چنین تغییری و انتقال به مکانیسمی با مصرف کمتر انرژی هستند اما گروهی نیز وجود دارند که مخالف چنین به روزرسانی هستند.

بیشتر بخوانید : ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در بایننس

در هفته های اخیر و همانطور که به آن پرداختیم، مخالفان این به روزرسانی صحبت های زیادی را درباره فورک اتریوم انجام دادند و خواستار نسخه ای از بلاک چین هستند که از همان مکانیسم اثبات کار قبلی استفاده می‌کند. باید دید که با اضافه شدن حمایت بایننس به فورک اتریوم در کنار دیگر پلتفرم ها، شاهد فورک این شبکه پس از مرج خواهیم بود یا خیر.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : رشد 30 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال پس از تأیید ETF بیت کوین

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x