top banner adv

تتر اعلام کرد که از به روزرسانی مرج اتریوم حمایت می‌کند

تتر اعلام کرد که از به روزرسانی مرج اتریوم حمایت می‌کند
0
بازدید : 9911

پس از آن که سیرکل پی، سازنده استیبل کوین USDC در اعلامیه ای رسمی از انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام حمایت کرد، تتر، شرکت سازنده بزرگ ترین استیبل کوین جهان یعنی USDT نیز بییکار ننشست و در اعلامیه ای حمایت خود از به روزرسانی مرج اتریوم را اعلام کرد. حمایت تتر از مرج اتریوم پس از سیرکل در یک روز اتفاق افتاد و هر دو روز گذشته اعلام کردند که حامی این به روزرسانی مورد انتظار خواهند بود.

بیشتر بخوانید : بازگشت گاوها به بازار بیتکوین و خرید در سطح حمایتی 35 هزار دلار

روز گذشته، تتر در بیانیه خود مرج را یکی از مهم ترین لحظات در تاریخ بلاک چین معرفی کرد و گفت که تلاش می‌کند تا در تطابق با برنامه به روزرسانی اتریوم کار کند که قرار است در تاریخ 19 سپتامبر منتشر شود. در این بیانیه آمده است:

«تتر معتقد است که به منظور جلوگیری از هرگونه تداخل و مشکل در جامعه، مخصوصا در هنگام استفاده از توکن ها در پروژه ها و پلتفرم های دیفای مهم است که انتقال به اثبات سهام برای ایجاد سردرگمی و آسیب در اکوسیستم مورد استفاده قرار نگیرد.»

در ادامه نیز تتر اعلام کرد که با دقت مراحل و فرایند آماده سازی اتریوم را زیر نظر می‌گیرد و بر اساس برنامه رسمی اعلام شده از انتقال شبکه به اثبات سهام حمایت می‌کند. از نظر این شرکت چنین انتقالی برای سلامت بلند مدت اکوسیستم دیفای و پلتفرم های آن ضروری است.

گفتنی است که علیرغم انتشار این بیانیه در روز گذشته، پائولو آردوینو، مدیر فناوری شرکت تتر در ماه جولای اعلام کرده بود که این شرکت قصد حمایت از به روزرسانی مورد انتظار اتریوم را دارد.

توییت پائولو آردوینو

در حال حاضر USDT بزرگ ترین استیبل کوین در حوزه کریپتو است و ارزش بازار آن به 66.6 میلیارد دلار می‌رسد. در همین حین بزرگ ترین رقیب آن یعنی USDC نیز ارزش بازار 54.1 میلیارد دلاری دارد و در تلاش است تا جایگاه تتر را تصاحب کند. سهم زیادی از موجودی در گردش هر دو این استیبل کوین ها در شبکه اثبات کار اتریوم قرار دارد. در زمان نگارش این مطلب سهم USDT در اتریوم 32.3 میلیارد توکن و USDC حدود 45 میلیارد توکن است.

بیشتر بخوانید : دلیل افزایش قیمت اخیر لونا کلاسیک چه بود؟

مطلب مفید: مهمترین الگوهای کندل استیک که هر تریدری باید بشناسد

با توجه به سایز این کوین ها و دامیننس آنها در بازار استیبل کوین ها، نشان دادن حمایت خود از به روزرسانی مرج اتریوم می‌تواند نتیجه مثبتی برای اکوسیستم های USDT، USDC و اتریوم و حتی کل بازار کریپتو داشته باشد. با این وجود ویتالیک بوترین به تازگی هشدار داده است که قدرت این پروژه ها می‌تواند در آینده و با ایجاد هارد فورک هایی در شبکه باعث بروز مشکلاتی شود و برای مثال شرکت های مستقلی مانند تتر و سیرکل می‌توانند زنجیره فورک شده ای را مطابق نیازهای خود بهینه سازی و کاربردی کنند. وی افزود:

«فکر می‌کنم در آینده چنین چیزی به یک مشکل جدی تبدیل شود. به طور کلی، تصمیم USDC در مورد اینکه کدام زنجیره را به عنوان اتریوم در نظر بگیرد، می‌تواند در هارد فورک های بحث برانگیز آینده شبکه به یک تصمیم و مشکل مهم تبدیل شود.»

بیشتر بخوانید : آیا در بازار خرسی قرار داریم؛ پلتفرم تحلیلی گلاسنود پاسخ می‌دهد

توییت برندون کوییتم

بیشتر بخوانید : رای گیری پارلمان اروپا برای قانونی جدید در زمینه مقابله با پولشویی

گفتنی است که در این هفته اتریوم به روزرسانی مرج را در شبکه آزمایشی گوئرلی اجرایی خواهد کرد و اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود در 19 سپتامبر شاهد به روزرسانی در شبکه اصلی اتریوم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید : مایک نووگراتز خطاب به صرافی‌ها: از واحد ساتوشی برای بیت کوین استفاده کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x