ایلان ماسک در انتخابات 2024 از ران دی‌سانتیس، رقیب ترامپ حمایت می‌کند

خانهاخبارایلان ماسک در...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک روز جمعه و در یک پست توییتری اشاره داشت که اگر ران دی‌سانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 اقدام کند، حمایت مدیرعامل توییتر را خواهد داشت. به نقل از کوین گیپ، وی در یک رشته پست توییتر، روز گذشته چنین چیزی را اعلام و موضع سیاسی خود را نیز فاش کرد.

پس از آنکه گزارش‌هایی مطرح شده بود که وی نامزد مورد نظر خود را از میان دموکرات‌ها پیدا نکرده، اکنون در پاسخ به سوالی که از او در توییتر درباره حمایت از ران دی‌سانتیس شد، پاسخ مثبت داد.

حمایت ایلان ماسک از ران دی‌سانتیس برای ریاست جمهوری

وی درباره این پاسخ خود توضیحات بیشتری ارائه داد و افزود که یکی از حامیان اوباما و بایدن بوده و در انتخابات گذشته با اکراه بایدن را به جای ترامپ انتخاب کرده است. ایلان ماسک در ادامه اتوضیح داد که انتخابش برای سال 2024 فردی معقول و مرکزگرا است. وی انتظار داشت که دولت بایدن چنین خصوصیاتی را داشته باشد اما به نظر تاکنون دولت وی، ماسک را ناامید کرده است.

توییت ماسک

در ماه ژوئن، ماسک اشاره داشت که به حزب جمهوری خواه علاقه مند شده و برای ریاست جمهوری تمایلش بیشتر سمت ران دی‌سانتیس است و دونالد ترامپ انتخاب وی نیست. چنین صحبت‌هایی می‌تواند باعث رشد و محبوبیت کمپین انتخاباتی دی سانتیس شود چرا که انتظار می‌رود رقابت میان وی و ترامپ بسیار سخت باشد.

در انتخابات میان دوره ماه گذشته، فرماندار فلوریدا با قاطعیت پیروز شد. این در حالی است که ترامپ به دلیل ناتوانی جمهوری خواهان در ارائه و ایجاد موج قرمز مورد انتقاد قرار گرفت.

مطلب مفید: استراتژی آربیتراژ (Arbitrage)؛ بهترین روش سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در سال۲۰۲۳

ران دی‌سانتیس
ران دی‌سانتیس

موضع مدیرعامل توییتر نسبت به ترامپ

دونالد ترامپ به تازگی و در اواسط هفته گذشته اعلام کرد که برای انتخابات 2024 رقابت خواهد کرد. گفتنی است که ایلان ماسک تعیلق حساب توییتری ترامپ را هفته پیش و پس از یک نظرسنجی آنلاین برداشت. در این نظرسنجی اکثریت به بازگشت ترامپ به این پلتفرم رای مثبت دادند.

هفته گذشته، ماسک تصمیم خود برای بازگرداندن حساب کاربری ترامپ را توجیه کرد و گفت که تصمیم برای حذف رئیس‌جمهور فعلی از پلتفرم آن هم بدون نقض قانون یا شرایط خدمات پلتفرم، اعتماد عموم مردم به توییتر را از بین برده است. و در ادامه افزود که با توییت نکردن ترامپ مشکلی ندارد. نگته مهم آن است که توییتر یک اشتباه بسیار بزرگ و ممنوعیت وی را رفع کند. گفتنی است که ترامپ علیرغم برداشته شدن ممنوعیتش هنوز به این پلتفرم بازنگشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان