top banner adv

حمایت مالی BingX از کاربران زیان دیده FTX پس از ورشکستگی

حمایت مالی BingX از کاربران زیان دیده FTX پس از ورشکستگی
0
بازدید : 9352

صرافی FTX مستقر در باهاما روز جمعه پس از حجم سنگین برداشت‌های مشتریان در اوایل این هفته، اعلام ورشکستگی کرد. یک صرافی FTX رقیب بایننس شکست خورد و منجر به سقوط بالاترین شرکت کریپتوی در سال های اخیر شد. اما سرمایه گذاران هنوز امیدی دارند تا مقداری از دارایی های خود را دوباره به دست آورند.

آشنایی با صرافی بینگ ایکس

BingX یک پلتفرم جالب است که به شما امکان می‌دهد علاوه بر ترید و سرمایه گذاری در ارز های مختلف، بتوانید با معامله گران حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید، تا از تحلیل‌ها و سرمایه‌گذاری آنها استفاده، و به نفع خود بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : بنک آف آمریکا: بزرگی صنعت ارزهای دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت

در صرافی‌های دیگر شما برای یافتن بهترین سرمایه‌گذاری باید به دانش و تحلیل خود تکیه کنید. با تجزیه و تحلیل BingX و شبکه تجارت اجتماعی کریپتو، شما قادر خواهید بود تا از سرمایه‌گذاری دیگران مطلع شوید، و بر اساس تحلیل‌های گروهی، به کمک کپی ترید و گرید ترید معاملات خود را انجام دهید.

BingX به کمک سرمایه گذاران FTX می آید

BingX ناجی صنعت کریپتو و سرمایه گذاران، صندوق کمک رسانی را برای شرکای متضرر از سقوط FTX ایجاد می کند.

صرافی BingX، پیشروترین صرافی ارز دیجیتال تجارت اجتماعی جهان، یک صندوق امداد ویژه به مبلغ 5 میلیون USDT را برای کمک به تمام شرکای تجاری که از سقوط FTX آسیب دیده‌اند، بلافاصله پس از توزیع فوری کمک‌ها به همه کارکنان خود درگیر این فاجعه صنعتی، اعلام کرده است.

پس از مواجهه با سقوط نقدینگی، FTX، شرکت خواهرش Alameda Research و 130 شرکت وابسته تحت گروه FTX اعلام ورشکستگی کردند. قیمت توکن FTX از روز سه شنبه حدود 80 درصد کاهش داشته است. قیمت بیت کوین و اتریوم، برخی از با ارزش ترین توکن ها، هر دو به شدت در نوسان بوده. و در یک نقطه بیش از 20 درصد کاهش داشته است. با چنین نوسانات بالا و عدم برداشت وجوه از FTX، بسیاری از سرمایه گذاران شاهد از دست رفتن دارایی هایشان شدند.

سرمایه گذاران متضرر باید چه کاری انجام دهند؟

BingX، به عنوان یک ناجی اصلی، تعهد قانع کننده ای برای جلوگیری از بحران های عمومی و کمک به سرمایه گذاران متضرر در این دوران دشوار دارد. به همین دلیل است که طرحی جدید با اسم صندوق امداد راه اندازی کرده. همه شرکای BingX که در FTX آسیب دیده‌اند. می توانند اعتبارنامه ها و برنامه های کاربردی لازم را طبق دستورالعمل های وب سایت BingX ارسال کنند. پس از تایید، آنها برای شش ماه متوالی کمک مالی ماهانه تا سقف 1000 دلار از BingX دریافت خواهند کرد. زمان درخواست ها 30 نوامبر 2022 است و کمک هزینه ها به متقاضیان واجد شرایط ظرف 3 روز پس از تایید درخواست، پرداخت خواهند شد.

الویسکو کارینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات BingX گفت: «این وظیفه ماست که هر کاری می‌توانیم انجام دهیم تا پس از سقوط FTX به هرج و مرج کامل نخوریم». سرمایه گذاران زیادی دارایی های خود را از دست داده‌ند. و ضررهای بزرگی به صنعت کریپتو واردشده است. ما از دیدن این فاجعه بسیار متاسفیم. ما درک می کنیم که شرکای BingX نیز متحمل ضررهای بزرگی شده‌اند. و ما به عنوان یکی از شرکای دلسوز در کنارشما هستیم. BingX مایل است در این زمستان کریپتو با انجام مسئولیت اجتماعی آتش بزرگی را روشن کند. دستان خود را بگیرید و همه با هم پیشرفت خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید : هشدار متامسک به کاربران اپل؛ مراقب حملات فیشینگ iCloud باشید

 BingX
BingX به کمک سرمایه گذاران FTX می آید.

بیشتر بخوانید : Santiment: احساسات منفی بیت کوین باعث افزایش قیمت خواهند شد

شرایط روحی نامناسب برای انتخاب یک سرمایه گذاری درست

بیشتر بخوانید : تعریف و تمجید ویتالیک بوترین از اوردینالز بیت کوین

اکثر سرمایه گذاران حالت روحی و روانی مناسبی ندارند و ممکن است در انتخاب های خود دچار اشتباه شوند. ولی جای نگرانی نیست سرمایه گذاران می توانند با کمک های مالی که از بینگ ایکس دریافت میکنند از قابلیت های اتوماتیک صرافی بینگ ایکس استفاده کنند.

کپی ترید از تریدهای حرفه ای

بیشتر بخوانید : هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل در سه‌ماهه نخست سال جاری عرضه خواهند شد

در قسمت کپی ترید قرار دهند تا تریدرهای حرفه ای به کمک سیستم کپی تریدینگ با سرمایه آنها ترید کنند. سرمایه گذاران میتوانند کار را به تریدرهای حرفه ای و مورد تایید بینگ ایکس بسپارند. و برای دارایی های خود میتوانند تنظیمات حد سود و ضرر را نیر مشخص کنند.

معاملات کپی ترید فیوچرز صرافی بینگ ایکس حجم بالایی دارد. و قابلیت اتصال به بایننس را دارد و تریدهای حرفه ای در آن مشغول به فعالیت هستند. بینگ ایکس، مراحل وریفای سختی را برای تریدرهای کپی در نظر دارد. چون به دارایی های کاربرانش اهمیت می‌دهد.

گرید ترید با ریسک سرمایه گذاری 0%

همچنین میتوانند سرمایه گذاری بدون ریسک را به کمک گرید ترید انجام دهند. این ربات کارش مخصوص بازار اسپات است. و علاوه بر هولد کردن دارایی ها ربات از نوسانات بازار هم استفاده میکند و سودهای مناسبی را برای شما جمع آوری میکند. سیستم ربات گرید ترید طبق یک استراتژی تست شده‌می‌باشد. و کاملا اصولی در بازه های زمانی مختلف برای دریافت حداکثر سود معاملات را انجام می‌دهد. و هرگز درگیر احساسات و هیجانات بازار نمیشود.

تنها ضرر کاربران در این قسمت ارز ریزش توکنی است که در آن سرمایه گذاری کرده. خود صرافی بینگ ایکس هم یه سری پیشنهادات سرمایه گذاری در این قسمت ارائه کرده که کاربران میتوانند از آن استفاده کنند.

7
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x