حمایت صرافی کوکوین و Gate.io از طرح مالیات ترا کلاسیک؛ LUNC بیش از 40% رشد کرد

خانهاخبارحمایت صرافی کوکوین...

آنچه می‌خوانید...

مالیات 1.2 درصدی ترا کلاسیک، طرحی پیشنهادی از سمت اعضای جامعه این شبکه است که به نظر می‌تواند تا حد بسیار زیادی جبران کننده مشکلات این شبکه و ارز دجیتال بومی آن لونا کلاسیک باشد. اکنون به نظر می‌رسد این طرح در خارج از جامعه این شبکه نیز حامیانی پیدا کرده و صرافی های کوکوین و Gate.io به تازگی اعلام کرده‌اند که از طرح پیشنهادی مبنی بر مالیات و توکن سوزی 1.2 درصدی تراکنش های شبکه ترا کلاسیک حمایت خواهند کرد.

بنابر پارامترهای این طرح پیشنهادی، فعالیت های درون زنجیره ای مانند تراکنش های لونا کلاسیک و انتقالات USTC میان کیف پول های مختلف و قراردادهای هوشمند مشمول مالیات 1.2 درصدی و سپس توکن سوزی خواهند شد.

- Advertisement -

گفتنی است که طرح های پیشنهادی اخیر، استیکینگ، توکن سوزی ها و صحبت های پیرامون مالیات 1.2 درصدی شبکه ترا کلاسیک، باعث شده تا در چند وقت اخیر قیمت لونا کلاسیک با رشد شگفت انگیز 37 هزار درصدی پس از رسیدن به کف قیمتی خود همراه شود. در یک هفته اخیر قیمت این ارز با رشد بسیار خوب 250 درصدی همراه بوده است.

همزمان با این اخبار، قیمت لونا کلاسیک باز هم به رشد خود ادامه داد و بیش از 40% افزایش یافت. در حال حاضر، لونا کلاسیک با قیمت 0.0005231 دلار معامله می‌شود.

نمودار لونا کلاسیک تایم فریم 4 ساعته
نمودار لونا کلاسیک تایم فریم 4 ساعته

حمایت صرافی های کوکوین و Gate.io از طرح مالیات ترا کلاسیک

صرافی کوکوین روز گذشته و در یک اعلامیه رسمی اعلام کرد از طرح مالیات و توکن سوزی 1.2 درصدی اعضای جامعه ترا کلاسیک حمایت خواهد کرد. همزمان، صرافی Gate.io نیز از حمایت خود از این طرح خبر داد. گفتنی است که تا بدین لحظه علاوه بر این دو صرافی، پلتفرم های معاملاتی MEXC و کوین این (CoinInn) نیز از طرح مالیات ترا حمایت کرده‌اند.

این طرح پیشنهادی قصد دارد تمامی تراکنش های صورت گرفته در شبکه ترا کلاسیک را مشمول 1.2% مالیات و سپس آن مقدار را بسوزاند. چنین حرکتی لونا کلاسیک را به یک دارایی ضد تورمی تبدیل خواهد کرد.

مطلب مفید: نقش بلاک چین در هویت دیجیتال (Digital Identity) چیست ؟

این طرح قرار است روز 10 سپتامبر به رای گذاشته شود و در صورت تایید آن توسط اعضای جامعه، از تاریخ 20 سپتامبر شاهد فعال شدن آن خواهیم بود.

صرافی کوکوین و Gate.io همچنین اعلام کرده‌اند که در صورت رد شدن این طرح توسط اعضای جامعه، خدمات پلتفرم های خود را در رابطه با لونا کلاسیک و USTC بدون تغییر نسبت به گذشته ادامه خواهند داد. این صرافی به کاربران خود توصیه کرده که تمامی توکن های ترا کلاسیک خود را در صرافی واریز کنند تا از افزایش کارمزدهای واریزی در امان باشند.

صرافی Gate.io نیز معتقد است که طرح مالیات ترا به نفع اعضای جامعه لونا کلاسیک خواهد بود. افزایش توکن سوزی این ارز به معنای رشد قیمتی سریع و جهش آن خواهد بود. با این حال و علیرغم حمایت این صرافی های معتبر و بزرگ، جامعه لونا کلاسیک به نظر به دنبال حمایت صرافی بایننس در رابطه با این طرح هستند.

باید توجه داشت که پلتفرم های بایننس و FTX به تازگی تمامی واریزی ها و برداشتی های توکن های لونا کلاسیک و USTC را معلق کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان