سرقت ۴۲میلیون دلار در پی حمله هکری به کیف پول بو شن (Bo Shen)!

خانهاخبارسرقت ۴۲میلیون دلار...

آنچه می‌خوانید...

بو شن (Bo Shen)، شریک و یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری فنبوشی (Fenbushi) به تازگی اعلام کرده که روز 10 نوامبر و در حادثه‌ای به کیف پول رمز ارزی خصوصی وی حمله هکری شده و 42 میلیون دلار دارایی‌های دیجیتال از آن به سرقت رفته است. به نقل از بلاک، اکثریت سرمایه مسروقه استیبل کوین یو اس دی سی بوده که حدود 38 میلیون دلار ارزش داشته است. مابقی سرمایه نیز در قالب توکن‌های تتر، یونی سواپ، لیکوئیدیتی و REP بوده است.

حمله هکری به کیف پول شخصی

بو شن در یک پست توییتری روز 10 نوامبر اشاره داشت که به کیف پول وی حمله شده و 42 میلیون دلار سرمایه آن به سرقت رفته است. پس از آن، وی افزود که این اتفاق را به مقامات قانونی گزارش کرده است. شن همچنین خاطر نشان کرد که سرمایه مسروقه از دارایی‌های شخصی و بوده و هیچ ارتباطی با شرکت فنبوشی و سازمان‌های مربوط به آن نداشته است.

مطلب مفید: هکر مانگو مارکت با استفاده از توکن CRV به پلتفرم آوی حمله کرد

- Advertisement -

شرکت امنیتی بیوسین نیز در توضیحات مربوط به این حمله هکری ضمن تایید آن اشاره داشت که احتمالا دلیل صورت گرفتن چنین اتفاقی لو رفتن کلید خصوصی کیف پول بو شن بوده است. هکر پس از دستیابی غیرقانونی به اطلاعات کیف پول این فرد موفق شده دارایی‌های آن را خارج کند و به دو آدرس اتریومی تحت کنترل خود ارسال کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان