حکمرانی بیتکوین و اتریوم همراه با ریزش دوج کوین

خانهاخبارحکمرانی بیتکوین و...

آنچه می‌خوانید...

گزیده خبر:

به گزارش U.TODAT ،طبق مقاله اخیر بلومبرگ، یاسین الماندیرا ،تحلیلگر ارشد Ark Investment ،معتقد است دوج کوین با وجود تمام تلاش های ایلان ماسک برای تبدیل آن به یک رمزارز مهم، احتمالاً شاهد ریزش قیمت خواهد بود. وی اضافه کرد بیتکوین و اتریوم در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال را کنترل میکنند. و برای انتقال و حفظ ثروت، استفاده میشوند.

حکمرانی بیتکوین و اتر

به گفته یاسین الماندیرا، بیتکوین و اتریوم در حال حاضر بازار را کنترل میکنند. و برای انتقال و حفظ ثروت ، استفاده میشوند.

- Advertisement -

این تحلیلگر معتقد است که در بلند مدت ، بیتکوین و اتر به تدریج به “دارایی های کاملاً جدید که تریلیون ها دلار ارزش دارند تبدیل میشوند.” ارزش بازار دومین رمزارز بزرگ جهان، نیز امروز به 500 میلیارد دلار رسید و، شرکت Visa را پشت سر گذاشت.

پس از شروع روند صعودی بازار رمزارزها در سال گذشته ، اکنون ارزش این بازار به سطح 2.5 تریلیون دلار رسیده است.

وی معتقد است این ارزهای دیجیتال در آینده پتانسیل زیادی دارند. به گفته او، بیتکوین در 5 سال آینده ممکن است به 10 برابر سود طلا برسد. در مورد ETH ، این متخصص اظهار داشت که این دارایی ممکن است فرصتی را برای جذب تریلیون ها دلار فراهم کند.

دوج در معرض شکست

آلتکوین ها نیز، شاهد افزایش قیمت بوده اند. با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که، اگر تعداد بیشتری از تریدرهای خرد به این فضا وارد شوند، شرایط برای آلتکوین ها ناپایدار میشود. این ناپایداری تا حدی ناشی از محرک چاپ شده توسط دولت ایالات متحده است.

الماندیرا از دوج به عنوان بهترین مثال دربرابر منتقدان نام برد. ارزی که تقریباً هشت سال پیش به تقلید از بیتکوین ساخته شد، اکنون دارای ارزش بازاری معادل 64،120،738،878 دلار است. در حالی که همین چند وقت پیش ارزش بازار آن به 80 میلیارد دلار رسیده بوده. در نهایت چند روز طول کشید تا DOGE صعود کند و به رتبه چهارم CoinMarketCap برسد و XRP ، USDT و ADA را پشت سر بگذارد.

علاوه بر این، ثروتمندترین فرد جهان، ایلان ماسک از طریق توییت های خود از این میم کوین حمایت کرده است. اخیراً در برنامه “Saturday Night Live” و در نظرسنجی در توییتر، ماسک از فالوورهایش می پرسد، آیا تسلا باید پرداخت با دوج را قبول کند یا نه ؟

با این وجود، وضعیت DOGE همچنان ناپایدار است. این تحلیلگر انتظار دارد که میم کوین دوج شاهد افت عمده باشد:

“با این اوصاف من نمی توانم مردم را بخاطر سرمایه گذاریهایشان، سرزنش کنم . یا بگویم که این ارز درواقع ارزشمند نیست.”

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان