خالق دوج کوین: ورشکستگی بایننس و تتر به فروپاشی کلی صنعت رمزارزها منجر خواهد شد

خانهاخبارخالق دوج کوین:...

آنچه می‌خوانید...

بیلی مارکوس، خالق دوج کوین معتقد است ورشکستگی احتمالی صرافی ارز دیجیتال بایننس یا شرکت تتر می‌تواند کل صنعت رمزارزها را به شدت بی‌ثبات کند. وی همچنین توصیه کرد مردم پیش از ورود به بازار، تحقیقات کافی انجام دهند و ویژگی‌های آن را درک کنند.

به گزارش کریپتوپوتیتو، مارکوس که در توییتر با نام شیباتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود، معتقد است در صورت ورشکستگی صرافی بایننس یا شرکت تتر، بازی برای صنعت رمزارزها تمام می‌شود.

- Advertisement -

ورشکستگی بایننس و تتر به فروپاشی صنعت منجر می‌شود

این مهندس نرم‌افزار آمریکایی در توییتی خاطرنشان کرد تعداد بسیار زیادی از مردم متوجه شده‌اند که تمرکز بیش از حد نقطه ضعفی بزرگ به شمار می‌رود.

توییت خالق دوج کوین، واکنش‌ افراد بسیاری را برانگیخت. جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر در واکنش به این توییت گفت که چنین فروپاشی احتمالی بدون شک صنعت رمزارز را نابود خواهد کرد.

البته، مارکوس معتقد است این اتفاق به معنای مرگ صنعت کریپتو نخواهد بود، بلکه سقوط بزرگی در این بازار ایجاد خواهد کرد.

در گذشته، تقریبا هر اتفاق منفی که در صنعت رمزارزها رخ داده، از جمله فروپاشی صرافی FTX، به سقوط شدید بازار و وحشت سرمایه‌گذاران منجر شده است. این اتفاقات همچنین باعث شده تا منتقدان بیت کوین، بارها آن را مرده اعلام کنند.

علیرغم اینکه منتقدین بیش از 460 بار از مرگ بیت کوین سخن گفته‌اند، این ارز دیجیتال همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در کشورهای مختلف، پذیرفته شده است. علاوه بر این، ویژگی ضد تورمی بودن بیت کوین و عرضه محدود آن باعث شده تا سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب کند.

حال و اوضاع بایننس چگونه است؟

برخی از فعالان بازار انتظار داشتند بحران صرافی FTX به شکلی، دومینو گونه، به ورشکستگی بیشتر در بین شرکت‌های مختلف در حوزه رمزارزها منجر شود. با این حال، بایننس به کاربران خود اطمینان داده وضعیتی که برای FTX اتفاق افتاد، برای این صرافی رخ نخواهد و همچنین صندوقی یک میلیون دلاری برای حفاظت از مشتریان خود در مواقع اضطراری راه‌اندازی کرده است.

 برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان