علیرغم اقدامات SEC، کوین بیس به ارائه خدمات استیکینگ ادامه می‌دهد

خانهاخبارعلیرغم اقدامات SEC،...

آنچه می‌خوانید...

علیرغم هشدار و اقدامات اخیر کمیسیون بورس آمریکا (SEC) علیه ارائه‌دهندگان متمرکز خدمات استیکینگ، صرافی کوین بیس به کاربران و مشتریان خود اطمینان داده که خدمات استیکینگ کوین بیس به کار خود ادامه خواهد داد و شاید حتی بیشتر نیز بشود. این صرافی روز گذشته و در قالب یک ایمیل به مشتریان خود توضیح داد که شرایط و ضوابط استیکینگ در این پلتفرم از روز 29 مارس به روز خواهد شد.

خدمات استیکینگ کوین بیس

به گزارش کوین تلگراف، بر اساس شرایط جدید، کوین بیس خاطرنشان کرده است که سود دریافتی کاربران هیچ ارتباط مستقیمی با صرافی ندارد و از طریق پروتکل‌های غیرمتمرکز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این پلتفرم در ایمیل خود گفت که در خدمات استیکینگ کوین بیس، صرافی تنها به‌عنوان ارائه‌دهنده سرویس کاربر، اعتبارسنج و پروتکل را به یکدیگر متصل می‌کند.

توییت سایکو

کوین بیس در ادامه توضیح داد که دارایی‌های سپرده‌گذاری شده کاربران همچنان برای آن‌ها کسب سود می‌کند. همچنین اگر کاربران قصد ادامه دادن استیکینگ را دارند نیاز به انجام هیچ اقدام تازه‌ای ندارند. علاوه بر آن، امکان دارد پاداش استیکینگ افزایش یابد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال PIP چیست؟ امکان پرداخت بدون محدودیت در سراسر جهان

در حالی که تصمیم صرافی برای ادامه دادن خدمات استیکینگ می‌تواند خشم کمیسیون بورس را به همراه داشته باشد، ایجاد فاصله مشخص میان پاداش پروتکل و همچنین مشخص کردن نقش خود به‌عنوان ارائه‌دهندگان خدمات می‌تواند نشان‌دهنده تلاش کوین بیس برای پرهیز از هرگونه شکایت علیه شرکت یا اتفاقی مشابه با کراکن شود.

گفتنی است که صرافی کراکن ماه گذشته و پس از آنکه موفق نشد برنامه استیکینگ خود را در کمیسیون بورس آمریکا ثبت کند، مجبور به پرداخت جریمه 30 میلیون دلاری شد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکایت کمیسیون بورس از کراکن آن بود که با عرضه توکن‌ها در سرویس استیکینگ، کاربران کنترل دارایی خود را از دست می‌دادند. همچنین سود پیشنهادی به آن‌ها بیش از اندازه و فراتر از واقعیت اقتصادی به نظر می‌رسید.

صرافی کوین بیس تاکنون چندین بار اعلام کرده است که سرویس استیکینگ این پلتفرم تفاوت‌های زیادی با کراکن دارد. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی نیز ماه گذشته اعلام کرد که در صورت نیاز در دادگاه به دفاع از موضع پلتفرم درباره خدمات استیکینگ خواهد پرداخت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان