صرافی بایننس از بازار کانادا خارج می‌شود

خانهاخبارصرافی بایننس از...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال به‌تازگی اعلام کرده است که تمامی فعالیت‌های خود در کشور کانادا را متوقف می‌کند. به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل خروج بایننس از کانادا، محیط پرتنش و چالش‌برانگیز قانون‌گذاری در این کشور است. باید اشاره داشت که بایننس روز گذشته و در یک پست توییتری خروج خود از این کشور را اعلام کرد.

خروج بایننس از کانادا

به نقل از کوین دسک، صرافی در بیانیه خود توضیح داد که امید زیادی به صنعت بلاک چین در کشور کانادا داشته است اما متأسفانه دستورالعمل‌های تازه در رابطه با استیبل کوین‌ها و محدودیت سرمایه‌گذاران در رابطه با صرافی‌های رمزارزی، باعث شده تا بازار کشور کانادا جذابیت خود را برای بایننس از دست دهد.

- Advertisement -

بر اساس داده‌ها، در ماه فوریه، سازمان اوراق بهادار کانادا دستورالعملی را صادر کرد که بر اساس آن، پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال تنها در صورت تأیید و اجازه قبلی این نهاد قانونی می‌توانند به مشتریان اجازه دهند تا به خرید یا واریز استیبل کوین‌ها بپردازند. برای کسب این تأییدیه نیز صرافی‌ها باید چندین دستورالعمل مختلف ارائه شده از سمت این سازمان را انجام دهند.

مطلب مفید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

توییت بایننس

روز جمعه، بایننس در پست توییتری خود اضافه کرد که با قوانین جدید کانادا موافق نیست اما همچنان امیدوار است که بتواند در پی همکاری با قانون‌گذاران این کشور، یک چهارچوب قانونی مناسب را برای ارزهای دیجیتال توسعه دهد.

باید اشاره داشت که در یک سال اخیر، بایننس با انتقادها و نظارت‌های شدیدی از سمت قانون‌گذاران آمریکای شمالی همراه بوده است. اتفاقاتی که باعث شده فعالیت این پلتفرم در این کشورها متوقف یا با چالش همراه شود. باید اشاره داشت که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی شهروند کانادایی است و این پلتفرم در بیانیه خروج بایننس از کانادا اشاره داشت که از منطقه‌ای خارج می‌شود که برای آن ارزش احساسی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان