یکی از مدیران ارشد پروژه متاورسی هورایزن از شرکت متا جدا خواهد شد

خانهاخباریکی از مدیران...

آنچه می‌خوانید...

بنابر صحبت های سخنگوی شرکت متا، ویوک شارما، قائم مقام متاورس هورایزن (Horizon) شرکت متا در حال ترک این شرکت است. شارما در شش سال گذشته عضوی از شرکت متا بوده و یکی از افراد بلند پایه این مجموعه در زمینه بازار، گیمینگ و همچنین امور مربوط به متاورس بوده است.

به عنوان نایب رئیس هورایزن، شارما بر پروژه های مختلفی مانند سرویس رسانه اجتماعی هورایزن ورلدز نظارت کرد که شبیه به بازی آنلاین Second Life است که به واقعیت مجازی مجهز شده است. دیگر محصولاتی که تحت نظارت وی کار خود را انجام می‌دادند، برنامه محل کار مبتنی بر واقعیت مجازی و برنامه هوزایرن ونیوز بودند که این برنامه برای رویدادهای زنده طراحی شده و به تازگی به برنامه اصلی ورلز منتقل شده است.

سخنگوی متا در پی جداشدن وی از شرکت گفت که به لطف رهبری وی، هورایزن یک تیم قدرتمند با بیشنی جاه طلبانه ساخت و این تنها آغاز کار است. متا به کار خود برای رشد و توسعه رهبران بزرگ ادامه خواهد داد و امیدواریم که شارما در فصل بعدی زندگی اش به موفقیت های روز افزون برسد.

مطلب مفید: بهترین ارز فیوچرز ؛ کدام ارزها را در فیوچرز ترید کنیم؟

وی همچنین اضافه کرد که تیم هورایزن از امروز تحت رهبری ویشال شاه، نایب رئیس بخش متاورس شرکت متا به کار خود ادامه خواهد داد. گفتنی است که متا تمام تمرکز خود را روی متاورس گذاشته است، مجموعه ای از دنیاهای مجازی که مردم می‌توانند با دستگاه های واقعیت مجازی و همچنین تکنولوژی های مربوط به واقعیت افزوده که نشان دهنده آینده محاسبات هستند، به آنها دسترسی پیدا کنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا نیز به تازگی و در مصاحبه ای که با پادکست The Joe Rogan Experience داشت، گفت این شرکت قصد دارد در ماه اکتبر از هدست واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کند. گفتنی است که در ماه اکتبر شرکت متا معمولا کنفرانس Conect VR خود را برگزار می‌کند و بعید نیست که در همین جلسه شاهد رونمایی از هدست جدید این شرکت باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان