شرکت ریپل بخشی از سهام صرافی بیت استمپ را خریداری کرد

خانهاخبارشرکت ریپل بخشی...

آنچه می‌خوانید...

در بحبوحه تنش‌های قانونی و وضعیت نامشخص فضای قانون‌گذاری در آمریکا، شرکت ریپل تصمیم گرفته تا تجارت خود را فراتر از خاک این کشور گسترش دهد. در همین راستا، این شرکت پرداختی مبتنی بر بلاک چین اعلام کرده است که مقداری از سهام صرافی رمزارزی بیت استمپ، پلتفرم معاملاتی در اروپا را خریداری کرده است.

ریپل در حال گسترش در اروپا

به نقل از زی‌کریپتو و بر اساس گزارش فصل ابتدایی سال 2023 شرکت گلکسی دیجیتال، ریپل سهام بیت استمپ، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارزی در اروپا و جهان را خریداری کرده است. بر اساس داده‌ها، ریپل این سهام را از شرکت سرمایه‌گذاری پانترا خریداری کرده است. گلکسی دیجیتال در این باره توضیح داد که به پانترا توصیه کرده تا سهام خود را به این شرکت بفروشد. قابل‌توجه است که میزان سهام خریداری شده هنوز مشخص نیست.

بیت استمپ در حال حاضر هفتمین صرافی بزرگ رمزارزی درزمینهٔ حجم معاملات محسوب می‌شود. حجم معاملات این پلتفرم در شبانه‌روز گذشته 163 میلیون دلار بوده است.

مطلب مفید: تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال که باید دنبال کنید

خرید سهام بیت استمپ چه معنایی برای XRP دارد؟

باید توجه داشت که اخبار خرید سهام صرافی، توجه جامعه ریپل را به خود جلب کرد. همچنین این جامعه با بررسی بیشتر متوجه شد که پانترا پیش از فروش سهام خود، در ریپل نیز سرمایه‌گذاری کرده است. قابل‌توجه است که بیت استمپ در حال حاضر و پس از بایننس دومین بازار بزرگ XRP را به خود اختصاص داده است. همچنین باید اشاره داشت که این پلتفرم پیش از این نیز به‌عنوان درگاهی برای این شرکت و ورود کاربران به ریپل نت ایفای نقش می‌کرد.

در این لحظه، 30% از حجم کل معاملات این صرافی اروپایی متعلق به ارز دیجیتال XRP است که بیشترین و محبوب‌ترین جفت ارز آن نیز ریپل در مقابل یورو است. جامعه این ارز در تلاش است تا هدف شرکت از خرید سهام صرافی را درک کند چرا که نه شرکت و نه صرافی بیانیه‌ای را در این باره صادر نکرده‌اند.

برخی معتقدند که خرید سهام بیت استمپ می‌تواند ارتباطی با اهداف شرکت برای مرکز نقدینگی خود یا خدمات ارائه نقدینگی داشته باشد. باید اشاره داشت که سرویس ODL این شرکت از توکن XRP برای تراکنش‌های خود استفاده می‌کند اما مرکز نقدینگی آن نیازی به توکن ندارد.

در حالی که هنوز جزئیات یا اهمیت این معامله فاش نشده است، جامعه ریپل نسبت به چنین اقداماتی امیدوار است و انتظار دارد که چنین تصمیم‌هایی باعث بالا رفتن ارزش و قیمت توکن بومی پلتفرم شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان