دائو ایپ کوین: فعلا در شبکه اتریوم می‌مانیم

خانهاخباردائو ایپ کوین:...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: دائو ایپ کوین، یک سیستم حاکمیتی در اکوسیستم بورد ایپ و متعلق به جامعه و هولدرهای آن برای تصمیم گیری درباره آینده این ارز دیجیتال، روز 2 مه طرح پیشنهادی را منتشر کرد و در آن پرسیده بود که آیا این پروژه باید در شبکه اتریوم باقی بماند، به یک جایگزین لایه 2 منتقل شود و یا کلا شبکه خود را عوض کند.

سقوط فاجعه بار و یکباره فروش زمین های متاورسی Otherdeeds محدودیت های مالی مکانیسم کارمزد شبکه اتریوم را به دقت مورد بررسی قرار داد و باعث شد تا اعضای جامعه ایپ کوین درباره قرارداد موجودی ثابت این ارز و همچنین پتانسیل مقیاس پذیری آن ابراز نگرانی کنند.

نبود یکپارچگی مالی و همچنین نبردهای طاقت فرسا ضد تورمی شدن کارمزدها باعث شد تا یوگا لبز در توییتی به این موضوع اشاره کند که شاید وقت آن رسیده تا ایپ کوین برای مقیاس پذیری مورد نیازش به شبکه خود مهاجرت کند. این شرکت در ادامه نیز دائو ایپ کوین را تشویق کرد تا چنین موضوعی را مدنظر قرار دهد.

علیرغم پیشنهاد یوگا لبز، طرح پیشنهادی AIP-41 مخالفت خود با انتقال از اتریوم را اعلام کرد و گفت که چنین تصمیمی در حال حاضر بسیار پیچیده و پر هزینه خواهد بود و ممکن است به حضور بورد ایپ در شبکه ضربه بزند. همچنین امکان دارد به قیمت آسیب دیدن حجم معاملات و پذیرش NFT های آن تمام شود.

مطلب مفید: بالانسر چیست؟ معرفی کامل توکن BAL

دائو ایپ کوین در ادامه گفت:

«ما در این سازمان معتقد هستیم که حداقل در زمان کنونی ایپ کوین باید در اکوسیستم اتریوم باقی بماند و به یک شبکه دیگر یا زنجیره ای جانبی در اتریوم که به اندازه کافی ایمن نیست، منتقل نشود.»

هنگام به اتمام رسیدن رای گیری برای طرح پیشنهادی دائو ایپ کوین، 3.8 میلیون رای داده شد که 3.3 میلیون یا به عبارتی 53.59% آنها مخالف جدا شدن از شبکه اتریوم بودند. با این حال گفتنی است که نتیجه این رای گیری همیگشی نیست و ممکن است در آینده نزدیک با طرح های پیشنهادی دیگری مواجه شویم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان