پیروزی بزرگ ریپل در دادگاه؛ کمیسیون بورس اسناد سخنرانی هینمن را تحویل دهد

خانهاخبارپیروزی بزرگ ریپل...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که ریپل و کمیسیون بورس چند روز پیش از طریق حکم اختصاری از دادگاه درخواست کردند نتیجه این پرونده فورا مشخص شود، پیروزی بزرگی برای این غول بلاکچینی در این پرونده به دست آمده است. آنالیسا تورس، قاضی دادگاه ریپل از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خواسته تا اسناد داخلی از جمله ایمیل‌ها و پیش‌نویس‌های مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن، کمیسر سابق این کمیسیون در سال در سال 2018 را تحویل دهد.

این دستور پیروزی بزرگی برای ریپل است و می‌تواند سرنوشت بسیاری از ارزهای دیجیتال را تعیین کند. کمیسیون بورس پیش از این تلاش می‌کرد تا مدارک مربوط به سخنرانی هینمن را مخفی نگه دارد.

هینمن در سال 2018 در سخنرانی داخلی گفته بود اتریوم، بیت کوین و تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال اوراق بهادار محسوب نمی‌شوند. شرکت ریپل مدعی است می‌توان از صحبت‌های مقام پیشین کمیسیون بورس، اوراق بهادار نبودن  XRP را در دادگاه اثبات کرد.

دادگاه ریپل

بر اساس نامه‌ای که قاضی تورس، روز پنجشنبه به کمیسیون بورس فرستاده است، دادگاه با سه درخواست این کمیسیون برای عدم تحویل اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن مخالفت کرده است.

در متن این نامه آمده است:

دادگاه درخواست‌های کمیسیون بورس را رد می‌کند و دستور می‌دهد این کمیسیون از درخواست‌ها پیروی کند.

سارا نتبورن، دیگر قاضی این پرونده در ماه ژانویه از کمیسیون بورس خواست تا مدارک مربوط به هینمن را تحویل دهد. با این حال، این درخواست با مخالفت این کمیسیون مواجه شد.

کمیسیون بورس ماه بعد به دستور دادگاه اعتراض کرد و مدعی شد اسناد سخنرانی داخلی هینمن به هیچ عنوان به پرونده ریپل مربوط نیست و بر اساس قانون DPP (قانونی که از افشای فرآیندهای اجرایی داخلی در دعاوی حقوقی جلوگیری می‌کند) از ارائه آن خودداری کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد در رابطه با این موضوع، دادگاه با شرکت ریپل هم عقیده است و معتقد است می‌توان از اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن، برای تعیین نتیجه نهایی این پرونده استفاده کرد.

نظر شما در رابطه با آخرین تحولات دادگاه ریپل چیست؟ چه کسی برنده خواهد شد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان