top banner adv

پس از 8 سال فروش متوالی، دارایی های ریپل جد مک کالب در حال تمام شدن است

پس از 8 سال فروش متوالی، دارایی های ریپل جد مک کالب در حال تمام شدن است
0
بازدید : 9869

جد مک کالب (Jed McCaleb)، هم‌بنیانگذار سابق ریپل در آستانه پایان ماراتون هشت ساله دامپ و فروش توکن های XRP خود قرار دارد. گفتنی است که در حال حاضر تنها 91.53 میلیون ریپل به ارزش 26.5 میلیون دلار در کیف پول وی موجود است. بنابر داده های وبسایت Jed Balance، وی در یک ماه گذشته روزانه 4.06 میلیون توکن XRP را منتقل کرده است اما از روز یکشنبه این هفته این تعداد را به 7.3 میلیون توکن در روز رسانده است.

با نرخ فروشی که کیف پول مک کالب ثبت کرده است احتمالا در یک یا دو هفته آینده تمامی موجودی ریپل های وی به اتمام برسد. کریپتو میسون، یکی از فعالان حوزه کریپتو در توییتر و یوتیوب، روز گذشته به دنبال کنندگان خود گفت که تنها در سه روز اخیر مک کالب 22 میلیون توکن ریپل را به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید : دبی با اولین برج بیت کوین در جهان باری دیگر مرزها در هم می‌نوردد

توییت کریپتو میسون

روز چهارشنبه، یک حساب توییتری با نام جد مک کالب که هرگونه ارتباطی را با شخص اصلی نیز رد کرده است، تصویری را با نام کیف پول مک کالب منتشر کرد و گفت که تقریبا به پایان راه رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید : سرمایه‌ گذاری 8000 دلاری شیبا که به 5.7 میلیارد تبدیل شد

جد مک کالب، مدیر سابق ریپل از سال 2014 که جدایی خود از این مجموعه را اعلام کرد همواره در حال فروش دارایی 9 میلیارد ریپل خود بوه است. وی یکی از اعضای تیم موسس ریپل در سال 2012 بود و به همین دلیل در ابتدا 20 میلیارد توکن ریپل را مانند دیگر بنیانگذاران پروژه دریافت کرد.

مطلب مفید: خواندن قرارداد هوشمند ؛ مهمترین فاکتور تحلیل فاندامنتال

مک کالب در سال 2014 و پس از اخباری مبنی بر ایجاد اختلاف میان مدیران ریپل این شرکت را ترک کرد و تمام ریپل ها را نیز که حدود 9 % از موجودی کل بود را با خود برد. یک سال پس از جدایی اش، وی پروتکل رقیب ریپل یعنی استلار را تاسیس کرد. از آنجایی که فروش یکجا موجودی مک کالب ترس هایی مبنی بر سقوط بازار را ایجاد کرده بودف شرکت ریپل و وی به توافق رسیدند تا مک کالب تحت شرایط خاصی بتواند دارایی خود را به فروش برساند.

بنابر این توافق، وی در سال اول اجازه داشت هر هفته تنها 10 هزار دلار از ریپل های خود را به فروش برساند. جدیت این توافق در طول زمان کاهش یافت و در ادامه میزان فروش به 20 هزار دلار در هفته نیز رسید. در سال 2018 و 2019 میزان فروش ریپل ها از هفته ای 20 هزار دلار به سالی 1 میلیارد توکن XRP رسید. از سال 2020 به بعد نیز این رقم به سالی 2 میلیارد توکن رسید.

وبسایت Jed Balance

بیشتر بخوانید : استخرهای ماینینگ بزرگ اتریوم از فورک اثبات کار این شبکه حمایت می‌کنند

بیشتر بخوانید : تورچین برای دومین بار هک شد و 8 میلیون دلار به سرقت رفت

بنابر داده های وبسایت مذکور، مک کالب بخش زیادی از دارایی های خود را در فاصله ماه های ژانویه تا اوت 2021 به فروش رساند که قیمت ریپل به اوج 1.8 دلاری نیز رسیده بود. وی در این مدت 2.74 میلیارد توکن را به فروش رساند.

پس از آن در ماه های سپتامبر تا ژانویه 2022 هیچ فروشی انجام نداد و دوباره از ابتدای امسال کار خود را آغاز کرده است. بنابر داده ها وی در سال جاری 627.6 میلیون توکن ریپل را به فروش رسانده است. گفتنی است که قیمت ریپل روز 24 ژوئن و پس از برخورد به کف قیمتی 0.28 دلاری با رشد 30 درصدی همراه شد. تحلیلگران معتقدند که این رالی صعودی می‌تواند تا 0.4 دلار ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید : واکنش گری گنسلر به نتیجه دادگاه: تصمیم قاضی ناامید کننده بود

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x