top banner adv

دبی با اولین برج بیت کوین در جهان باری دیگر مرزها در هم می‌نوردد

دبی با اولین برج بیت کوین در جهان باری دیگر مرزها در هم می‌نوردد
0
بازدید : 6349

دبی به زودی میزبان اولین برج بیت کوین در جهان خواهد بود که بخشی از یک هتل زنجیره‌ای جدید با الهام از رمزارزها است.

بیشتر بخوانید : رکوردشکنی توکن لونا؛ ترا به دومین پلتفرم بزرگ دیفای تبدیل شد

مهمانان این مجموعه که منعکس‌کننده ترکیبی نوآورانه از هتل داری و فناوری بلاک چین است، از مزایای منحصربه‌فردی مانند NFT و سپرده‌گذاری ارز دیجیتال بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید : مکانیسم توکن سوزی آنی در بایننس اسمارت چین فعال شد

این برج 40 طبقه‌ای که املاک دیجیتالی و فیزیکی را در هم می‌آمیزد، حاکی از اهمیت روزافزون ارزهای دیجیتال در جامعه امروزی است.

دبی که به خاطر تمایلش به شکستن مرزها و خلق پدیده‌های خارق‌العاده معروف است، دوباره در حال خودنمایی است. این بار، این شهر به دنبال تأسیس اولین برج بیت کوین در جهان است، یک آسمان‌خراش 40 طبقه‌ای که قرار است انقلابی در بخش هتل داری و املاک ایجاد کند. هدف این پروژه انقلابی که توسط کارآفرین ایتالیایی سالواتوره لگیرو (Salvatore Leggiero) و با حمایت شرکت Metaverse Investments LLC اجرا می‌شود، تلفیق املاک دیجیتالی و فیزیکی در قلب یکی از پویاترین شهرهای کره زمین است.

برج بیت کوین

بازتعریف هتل داری در عصر بلاک چین

برج بیت کوین که ترکیبی منحصر به فرد از هتل داری سنتی و رمزارزهاست، فقط یک اقامتگاه مجلل نیست. این سمبلی از عصر دیجیتال است که اهمیت و نفوذ روزافزون رمزارزها را در زندگی روزمره ما نشان می‌دهد. رویکرد نوآورانه هتل‌های زنجیره‌ای تجربه هتل‌داری را با ارائه NFT های انحصاری (توکن‌های غیر قابل تعویض) به عنوان پاداش متحول می‌کند. این توکن‌ها اصالت و مالکیت را در حوزه دیجیتال ثابت می‌کنند و به دارندگان خود امتیازات انحصاری می‌دهند.

این پروژه جنبه جدیدی را به صنعت هتل داری معرفی می‌کند: قیمت اجاره فقط یک پرداخت نیست، ‌بلکه یک سرمایه‌گذاری است. این به عنوان پس انداز رمزارز در نظر گرفته می‌شود که درصد سود سالانه (APY) برای میهمانان به همراه دارد. به قول سالواتوره لگیرو، این هتل «اولین هتلی است که پولی را که پرداخت کرده اید، به اضافه بهره، به شما پس می‌دهد.»

بیشتر بخوانید : بخشنامه واردات ماینر به ایران؛ ماینرهای با گرید انرژی پایین‌تر از A و B ممنوع هستند

هدف این پروژه نه تنها آموزش عموم مردم در مورد رمزارزها، بلکه تشویق آنها برای مشارکت نیز هست. لگیرو از هنرمندان، معماران، خلاقان و علاقه مندان به رمزارز دعوت کرده  تا آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی است، این هنرمندان یک مجموعه انحصاری NFT را تشکیل می دهند که به طراحی برج بیت کوین یا فضاهای داخلی آن اختصاص یافته و یک دارایی با ارزش ملموس را در فضای دیجیتال نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید : پروتکل مولتی چین، زنجیره جانبی روت استاک را به شبکه خود اضافه کرد

ترکیب پایداری با فناوری

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک: افزایش نرخ بهره باعث تقویت رکود اقتصادی و ریزش بیت کوین می‌شود

طبق جزئیات طرح، این برج به ارزش‌های بیت کوین که ساتوشی ناکاموتو  مطرح شده، ادای احترام می‌کند. همچنین، این بنای برجسته نه تنها یک پدیده معماری است، بلکه گواهی بر تعهد دبی به پایداری و پیشرفت تکنولوژیکی است. این ساختمان از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی و بلاک چین با تعهدی سرسختانه به پایداری انرژی و مصرف صفر کربن دی اکسید استفاده می‌کند.

برج بیت کوین با الهام از نشست آتی COP28 در دبی، خود را با حرکت جهانی به سمت آینده‌ای پایدارتر هماهنگ می‌کند. معمار مشهور سیمون میشلی (Simone Micheli )، مسئول طراحی برج، قصد دارد از مفهومی کاملاً متفاوت از بناهای سنتی استفاده کند. همچنین، چشم‌انداز میشلی ساخت محیط‌های مجازی در داخل برج و ارائه تجربه‌های بی‌سابقه است.

با  33 سال سابقه میشل در ایجاد پروژه‌های بین‌المللی متمایز و نمادین و تجربه عمیق لگیرو به عنوان بنیان‌گذار استارت آپ، توسعه‌دهنده املاک و سرمایه‌گذار، این پروژه قرار است مرزهای معماری، فناوری و هتل داری را بازتعریف کند.

برج بیت کوین که در 40 طبقه در شهر آینده city of the future)) ایستاده است، ادای احترام به ارزش ها و اهمیت بیت کوین و تجسم انقلاب دیجیتالی-فیزیکی املاک و مستغلات است. همانطور که لگیرو به اختصار بیان می‌کند، «برج بیت کوین نقطه آغازی برای همه کسانی خواهد بود که می‌خواهند در این انقلاب شرکت کنند.»

درحالی‌که جهان با تلاقی دنیای دیجیتال و فیزیکی دست و پنجه نرم می‌کند، برج بیت کوین در دبی بیانگر عصر جدیدی است که در آن ارز دیجیتال مثل ساختمان‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم به بخشی از زندگی ما تبدیل می‌شود.

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x