top banner adv

ایلان ماسک: از تولید محتوا در توییتر درآمد دلاری کسب کنید

ایلان ماسک: از تولید محتوا در توییتر درآمد دلاری کسب کنید
0
بازدید : 7083

در ادامه اضافه شدن قابلیت‌های افراطی و قابل‌توجه به توییتر، ایلان ماسک، مدیرعامل این پلتفرم به‌تازگی اعلام کرده است که تولیدکنندگان محتوا در این برنامه می‌توانند محتوای خود را پولی کرده و درآمد دلاری از توییتر کسب کنند. گفتنی است که از زمان خرید شرکت توسط ماسک، وی اقدامات زیادی انجام داده است که این برنامه را به یک پلتفرم سودآور تبدیل کند. از مهم‌ترین اقدامات وی می‌توان به اخراج گسترده و همچنین اشتراک توییتر آبی اشاره داشت.

درآمد دلاری تولیدکنندگان محتوا از توییتر

بیشتر بخوانید : رشد 309 درصدی آلت کوین گالا (GALA) در پی لیست شدن در کوین بیس

به نقل از کوین تلگراف، در حالی که بسیاری از کاربران تأیید شده این پلتفرم از پرداخت اشتراک برای دریافت تیک آبی توییتر خودداری کرده‌اند، ایلان ماسک این اقدام را یک ضرورت برای کسب درآمد شرکت توییتر معرفی کرده است. اکنون نیز در آخرین اقدام قابل‌توجه، وی اشاره داشت که کاربران می‌توانند در سطح جهان پست‌های خود را پولی کرده و درآمد دلاری از آن کسب کنند.

به نظر می‌رسد هدف وی از چنین قابلیتی، بهبود مشارکت فعالان این برنامه و همچنین ایجاد راه و روشی تازه برای کسب درآمد در این رسانه مجازی است.

توییت ایلان ماسک

بیشتر بخوانید : در حمله سایبری اخیر پلتفرم دیفای Vee Finance بیش از 35 میلیون دلار را از دست داد

قابلیت اشتراک (Subscription) به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا از دنبال کنندگان به صورت ماهانه هزینه‌ای مشخص و تعیین شده از سمت شرکت را دریافت کنند. زمانی که هزینه مذکور پرداخت شود، کاربران می‌توانند به محتوای اختصاصی تولیدکنندگان محتوا دسترسی داشته باشند. محتوایی که برای عموم غیرقابل دیدن است.

بیشتر بخوانید : به زودی امکان خرید و فروش NFT به صرافی یونی سواپ اضافه خواهد شد

مطلب مفید: منظور از بازار اولیه و ثانویه در ارزهای دیجیتال چیست؟

بیشتر بخوانید : چه کاربرانی واجد شرایط دریافت ایردراپ آربیتروم خواهند بود؟

بر اساس داده‌های ماسک، توییتر به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا سقف 50 هزار دلار، 97% از درآمد دلاری خود را نگه‌دارند. پس از آن و با افزایش درآمد، این میزان به 80% کاهش خواهد یافت. باید اشاره داشت که توییتر برای تکمیل فرایندهای پرداختی با پلتفرم Stripe همکاری می‌کند.

گفتنی است که اشتراک درآمد تنها زمانی آغاز می‌شود که درآمد دلاری تولیدکنندگان محتوا از مرز 50 دلار عبور کند. همچنین قابل‌توجه است که خدمات اشتراک غیرقابل بازگشت است و حتی در صورت مسدود شدن حساب تولیدکننده محتوا نیز اشتراک پرداخت شده به کاربران بازنخواهد گشت. در این صورت، کاربران باید به صورت دستی گزینه اشتراک را غیرفعال کنند تا به صورت ماهانه به حساب‌های غیرفعال هزینه‌ای پرداخت نکنند.

بیشتر بخوانید : آغاز تحقیقات کمیسیون بورس در رابطه با صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

بدین ترتیب، کاربران توییتری که اعتبار زیادی دارند و سال‌های زیادی است مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند با اطمینان از این که دنبال کنندگان حق اشتراک را پرداخت می‌کنند، به فکر کسب درآمد دلاری از این پلتفرم باشند. از دیگر اقدامات ایلان ماسک برای توسعه و بهبود توییتر می‌توان به استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف اطلاعات نادرست در پلتفرم اشاره کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x