درآمد و پاداش اعتبارسنج های شبکه اتریوم پس از مرج چه مقدار خواهد بود؟

آنچه می‌خوانید...

پینتایل (Pintail)، تحلیلگر شبکه اتریوم که تاکنون مقالات مختلفی در رابطه با به‌روزرسانی‌های مختلف این شبکه نوشته است، به تازگی درباره میزان پاداش دریافتی اعتبارسنج های اتریوم پس از به روزرسانی مرج شبکه جزئیاتی را به اشتراک گذاشته است.

درآمد اعتبارسنج های اتریوم می‌تواند بین 5.3 تا 7.3% باشد

بنابر پستی که پینتایل درباره میزان سود اعتبارسنج های شبکه اتریوم منتشر کرده است، بیشتر پاداشی که میان مشارکت کنندگان در شبکه اتریوم توزیع و تقسیم می‌شود از MEV یا به عبارتی ارزش استخراجی ماینر نشات می‌گیرد.

- Advertisement -
توییت پینتایل

این متغیر با راه اندازی به روزرسانی مرج در شبکه اصلی اتریوم تغییر چندانی نخواهد کرد و تنها تفاوت در شبکه آن خواهد بود که فاصله زمانی بلاک ها در شبکه از میانگین 13.5 ثانیه به 12 ثانیه و به صورت ثابت تغییر خواهد کرد. پینتایل با دنبال کردن پویایی MEV برای شش ماه گذشته و بر اساس محاسبات صورت گرفته به این نتیجه رسیده است که پس از مرج، میزان درآمد اعتبارسنج های اتریوم چیزی حدود 6.1% خواهد بود.

با این حال همچنان ممکن است که میزان پاداش دریافتی آنها متفوت باشد. وی در این باره افزود:

«مدل اقتصادی که بر اساس آن و با توجه به MEV به اعتبارسنج ها پاداش می‌دهد، برای آنها درآمد دوره ای 6.1 درصدی را در نظر گرفته است. با این حال این عدد می‌تواند متغیر باشد و در محدوده 5.3 تا 7.3 قرار گیرد.»

مطلب مفید: اثبات حضور (Proof of Attendance) چیست؟

چگونه اعتبارسنج ها سود خود را بیشتر کنند

این مدل که بر اساس آن درآمد اعتبارسنج های اتریوم اندازه گیری شده از لایه اجماع پاداش ها و همچنین MEV استفاده می‌کند. با این حال برخی از کاربران شاهد آن خواهند که پاداش دریافتی آنها نسبت به دیگر رقبا نوسانات کمتری دارد. از نظر پینتایل چنین اتفاقی را می‌توان از طریق اجرایی کردن چندین اعتبارسنجی عملی کرد. برای مثال، کاربران ممکن است با استیک کردن اتریوم از طریق تامین کنندگان نقدیینگی برای استیکینگ به سود بیشتری دست پیدا کنند.

گفتنی است که انتظار م‌رود به روزرسانی مرج در تاریخ 15 سپتامبر راه اندازی شود و پس از آن ماینرهای اکوسیستم جای خود را به استیک کنندگان بدهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان