ایلان ماسک با جکسون پالمر بنیانگذار دوج کوین در فضای مجازی درگیر شد

خانهاخبارایلان ماسک با...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد کره زمین و جکسون پالمر، بنیانگذار دوج کوین در حال نزاع با یکدیگر در فضای مجازی هستند. پالمر اخیرا در پادکستی ضد ارزهای دیجیتال مدعی شده بود که ماسک قبلا یک اسکریپت ساده پایتون برای مقاله با هرزنامه‌های ارز دیجیتال نوشته و به همین خاطر مشخص شده که کدنویسی وی اصلا خوب نیست.

پالمر استرالیایی در مصاحبه ای گفت که اسکریپت وی قادر به پاسخ دادن خودکار به توییت های کلاهبرداری است و کاربران باید مراقب چنین خطراتی باشند.

وی روز دوشنبه گفت که ایلان ماسک با وی تماس گرفته تا این اسکریپت را دریافت کند اما دانش فنی وی آنقدر ضعیف بوده که توانایی اجرای آن را نداشته است. پالمر در این باره گفت:

«ایلان به سراغ من آمد تا اسکریپت را بگیرد اما خیلی سریع مشخص شد که وی دانشی از کدنویسی ندارد.»

پالمر با توهین کردن به ماسک درباره اسپیس ایکس گفت که ماسک دزدی است که رویا و آینده ای را می‌فروشد که امیدوار است در آینده به آن دست پیدا کند اما هیچ چیز درباره آن نمی‌داند. روز سه شنبه ایلان ماسک به سرعت به صحبت های پالمر در توییتر واکنش نشان داد و اظهار داشت که کد پالمر آنطور که ادعا می‌کند قادر به رفع مشکل ربات ها نیست و خاطرنشان کرد فرزندان وی زمانی که 12 ساله بودند کدهای بهتری نسبت به الان پالمر می‌نوشتند. وی در این باره گفت:

«تو به دروغ ادعا کردی که کد پایتونی که نوشته ای می‌تواند مشکلات ربات ها را حل کند. خیلی خوب دوست من این کد را با دنیا به اشتراک بگذار.»

ایلان ماسک بنیانگذار دوج کوین را به چالش دعوت کرد تا کدهای خود را برای عموم به اشتراک بگذارد. گفتنی است که پالمر هنوز پاسخی به این چالش نداده است. در روز 17 مه ماسک در توییتی گفت که خرید توییتر توسط وی تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد و زمانی از سر گرفته می‌شود که مدیرعامل کنونی یعنی پاراگ آگراوال ثبات کند که تنها 5 % از کاربران این شبکه اجتماعی ربات هستند.

مطلب مفید: بلاک چین چیست؟ هر آنچه باید در مورد فناوری بلاک چین بدانید

نزاع پالمر با ماسک در مصاحبه بنیانگذار دوج کوین بسیار مشهودتر نیز می‌شود. وی در این مصاحبه مدعی شد که ماسک به جای خرید توییتر به دنبال نابود کردن آن است. پالمر گفت که هدف ماسک به زمین زدن این شرکت و پایین آوردن قیمت سهام آن است.

پالمر پروژه دوج کوین را در سال 2015 ترک کرد و تنفر خاصی نیز از صنعت کریپتو به دل گرفت. وی سال گذشته این فضا را کارتل شخصیت های ثروتمند معرفی کرد. ماسک از سویی دیگر یکی از بزرگ ترین حامیان دوج کوین و حوزه کریپتو است. وی همچنین ملقب به مدیرعامل دوج نیز هست.

گفتنی است که سرمایه گذاران دوج کوین اهمیتی به درگیری میان ماسک و پالمر نداده‌اند و قیمت دوج کوین در شبانه روز گذشته با ریزشی 1.9 درصدی در محدوده 0.086 دلاری معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان