تحلیلگر بازار: در ماه های آینده شاهد عملکرد بهتر بیت کوین در مقابل اتریوم خواهیم بود

خانهاخبارتحلیلگر بازار: در...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: یکی از تریدرها و تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال اخیرا گفته است که انتظار دارد در چند ماه آینده و پیش از آغاز یک حرکت بسیار خوب از اتریوم، شاهد عملکرد بهتر قیمت بیت کوین در بازار باشیم.

کردیبل (Credible) تحلیلگر بازار با بیش از 300 هزار دنبال کننده در توییتر، به دنبال کنندگان خود گفته است که نمودار جفت ارز اتریوم و بیت کوین (ETH/BTC) را به دقت زیر نظر گرفته تا بتواند عملکرد این دو را در ماه های آینده پیش بینی کند.

بنابر صحبت های وی نمودار اتریوم به بیت کوین در دو ماه آینده حدود 30 % از ارزش خود را از دست خواهد داد تا در کوتاه مدت شاهد عملکرد بهتر بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار باشیم. وی در این باره گفت:

«بیت کوین سقوط کرده است اما نمودار ETH/BTC هنوز دچار شکست نشده است و انتظار می‌رود که شاهد حرکت قیمت به سمت خط قرمز رنگ باشیم. از نظر من سقوط بیت کوین یک حرکت دامپ یا پامپ بزرگ نبوده است و تنها ایجاد کننده مسیر حرکتی برای موج پنجم بوده است.»

نمودار بیت کوین مقابل اتریوم

کردیبل با نگاهی به نمودار معتقد است که تا ماه جولای شاهد اصلاح قیمتی و حرکت به سمت کف 0.048 BTC خواهیم بود و پس از آن رالی صعودی قدرتمندی را به سمت 0.09 BTC آغاز خواهیم کرد که تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

مطلب مفید: معرفی 7 کیف پول دیجیتال غیرحضانتی

از نظر وی دلیل عملکرد بهتر بیت کوین از اتریوم در ماه های آتی موج پنجم این ارز خواهد بود که کردیبل معتقد است حرکت نهایی بیت کوین قبل از اصلاح بوده و باعث ثبت اوج جدیدی از بزرگ ترین ارز بازار نیز می‌شود. وی در این باره افزود:

«فکر می‌کنم در مراحل ابتدایی موج پنجم شاهد عملکرد بسیار خوبی از بیت کوین باشیم. پس از آن و در زمان اصلاح بیت کوین آلت کوین ها حرکت خود را آغاز خواهند کرد. در همین جین دامیننس بیت کوین نیز به کف جدیدی خواهد رسید.»

نمودار بیت کوین

کردیبل یکی از تحلیلگرهای مطرح بازار است که از امواج الیوت در تحلیل های خود بهره می‌برد. این روش تحلیل تکنیکال آینده قیمت را با استفاده از روانشناسی انبوهی در قالب امواج پیش بینی می‌کند. گفتنی است که وی مدت ها است که می‌گوید بیت کوین هنوز موج پنجم خود را ثبت نکرده و انتظار رشد قیمت از این ارز را دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان