پلیس چین تیم توسعه استیبل کوین CNHC را دستگیر کرد

خانهاخبارپلیس چین تیم...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش‌های تازه، پلیس چین برخی از کارکنان شرکت تراست رزرو را دستگیر کرده است. این شرکت توسعه‌دهنده و صادرکننده استیبل کوین CNHC با پشتوانه ارز یوان است. بنا بر گزارش رسانه‌های داخلی، تیم اصلی این شرکت روز 29 مه توسط پلیس چین دستگیر شده و پس از آن به خانواده‌های آن‌ها اطلاع داده شده است.

دستگیری تیم استیبل کوین CNHC

به نقل از کریپتوپوتیتو، خبرنگاران رسانه PANews روز 29 مه و هنگام بازدید از دفتر اصلی شرکت تراست رزرو در پودونگ در شهر شانگهای با محیطی خالی و حکمی روی در دفتر مواجه می‌شوند که روی آن نوشته شده توقیف قضایی در این مکان صورت گرفته است.

باید اشاره داشت که دلیل دستگیری تیم توسعه استیبل کوین CNHC مشخص نیست. با این حال افراد آگاه از ماجرا به این رسانه داخلی گفته‌اند که احتمال دارد تجارت و پرداخت‌های برون‌مرزی شرکت دلیل اصلی توقیف کار و دستگیری اعضای آن توسط پلیس چین باشد.

قابل‌توجه است که شرکت تراست رزرو دارای دو استیبل کوین است. یک استیبل کوین با پشتوانه یوان چین به نام CNHC و یک استیبل کوین با پشتوانه دلار هنگ‌کنگ با نام HKDC. همچنین باید اشاره داشت که این شرکت به‌تازگی و قبل از ماجرای توقیف قضایی موفق شده بود در یک رویداد جمع‌آوری سرمایه نزدیک به 10 میلیون دلار را برای توسعه بیشتر استیبل کوین‌های خود جمع‌آوری کند.

گفتنی است که استیبل کوین CNHC توسط شبکه لایه 1 و بدون نیاز به مجوز Conflux پشتیبانی می‌شود و نسبت به ارز یوان چین دارای ثبات 1 به 1 است. نکته دیگر درباره این ارز نیز آن است که پشتوانه CNHC در یک موسسه سپرده‌گذاری در هنگ‌کنگ نگه‌داری می‌شود.

مطلب مفید: فصل آلت کوین (Altcoin Season) به چه معنی است؟

ترس و عدم قطعیت

اخبار دستگیری تیم استیبل کوین CNHC در حالی منتشر شده است که شایعات زیادی نیز نسبت به اقدام پلیس این کشور و دستگیری اعضای پروژه مولتی چین وجود دارد. مولتی چین یک پروتکل میان زنجیره‌ای است که بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه را در قراردادهای خود جای داده است.

در هفته گذشته، تراکنش‌های این پروتکل با تأخیر و گیر افتادن راه‌های پرداختی آفلاین مواجه شده است. تیم در ابتدا اعلام کرد که دلیل این اتفاق به‌روزرسانی بک‌اند پروتکل بوده که بیش از انتظار طول کشیده است. در ادامه اما شرایط تغییر کرد و گزارش‌هایی به گوش رسید که ریشه مشکل در رویدادهایی غیرقابل‌کنترل توسط تیم پروتکل بوده است.

باید اشاره داشت که تیم مولتی چین در رابطه با شایعات اخیر و دستگیری تیم توسط پلیس چین سکوت کرده و هیچ به‌روزرسانی از سمت آن‌ها در فضای مجازی صورت نگرفته است. ناپدید شدن ناگهانی تیم مولتی چین و استیبل کوین CNHC باعث شده تا ترس و اضطراب میان اعضای جامعه زیاد شود و بسیاری به فکر فروش دارایی‌های خود باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان