دلایل رشد عجیب توکن‌های هواداری در ریزش اخیر بازار چه بود؟

خانهاخباردلایل رشد عجیب...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: در بازار کریپتوکارنسی‌ اتفاقات عجیب دور از انتظار نیست. علیرغم ریزش اخیر و نوسان‌ها، بازار شاهد رشد 40 درصدی توکن‌های هواداری در 18 ماه مه بود. دلایل این رشد چشمگیر احتمالا به لیست شدن توکن‌های هواداری در یک صرافی جدید، ارتقا مین نت شبکه چیلیز (Chiliz) و مکانیزم توکن سوزی Head2Head این شبکه مربوط می‌شود.

بررسی دلایل رشد 40 درصدی توکن‌های هواداری

هنگامی که بازار ارزهای دیجیتال با استرس و آشفتگی همراه می‌شود، روی‌آوردن سرمایه‌گذاران سراسر دنیا به سرگرمی‌های ورزشی راهی برای خلاصی و فراموش کردن نگرانی‌هاست. به همین دلیل در بحبوبه نوسان و سقوط قیمت بازار، توکن‌های طرفداری مورد توجه فعالان و علاقه‌مندان به سرگرمی‌های ورزشی قرار گرفتند و در تاریخ 18 مه با خروج از روند نزولی، رشدی 40 درصدی را تجربه کردند. توکن‌های هواداری پاریس سنت ژرمن (PSG) یوونتوس (JUV) و بارسولونا (BAR) در میان سایر توکن‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان دادند.

مطلب مفید:انواع ارزهای دیجیتال ؛ معرفی 13 دسته اصلی رمز ارزها

اجرای فاز 2 تست نت چیلز (Chiliz)

ظاهرا دلیل اصلی رشد سریع توکن‌های هواداری به توسعه جدید پروتکل چیلز و راه اندازی یک پلتفرم سرگرمی ورزشی مبتنی بر بلاکچین مربوط می‌شود. در 17 ماه می، شبکه چیلیز از لانچ Jalapeno، مرحله دوم فاز تست نت  Scoville خبر داد که بخشی از لانچ مین نت چیلیز محسوب می‌شود. در اجرای فاز 2 با لانچ PepperSwap علاوه بر ایجاد یک صرافی غیر متمرکز، قابلیت حاکمیت و نحوه شرکت در نظرسنجی توکن‌های طرفداری در پروتکل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به این ترتیب، فرصت تعامل کاربران با باشگاه و ارائه نظر در مورد پیشرفت‎های مورد انتظار هواداران از طریق حاکمیت توکن‌های هواداری فراهم می‌شود.

ارتقا فاز دو تست نت چیلیز

لیست شدن توکن‌ها هواداری در صرافی BitPanda

احتمالا دلیل دیگر رشد 40 درصدی توکن‌های هواداری در 18 ماه می، صرافی BitPanda است. این صرافی در توییتی اعلام کرده که حداقل 7 توکن طرفداری جدید در این صرافی لیست شده است.

سوزاندن توکن‌های هواداری در Head2Head چیلیز و کاهش عرضه

دلیل سوم افزایش قیمت توکن‌های طرفداری در چند روز اخیر به سوزاندن توکن‌ها مربوط می‌شود. پلتفرم Chiliz Head2Head بر اساس نتایج بازی‌های زنده باشگاه‌ها بخشی از عرضه در گردش توکن‌ها را سوزاند.

مکانیزم سوزاندن Head2Head چیلیز با کمک به کاهش عرضه در گردش توکن‌‌ها روی توکنومیک پروژه اثر می‌گذارد و با افزایش تقاضا، قیمت هم افزایش می‌یابد.

سوزاندن توکن‌های طرفداری راهی برای انعکاس عملکرد تیم‌ها است چراکه هرچه عملکرد تیم بهتر باشد، توکن‌های بیشتری هم سوزانده می‌شود. در صورتی که پروسه سوزاندن Head2Head یک راهکار موثر باشد باید با سوزاندن توکن‌های عرضه در گردش یک تیم خاص، ارزش تیم بیشتر شود.    

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان