افزایش قیمت لینک؛ دلایل آن چیست؟

خانهاخبارافزایش قیمت لینک؛...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: یکی از توکن هایی که اخیرا در حال بازگشت بوده و مقدار زیادی از زیان های خود را جبران کرده، لینک، توکن بومی چین لینک بوده است. به نظر می‌رسد توسعه های اخیر شبکه واکنش بسیار مثبتی در قیمت این ارز داشته است. هرچند سوال اصلی اینجاست که چه توسعه مندی در شبکه صورت گرفته است و قیمت لینک به کجا خواهد رفت؟ با ما و دلایل افزایش قیمت لینک همراه باشید.

از 24 ژوئن تاکنون، قیمت لینک رشد 40 درصدی را تجربه کرد تا مقداری از زیان های بازار نزولی خود در چند وقت اخیر را جبران کند. در زمان نگارش این مطلب، قیمت لینک در محدوده 7.26 دلاری در حال معامله است. به نظر می‌رسد دلیل رشد قیمتی اعلامیه هایی باشد که این شبکه در چند وقت اخیر منتشر کرده است.

همانند دیگر بلاک چین ها، چین لینک نیز توسعه های خود را به دلیل بازار نزولی به تعویق انداخت. چنین اتفاقی باعث افزایش فعالیت توسعه دهندگان در شبکه شد. در شبانه روز گذشته، اوتر رینگ اعلام کرد که با چین لینک همکاری خواهد کرد.

به واسطه این همکاری، اوتر رینگ با VRF چین لینک ادغام شده و بیش از 350 هزار NFT را برای فروش توزیع خواهد کرد. زمان این فروش برای 29 ژوئن تعیین شده است. اوتر رینگ همچنین Price Feed را داخل چین لینک اجرا می‌کند تا امنیت شبکه را در برابر حملات هکری تامین کند.

توییت چین لینک

در یک اعلامیه دیگر، دیفای ادج (DefiEdge)، یک پروتکل مدیریت دارایی غیرمتمرکز برای یونی سواپ خبر از ادغام با پروتکل های Price Feed چین لینک داد. این همکاری باعث خواهد شد تا شاهد یک لایه امنیتی اضافی برای فراهم کنندگان نقدینگی یونی سواپ باشیم. دیفای ادج در این باره گفت:

«هدف ما یک رویکرد کاملا امنیتی برای طراحی پروتکل است و زیرساخت اوراکل های چین لین بسیار ایمن هستند و ادغام شدن با آنها نیز آسان است. چنین قابلیت هایی چین لینک را به یک راهکار عالی برای تیم ما تبدیل کرده است.»

مطلب مفید: مهمترین فاکتور تحلیل فاندامنتال ؛ بررسی تیم توسعه دهنده

جایگاه لینک در این اتفاقات کجاست؟

توکن لینک پس از اعلامیه اخیر و در 24 ساعت گذشته با رشد قیمتی خوبی همراه شد. در افزایش قیمت لینک شاخص های مختلفی نشان دهنده مسیر صعودی برای این توکن هستند. شاخص MVRV به بالاترین حد خود در یک هفته اخیر رسیده و این در حالی است که در زمان سقوط بازار در محدوده -16 درصدی قرار داشت.

شاخص MVRV

دامیننس اجتماعی توکن لینک نیز در روزهای اخیر چند برابر شده است و به نظر می‌رسد مهم ترین دلیل آن توسعه های اخیر شبکه چین لینک باشد.

دامیننس اجتماعی لینک

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان