افزایش 32 درصدی قیمت APT در شبانه روز اخیر؛ دلیل این افزایش قیمت چیست؟

خانهاخبارافزایش 32 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

توکن بومی شبکه آپتوس، APT در شبانه روز گذشته با رشد 32 درصدی یکی از بهترین عملکردها را در میان ارزهای دیجیتال به ثبت رساند. به نقل از یوتودی، این اتفاق در حالی رخ داده که این ارز پس از لیست شدن در بایننس با مشکلاتی همراه شده است. با این وجود قیمت با رشد همراه شده و به نظر می‌رسد دلایل مختلفی برای افزایش قیمت APT در شبانه روز گذشته وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

فاندینگ ریت منفی

فاندینگ ریت ممکن است گاهی اوقات به عنوان آغاز کننده روند بازگشتی ایفای نقش کند چرا که بازکردن معاملات فروش هزینه بیشتری در برابر خواهد داشت و خریداران حمایت بیشتری از سمت بازارسازها دریافت می‌کنند. به صورت فنی، هنگامی که فاندینگ ریت منفی می‌شود، بازارسازها در حال پرداخت به خریداران هستند.

- Advertisement -
توییت وو بلاکچین

دلیل اصلی منفی شدن فاندینگ ریت آپتوس، پوشش فعالی بود که تیم شبکه ایجاد کرد. در ابتدا این تیم به نظر درک درستی از برخی از مکانیسم‌های بلاک چین مانند حملات سیبیل نداشت اما در ادامه سعی کرد این موارد را کاملا پوشش دهد. گفتنی است که پس از ایردراپ ناگهانی توکن‌ها، قیمت APT با فشار فروش سنگینی مواجه شد و از 15 دلار به 7 دلار سقوط کرد.

مطلب مفید: پنکیک سواپ به دنبال راه‌اندازی شبکه اصلی خود در بلاکچین آپتوس است

حمایت شرکت‌های سرمایه گذاری از آپتوس

بر کسی پوشیده نیست که قبل از لیست شدن توکن APT در صرافی‌های رمز ارزی، این شبکه حمایت زیادی را از سمت سرمایه گذاران سازمانی دریافت کرد. دلیل اصلی این اتفاق نیز به نظر ارتباط پروژه با پروژه شکست خورده متا یعنی دیم است. متاسفانه برخی از سرمایه گذاران نگران هستند که درصد بالای سرمایه گذاران سازمانی این شبکه منجر به سقوط دوباره پس از افزایش قیمت APT شود.

  بازگشت بازار

علیرغم سقوط 50 درصدی، توکن بومی آپتوس همچنان جزء بزرگ‌ترین دارایی‌های بازار به شمار می‌رود و روند بازگشتی احتمالی بازار ارزهای دیجیتال به صورت قطع می‌تواند به این ارز و رشد آن نیز کمک شایانی کند.

اگر سرمایه گذاران سازمانی سریعا شروع به فروش دارایی و ایجاد فشار فروش سنگین نکنند، می‌توان به آسانی انتظار حرکت صعودی خوبی را برای قیمت توکن آپتوس داشت. گفتنی است که در حال حاضر این ارز با رشد 32 درصدی در شبانه روز گذشته در محدوده 10 دلاری قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان