top banner adv

چرا انگشت اتهامات در چند وقت اخیر به طرف بایننس نشانه رفته است؟ ژائو پاسخ می‌دهد

چرا انگشت اتهامات در چند وقت اخیر به طرف بایننس نشانه رفته است؟ ژائو پاسخ می‌دهد
0
بازدید : 15001

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس روز 23 دسامبر و در یک پست توییتری دیدگاه خود درباره دلایل ترس، عدم قطعیت و تردید (FUD) در رابطه با صرافی را به اشتراک گذاشت. به گزارش کوین تلگراف، ژائو در پست خود اشاره داشت که مهم‌ترین دلیل این اتفاقات عوامل خارجی و نه بایننس بوده است.

مقابله چانگ پنگ ژائو با FUD پیرامون بایننس

یکی از دلایل ذکر شده توسط ژائو، نفرت اعضای جامعه ارزهای دیجیتال از متمرکزسازی است. مدیرعامل بایننس گفت که مهم نیست که آیا یک صرافی متمرکز به پذیرش سریع‌تر ارزهای دیجیتال کمک کند یا خیر، مردم از متمرکز بودن تنفر دارند.

ژائو همچنین اشاره داشت که بسیاری از بازیکنان این حوزه بایننس را رقیب خود می‌بینند و در تلاش برای لابی گری علیه صرافی با وام دادن به رسانه‌های کوچک هستند. وی در این باره به مدیرعامل بلاک اشاره داشت که به صورت مخفیانه هزینه رسانه خود را از آلامدا دریافت می‌کرد.

چانگ پنگ ژائو

بیشتر بخوانید : استیبل کوین MIM به زیر ۱ دلار سقوط کرد؛ دومینو ترا ادامه دارد

بیشتر بخوانید : مدیرعامل الگوراند از سمت خود کناره‌گیری کرد

مک کافری در 9 دسامبر پس از افشای دو وام به مبلغ 27 میلیون دلار از بخش صندوق تامینی گروه FTX از سمت مدیرعاملی بلاک کنار رفت. چانگ پنگ ژائو به طور مکرر رسانه را منبع اصلی FUD دانسته و آنها را متهم کرده که در ازای دریافت پول چنین کاری را بدون هیچ مدرکی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید : درآمد 33 میلیون دلاری هکرها از حملات باج افزار در سال 2021

در ادامه، مدیرعامل بایننس اشاره داشت که سیاستمداران محافظه کاری که تلاش دارند موسسه‌های مالی سنتی را از حوزه کریپتو حفظ کنند نیز در افزایش گسترش اطلاعات نادرست نقش داشته‌اند. ژائو افزود که محافظه کار بودن اشتباه نیست اما بانک‌ها باید تکنولوژی بلاکچین را بپذیرند نه به مقابله با آن بپردازند. در نهایت نیز چانگ پنگ ژائو ادعا کرد که افراد کمی نیز حسود هستند یا نسبت به کانادایی‌های با چهره چینی حس نژادپرستی دارند.

سرمایه‌گذاران پس از ایجاد اتفاقات FTX و ترس و عدم قطعیت پیرامون بایننس در حال خارج کردن سرمایه خود از پلتفرم و انتقال به کف پول‌های شخصی هستند. نگرانی‌هایی مانند نقدینگی صرافی، ذخایر آن و بررسی‌های نهادهای دولتی آمریکایی باعث خروج میلیاردها دلار سرمایه در هفته‌های اخیر شده است. در 22 دسامبر، بایننس همچنین یک پست وبلاگی به زبان چینی منتشر کرد که در آن به هفت موضوع کلیدی که شرکت قصد داشت آنها را روشن کند، پرداخت.  

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : شبکه ترون تا اواسط اردیبهشت استیبل کوین خود را راه‌اندازی می‌کند

بیشتر بخوانید : ارزش ذخایر ارز دیجیتال دونالد ترامپ به 3 میلیارد دلار افزایش یافت

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x