رشد قیمت کاردانو در شبانه روز گذشته؛ علت چه بود؟

خانهاخباررشد قیمت کاردانو...

آنچه می‌خوانید...

قیمت ADA در شبانه‌روز گذشته با افزایش قابل‌توجه 6 درصدی همراه شده و بسیاری از تحلیلگران معتقدند که دلیل آن افزایش فعالیت دیفای در شبکه کاردانو است. برخی از برترین پروتکل‌های دیفای در شبکه کاردانو، در روزهای اخیر با افزایش قابل‌توجه فعالیت همراه بوده‌اند.

به نقل از بین‌کریپتو و بنا بر داده‌های DeFiLlama، پنج پروتکل برتر در این شبکه با افزایش فعالیت همراه بوده‌اند. مینی سواپ، صرافی غیرمتمرکز و مطرح کاردانو شاهد افزایش 2.5 درصدی ارزش کل قفل شده خود در روز گذشته بود. در همین حین، پروتکل‌های ایندیگو، وینگ رایدرز و موسلی سواپ نیز با افزایش بیش از 5 درصدی ارزش کل قفل شده همراه بودند.

- Advertisement -
پروتکل‌های دیفای در کاردانو

عملکرد قابل‌توجه پلتفرم Meld بر بستر کاردانو

Meld، یک پروتکل وام‌دهی و بانکداری غیر حضانتی بر بستر شبکه کاردانو است که در یک هفته اخیر شاهد افزایش 20 درصدی ارزش کل قفل شده خود بوده است. این اتفاق باعث شده تا Meld خود را به رتبه دوم برترین پروتکل‌ها در این اکوسیستم برساند. در حال حاضر، ارزش کل قفل شده پلتفرم حدود 15 میلیون دلار است. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت کاملاً ایمن ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات را وام دهند و وام بگیرند و همچنین با استیک توکن MELD سود کسب کنند.

همچنین بنا بر داده‌های کوین گکو، هم‌زمان با افزایش ارزش کل قفل شده، قیمت توکن بومی این پروتکل نیز رشد 7 درصدی را تجربه کرده است. روز گذشته، Meld اعلام کرد که بر بستر کاردانو باقی خواهد ماند اما در تلاشی برای رسیدن به هدف چند زنجیره‌ای شدن، نسخه‌ای از پلتفرم را در آوالانچ نیز راه‌اندازی خواهد کرد.

مطلب مفید: معرفی کامل بهترین روش‌های استیکینگ اتریوم

گفتنی است که Meld اخیراً مجوز موسسه پول الکترونیکی را نیز دریافت کرده و بدین ترتیب می‌تواند علاوه بر مشتریان آمریکایی خدمات خود را به کاربران 100 کشور دیگر نیز ارائه کند. در کنار تمامی موارد اشاره شده، داده‌ها حاکی از آن هستند که تراکنش‌های برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه کاردانو اخیراً به اوج 16 میلیونی رسیده‌اند.

توییت dapps

از ابتدای سال تاکنون، ارزش کل قفل شده دیفای کاردانو با رشد 7 درصدی همراه بوده و به محدوده 52 میلیون دلاری رسیده است. با این وجود باید اشاره داشت که همچنان این شاخص نسبت به اوج خود در ماه مارس 2022 فاصله 83 درصدی دارد.

چشم‌انداز قیمت ADA

قیمت کاردانو در ساعات گذشته با افزایش قابل‌توجه 6 درصدی همراه بوده و در زمان نگارش این مطلب به محدوده 0.26 دلاری رسیده است. باید اشاره داشت که مانند اکثر ارزهای دیجیتال، ADA نیز در ک ماه اخیر روند خنثی داشته و حرکت نزولی یا صعودی خاصی را صورت نداده است. در سال 2022، قیمت این دارایی با ریزش 80 درصدی همراه شد و اکنون از اوج تاریخی خود فاصله‌ای 91.5 درصدی گرفته است.

نمودار کاردانو

گفتنی است که افزایش فعالیت دیفای و رشد شبکه می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت کاردانو داشته باشد و در کوتاه مدت، آن را به هدف 0.30 دلاری برساند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان