نسخه دمو متاورس آدرساید راه‌اندازی شد؛ آیا قیمت ایپ کوین افزایش خواهد یافت؟

خانهاخبارنسخه دمو متاورس...

آنچه می‌خوانید...

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه دموی متاورس آدرساید، در روز 16 جولای (25 تیر) راه‌اندازی شد و نزدیک به 4500 نفر از خریداران زمین‌های این پروژه توانستند از این دنیای مجازی بازدید کنند.

در واکنش به این اتفاق، ایپ کوین، هفته معاملاتی را با افزایش قیمت آغاز کرد. این رشد باعث شد تا ایپ کوین، از الگوی تکنیکالی معروفی در نمودار خود خارج شود که در پی آن می‌تواند افزایش 45 درصدی را تا ماه سپتامبر (شهریور) تجربه کند.

- Advertisement -

هیجانات پیرامون متاورس آدرساید

قیمت ایپ کوین از ابتدای هفته تاکنون حدود 23.5% افزایش یافته است و امروز به 6.12 دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت کمی کاهش یافته و در حوالی 5.79 دلار معامله می‌شود.

رشد چشمگیر ایپ کوین در طول هفته اخیر بخشی از رالی است که در تاریخ 16 ژوئیه و همزمان با راه‌اندازی نسخه دمو متاورس آدرساید آغاز شد.

نمودار ایپ کوین تایم فریم روزانه
نمودار ایپ کوین تایم فریم روزانه

رشد اخیر نشان می‌دهد معامله‌گران، پس از انتشار اخبار مبنی بر راه‌اندازی متاورس آدرساید، به سراغ توکن ایپ کوین رفته و آن را خریداری کرده‌اند. ایپ کوین توکنی مبتنی بر استاندارد ERC-20 اتریوم است و رمزارز بومی اکوسیستم بورد ایپ یات کلاب محسوب می‌شود. ایپ کوین در حقیقت، توکن حاکمیتی دائویی به همین نام است که بر تصمیم‌گیری‌های شرکت یوگا لبز و پروژه‌های مرتبط با آن، مانند آدرساید تاثیر می‌گذارد.

احتمال رشد 45 درصدی قیمت ایپ کوین وجود دارد

هیجانات پیرامون پروژه متاورسی آدرساید همچنین باعث شده تا ایپ کوین از الگوی مثلث صعودی در نمودار خود خارج شود.

الگوهای مثلثی صعودی، معمولا الگوهای ادامه‌داری تلقی می‌شوند. در برخی موارد نیز این الگو در پایان یک روند نزولی تشکیل شده و منجر به معکوس شدن روند قیمتی می‌شود.

الگوی مثلثی صعودی در نمودار ایپ کوین، پس از سقوط قیمت این توکن به 3 دلار در تاریخ 15 ژوئن تشکیل شد. از آن زمان، قیمت بیش از 100% افزایش یافته است. تحولات اخیر قیمتی توکن ایپ کوین در پی هیجانات مربوط به پروژه متاورسی آدرساید باعث شد تا روز گذشته، قیمت از الگوی مثلثی نزولی (خط روند بالای مثلث در حوالی 5.22 دلار) خارج شود.

شکسته شدن الگوی مثلثی صعودی در نمودار روزانه ایپ کوین
شکسته شدن الگوی مثلثی صعودی در نمودار روزانه ایپ کوین

معمولا با شکسته شدن الگوی مثلثی صعودی، قیمت به اندازه حداکثر ارتفاع بین خط روند بالا و پایین مثلث افزایش می‌یابد. این یعنی احتمال رشد 45 درصدی ایپ کوین تا 8.40 دلار وجود دارد.

در سمت مقابل اما در صورتی که قیمت به زیر خط روند بالایی مثلث سقوط کند و آنجا بسته شود، می‌توان سقوطی به همان اندازه را متصور شد که می‌تواند قیمت ایپ کوین را تا 3.50 دلار کاهش دهد.

نظر شما چیست؟ آیا راه‌اندازی نسخه دمو متاورس آدرساید قیمت ایپ کوین را افزایش خواهد داد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان