کارشناسان شرکت فایندر: هرچه سریع‌تر دوج کوین خودتان را بفروشید

خانهاخبارکارشناسان شرکت فایندر:...

آنچه می‌خوانید...

روز چهارشنبه، فایندر، پورتال مقایسه قیمت دارایی های دیجیتال، پیش بینی خود از قیمت دوج کوین را به روزرسانی کرد. این پلتفرم توضیح داد که برای ارائه داده های خود از نظرسنجی های هفتگی و فصلی استفاده کرده و در آنها پیش بینی های کارشناسان در رابطه با قیمت دوج در آینده را لحاظ می‌کند. در آخرین نظرسنجی این پلتفرم 54 کارشناس حوزه کریپتو شرکت کرده و پیش بینی های خود را درباره قیمت دوج کوین در یک دهه آینده به اشتراک گذاشتند.

سوال نظرسنجی این بود که آیا دوج کوین کاملا ارزش خود را از دست خواهد داد؟ 55 % از مشارکت کنندگان به این سوال پاسخ بلی دادند و 21 % معتقد هستند که قیمت این میم کوین با روند بازگشتی همراه خواهد شد. در این میان 24 % از مشارکت کنندگان نیز بی طرف ماندند و جهت قیمتی را برای دوج مشخص نکردند.

در رابطه با سقوط کامل دوج کوین، 3 % از کارشناسان انتظار دارند که تا پایان سال 2022 چنین اتفاقی رخ دهد و 12 % دیگر نیز سال آینده را زمان سقوط کامل دوج می‌دانند. حدود 30 % از این کارشناسان نیز معتقدند که تا سال 2025 و یا بعد از آن شاهد سقوط کامل محبوب ترین میم کوین بازار خواهیم بود.

نظرسنجی فایندر درباره دوج کوین
نظرسنجی فایندر درباره دوج

پلتفرم فایندر در این باره گفت که اکنون مقداری با آن زمان که همه فکر می‌کردند دوج کوین به سمت ماه حرکت خواهد کرد، فاصله گرفته‌ایم. مردم اکنون بیشتر نگران آن هستند که دوج به جای ماه به سمت زمین (قیمت صفر دلاری) حرکت کند.

پیش بینی قیمت دوج

در حالی که اکثریت کارشناسان درباره روند بلند مدت دوج کوین اعتماد و خوش بینی لازم را ندارند، برخی از تحلیلگران همچنان به میم کوین محبوب بازار امید دارند. برای مثال، واکر هولمز، هم‌بنیانگذاز و نایب رئیس متاتوپ، پیش بینی کرده است که قیمت دوج کوین تا پایان سال به محدوده 0.4 دلاری خواهد رسید. وی در این باره گفت که دوج کوین یک جامعه عالی دارد اما مشکلش کاربردی نبودن است. این ارز قابلیت آن را دارد که در آِینده توسعه دهندگان و افراد خلاق زیادی را به خود جذب کند.

پیش بینی های مثبت درباره دوج باعث شد تا جهت نظرسنجی فایندر کمی صعودی تر شود و این پلتفرم درباره آن گفت:

«ممکن است دوج کوین در سال 2022 شاهد رشد ارزش خود باشد و باید دقت داشت که پیش بینی قیمتی کارشناسان پنل پلتفرم ما برای دوج کوین در سال جاری 0.08 دلار است. بر اساس نظرات ثبت شده در این پنل، انتظار می‌رود دوج تا پایان سال 2025 ارزشی معادل 0.19 دلار و تا پایان سال 2030 به 0.64 دلار برسد.»

مطلب مفید: آموزش استخراج بیت کوین (Bitcoin Mining)

پیش بینی پنل فایندر نسبت به ماه ژانویه بسیار نزولی تر شده است چرا که در آن ماه، داده های فایندر نشان دهنده مسیری صعودی تر برای دوج کوین بود و بسیاری انتظار داشتند این ارز در پایان سال به 0.16 دلار و در سال 2025 به 0.32 دلار برسد. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب قیمت دوج کوین در محدوده 0.07 دلاری معامله می‌شود.

تعداد زیادی از کارشناسان فایندر، ایلان ماسک را مقصر محبوبیت و شهرت زیاد دوج می‌دانند. پاتریک وایت، مدیرعامل بیت ویو، در این باره گفت:

«دوج در حقیقت میم کوینی است که هیچگاه نباید به جایگاه امروزی خود می‌رسید. خیلی ممنون ایلان!»

در رابطه با این موضوع که آیا زمان خرید، فروش و یا هولد دوج کوین است، فایندر توضیح داد که بیشتر کارشناسان پنل معتقدند که باید از این پروژه خارج شد و 71 % رای به فروش داده‌اند. حدود 24 % نیز معتقدند که سرمایه گذاران باید دارایی های خود را حفظ کنند و تنها 4 % پیشنهاد خرید دوج را داده‌اند. گفتنی است که کارشناسان این پنل در چند وقت اخیر پیش بینی های زیادی را راجع به ارزهای مختلف ارائه داده و در ماه مه نیز پیش بینی کردند که رقیب دوج یعنی شیبا به زودی از بین خواهد رفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان