چارلز هاسکینسون: دوج کوین می‌تواند به زنجیره جانبی کاردانو تبدیل شود

خانهاخبارچارلز هاسکینسون: دوج...

آنچه می‌خوانید...

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو به دنبال آن است که ADA، ارز دیجیتال بومی شبکه کاردانو را همراه با دوج کوین به بخشی از توییتر تبدیل کند. به نقل از زی‌کریپتو، ایلان ماسک پنجشنبه هفته گذشته توییتر را با مبلغ 44 میلیارد دلار خریدارای کرد و در پی آن، بنیانگذار کاردانو مجاب شده که با توجه به علاقه ماسک به دوج و پذیرش آن در تسلا و اسپیس ایکس این اتفاق به زودی برای توییتر نیز رخ خواهد داد.

ادغام دوج کوین در توییتر به عنوان زنجیره جانبی کاردانو

اکنون که ایلان ماسک مدیرعامل و صاحب توییتر است به احتمال فراوان شاهد تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی بزرگ خواهیم بود، تغییراتی که انتظار می‌رود به نفع حوزه ارزهای دیجیتال باشد. بنابر صحبت‌های هاسکینسون احتمال زیادی وجود دارد که دوج کوین به زودی با این شبکه اجتماعی ادغام شود.

خبر تصاحب توییتر توسط ماسک این احتمال را به وجود آورد که پلتفرم غیرمتمرکز شود و دوج کوین نیز به ابزار پرداخت اصلی آن برای خرید اشتراک سرویس‌های مانند توییتر بلو تبدیل شود. در همین راستا و بر اساس اخبار ایجاد شده، قیمت دوج کوین در یک هفته اخیر با رشد بسیار خوبیی همراه شد.

زمانی که از هاسکینسون سوال شد با توجه به احتمال پذیرش دوج توسط توییتر آیا این ارز به مکانیسم اثبات سهام یا اثبات کار مفید (PoUW) منتقل خواهد شد یا خیر، وی پیشنهاد جالب توجهی داد. هاسکینسون پیشنهاد کرد که در عوض این تغییرات بهتر است دوج کوین به زنجیره جانبی کاردانو تبدیل شود. بنیانگذار این شبکه اشاره داشت که حاضر است به طور رایگان این مهاجرت را صورت دهد و حتی قابلیت‌ قراردادهای هوشمند را نیز به آن اضافه کند.

مطلب مفید: دوج کوین با عبور از کاردانو در رتبه هشتم بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال قرار گرفت

ایلان ماسک می‌تواند باعث رشد قیمت دوج شود

ایلان ماسک حامی بزرگ دوج کوین است و علیرغم شکایت 258 میلیارد دلاری سرمایه گذاران این میم کوین از وی در رابطه با یک طرح هرمی و استفاده از این کوین، ماسک همچنان به حمایت خود ادامه می‌دهد. وی یکی از دلایل اصلی موفقیت این میم کوین در چند وقت اخیر بوده و تلاش کرده تا با همکاری با توسعه دهندگان باعث پیشروی این ارز شود.

یکی از اولویت‌های اصلی ماسک حذف ربات‌ها در توییتر است. ربات‌ها می‌توانند با فریب کاربران و سرمایه گذاران ارزهای دیجییتال در توییتر به آنها زیان‌ مالی برسانند. ماسک در گذشته صحبت‌هایی مبنی بر استفاده از دوج برای از بین بردن این ربات‌ها کرده بود.

در حالی که جزئیاتی در این باره در دسترس نیست بسیاری انتظار دارند که دوج به ارز اصلی توییتر تبدیل شود و به واسطه آن شاهد سرمایه گذاری‌های بیشتر، پذیرش و لیست شدن این ارز باشیم. اتفاقاتی که می‌توانند قیمت دوج را به ماه برسانند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان